Ja myslim, ze majitel nevedel jak na tom motor je a jelikoz ne vsechno bylo v cajku tak to rozhodil....tomu se nedivim. Kdyz uz je to rozhozeny, tak chce toho alespon vyuzit a udelat maximum, aby to priste rozhazoval az za hooodne dlouho. Je na tom neco divnyho? Myslim, ze pred kazdym delsim vyletem to delat nebude, to by pak byla uz uchylka
Ja si tu moto pamatuju kdyz se prodavala, byla to nejlevnejsi 11-ka na trhu s divnym lakem. Myslim, ze se koupe moc nevyplatila, ale co uz.. Aktualne 1250 GSA HP
LukyGs napsal:
No tak ty rozvody byly totiž jediný trošku natáhlý. Když už jsou palice dole tak sem nechal i udělat ventily a sedla ventilů plus nové gufera do ventilů. Rád jezdím ale motorku sem koupil po de...i co se řídil heslem jako vy, srát na údržbu a jen jezdit no a tak ta motorka podle toho vypadala, když i blbý okýnko na olej bylo zapatlaný červeným silikonem zvenku protože to mastil jak se dalo tak raději podle hesla DŮVĚŘUJ ALE PROVĚŘUJ. Jelikož chci mít moto v pořádku a jistotu že můžu taky jen jezdit a měnit olej tak jí dělám generálku, na tom snad není nic divnýho. Ono se taky může jinak stát že někam vyjedu za hranice a jak na sviňu něco klekne a pak se budu proklínat že k vůli pár tisícům mám zkaženej vejlet. Chtěl jsem jen dobrou radu když už to je rozhozený abych měl vše v cajku ale jak vidím asi jsem pro vás exot když chci mít moto v top stavu a aby i trošku vypadala. Hlásná trubka nebo možná jen trubka Vlastimil už dává tyhle příspěvky do sekce vtipy, no asi je to pro něj hodně vtipný.
Motorka se mi prodávat nechce protože i kamarád řekl že mi jede líp jak jeho 1150GS, tak na tom je ta moje holka hodně dobře si myslím.
Přiznávám že exotika asi je mít doma pro jistotu náhradní převodovku tak jako já ale byla za pár peněz a člověk nikdy neví že, plexi mám pro jistotu taky náhradní a co. Tak teď bych se zeptal rozumných lidí na názor na keramickou spojku, vykašlat se na ni nebo je to pro ježdění nějakej přínos.
Tak chlape, docela tě chápu.Mám to podobné.A co se týká té převodovky,tak na to je jedno moudré pořekadlo forotek je pán,ale nedělá se sámDum spiro,spero.
xavier: a Biker755: konečně někdo kdo pochopil proč to dělám
Byl to tenkrát jedinej bavorák v okolí kterej byl k mání, cena tam byla okolo 70 tis. takže zas tak levné nebyl když už od začátku sem počítal s lakem a nějakým servisem tak vycházela stejně jako moto z inzerce od Prahy. Ale jinak jsi to vystihl opravdu do puntíku. Z dnešního pohledu bych si radši koupil novou 1200GS ADV se zárukou a odpočtem DPH z BMW salonu.
Upravil LukyGs dne 24.04.2012 18:11
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
ty vole já čumím. Teď už jen to desierto a velkou 45 L nádrž a těch 3000 km dáš jen na 5 natankování Jinak klobouk dolů před chutí takhle tunit a "opravovat". Ten zobák je divnej ale proti vkusu nic proti. Jsem zvědavej co ještě vykouzlíš
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
To lukyGS: chapu, ze ses do toho chtel podivat. i vzhledem ke kilometrum, jelikoz u takhle stary motorky je to loterie s kilometrama. Jen bych byl trochu opatrnejsi s pouzivanim slova generalka. Jde li o generalni opravu, pak: vsechno ven az na blok. prebrousit kliku, novy lagry, novy ojnice, vybrousit valce + novy pisty, vsechny loziska, rozvodaky, voditka, novy sedla ventilu + ventily, komplet tesneni vsude, novy snimace, gufera atd. Sorry, mozna me jen zmatlo tohle. Chvalim odvahu! Chci vyhledove koupit moji velitelce 650GS a pujdu touhle cestou taky. koupit nejlevnejsi mrchu a celou si ji udelat, mam tenhle postup docela rad a je pak jistota ze to je dobry! viz moje renovace 80G/S. jo a z kecu si nic nedelej, je tu par lidi od kterych jsem nikdy necetl kloudnou radu! At se dari! Zdar!
[quote]Michal21 napsal:
To lukyGS: chapu, ze ses do toho chtel podivat. i vzhledem ke kilometrum, jelikoz u takhle stary motorky je to loterie s kilometrama. Jen bych byl trochu opatrnejsi s pouzivanim slova generalka. Jde li o generalni opravu, pak: vsechno ven az na blok. prebrousit kliku, novy lagry, novy ojnice, vybrousit valce + novy pisty, vsechny loziska, rozvodaky, voditka, novy sedla ventilu + ventily, komplet tesneni vsude, novy snimace, gufera atd. Sorry, mozna me jen zmatlo tohle. Chvalim odvahu!
Ty jo, tos neměl psát..to bude nejdražší motorka v republice. .. Já mám jiný přístup. Pokud možno připlatím při koupi pár tisícovek než kupovat něco o čem nejsem přesvědčený, ideál by byla nová. Zatím se mi to vyplácí...
Ale zas na druhou stranu někoho baví více opravovat a méně jezdit ( dobrá škola byl fichtl, na 1 hodinu jízdy 10 hodin oprav ). A Luky bude patřit k těm co by ho to nebavilo, kdyby něco nemohl vylepšovat i když to není moc ekonomické..
Mardock napsal:
ty vole já čumím. Teď už jen to desierto a velkou 45 L nádrž a těch 3000 km dáš jen na 5 natankování Jinak klobouk dolů před chutí takhle tunit a "opravovat". Ten zobák je divnej ale proti vkusu nic proti. Jsem zvědavej co ještě vykouzlíš
Tak to ti nevím zda bych to dal na 5 nádrží. Když jezdím sám a sem tam vylítnu mimo silnici tak mám spotřebu okolo 6,5-7litrů. No ale na druhou stranu když sme jely do Číhoště na sraz cestovním tempem do 130 km/hod tak sem měl spotřebu 5,6L tak malou spotřebu sem měl asi jen poprvé a naposled
Kouzlit budu, na Ebay mám objednanej celej zobák z 12ctky a dám ho tam celej, nechám ho upravit u někoho kdo svařuje plasty tak aby tam sedl jak plýnka na prdel a bude to vypadat hnedle líp. Škoda že se nedělá to Desierto 3 z 1150 taky na 11ctku. Tak budu muset koupit aspoň ten štít od MRA čirej.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Když myslíš Vlasťo, podle tohohle se fakt pozná inteligentní člověk, většina lidí chápe proč to dělám a i s tím souhlasí ale tobě to přijde asi hooodně vtipný. PS. Ty vtipálk, ještě že sem to na ten servis dal jinak sem si mohl rozbít díky převodovce hubu ale to tebe nezajímá. Tebe zajímá jen jak do koho rýpnout že, sory ale není mi zrovna do nějakých žabomyších válek s tebou protože mě dneska jeden dědula naboural zadek auta.
--------------------------------------------------------------------------------
BMW R 1100 GS
tak trošku jinej svět ......
www.zednictviluka...
Ahoj Luky tento Tvůj příspěvek jsem přenesl ze vtipů zpět se aby jsme neplevelili vtipy(i když většina Tvých příspěvků by se tam náramně hodila),no a že máš zase nabouraný zadek,tak z toho si nic nedělej aspoň budeš mít co opravovat
Upravil 3axap dne 27.04.2012 06:20
Jo Vlasťo, to bude dělat autorizovanej servis a rozpočet mají 50 tis. Naštěstí mě jen budou měnit zadní nárazník+světlo+lem na blatník +to vše nastříkat a dát dokupy. Bohužel budu platit 10000dph a čekat tri mesice nez mi ho vratej.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Vi nekdo, k cemu jsou urceny volne konektory pod sedlem na jedenactce? Mam tam volne tri, jeden je u relatkoveho boxu a dva na prave strane mezi sedlem a blatnikem. Mam dojem, ze vsechny maji po trech vodicich.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
spea - ToM napsal:
Vi nekdo, k cemu jsou urceny volne konektory pod sedlem na jedenactce? Mam tam volne tri, jeden je u relatkoveho boxu a dva na prave strane mezi sedlem a blatnikem. Mam dojem, ze vsechny maji po trech vodicich.
Není to příprava na připojení sajdy?
Stenly- motocyklista varnsdorfský
spea - ToM napsal:
Vi nekdo, k cemu jsou urceny volne konektory pod sedlem na jedenactce? Mam tam volne tri, jeden je u relatkoveho boxu a dva na prave strane mezi sedlem a blatnikem. Mam dojem, ze vsechny maji po trech vodicich.
myslím si, že je tam mám taky takhle, k čemu jsou bych taky rád věděl, sajda by to mohla být, ale je to tak nebo to je jen tip :-)
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Ty pod sedlem spolujezdce napravo jsou pro připojení CO2 potenciometru (pro modely bez lambda sondy) a pro připojení konektoru filtru s aktivním uhlím pro odvětrání nádrže pro USA modely
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jak se vam chova studena jedenactka po nastartovani se siticem? Me bez problemu chytne, cca 5-10 sec. volnobeh drzi otacky a pak jdou pomalu dolu az zdechne. Proste volnobeh na sitic delsi dobu v otackach nedrzi. Neco je spatne nebo je to tak standard? Poud je to spatne, jde to nejak poladit?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Jeste jeden dotaz. Po pridani plynu z volnobehu tam mam jakousi malinkou bublinu/prodlevu. Kde by mohl byt problem?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
spea - ToM napsal:
Jak se vam chova studena jedenactka po nastartovani se siticem? Me bez problemu chytne, cca 5-10 sec. volnobeh drzi otacky a pak jdou pomalu dolu az zdechne. Proste volnobeh na sitic delsi dobu v otackach nedrzi. Neco je spatne nebo je to tak standard? Poud je to spatne, jde to nejak poladit?
S tímhle problém nemám, nastartuji na druhou polohu sytiče, cca za 2-5 vteřin dávám do 1. polohy sytiče a nechám ohřát na 1. dílek teploměru. při té 1. poloze mám otáčky cca na 2 - 2,5 t. ot., ale lehoučce klesají (ale nechcípne to, stačí lehce vrknout plynem a jsou zas na 2,5 t. ot.). Když mám zahřáto, drží mi volnoběžné otáčky na 900, což je podle mě málo a potřebuji ji celkově seřídit, tak snad se to povede vyštelovat...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
spea - ToM napsal:
Jak se vam chova studena jedenactka po nastartovani se siticem? Me bez problemu chytne, cca 5-10 sec. volnobeh drzi otacky a pak jdou pomalu dolu az zdechne. Proste volnobeh na sitic delsi dobu v otackach nedrzi. Neco je spatne nebo je to tak standard? Poud je to spatne, jde to nejak poladit?
S tímhle problém nemám, nastartuji na druhou polohu sytiče, cca za 2-5 vteřin dávám do 1. polohy sytiče a nechám ohřát na 1. dílek teploměru. při té 1. poloze mám otáčky cca na 2 - 2,5 t. ot., ale lehoučce klesají (ale nechcípne to, stačí lehce vrknout plynem a jsou zas na 2,5 t. ot.). Když mám zahřáto, drží mi volnoběžné otáčky na 900, což je podle mě málo a potřebuji ji celkově seřídit, tak snad se to povede vyštelovat...
Tak to sem míval taky tak, jen otáčky na volnoběh jsem měl po zahřátí 1100. Měl píšu protože je motor kaput
Po tom co mi udělali ventily sem najel 50 km a zadřela se klika, v krytech hlav byl po rozdělání olej jakoby s pískem, no prostě to udělalo brusnou pastu a klika se zadřela. Pozítří mi jedou kluci ze servisu pro druhej motor do Mnichova tak uvidíme v neděli jak to pošlape. Měl by mít najeto 50tis km. Kur.a já mám ale pešek poslední měsíc
Auto v servisu po tom co mě u servisu na moto naboural další motorkář nárazník, motorka v servisu bo po servisu klekla(sem ji tam neměl dávat a byl klid, jenže v převodovce byla rozbitá podložka) a do třetice všeho dobrého dneska manželka na dalším autě rozmlátila zrcátko od spolujezdce
Upravil LukyGs dne 09.05.2012 23:24
http://www.zednic... http://luky2.rajc...