Na blátě TKC 80 naprd, nedrží směr.
Nyní mám obuto Anakee Wild a zdá se mi ta guma lepší, ale na bláto ještě nedošlo.
Ono na blátě asi z gum na LC nebude fungovat nic...
Pneu měly najeto 12 000 km, pak se svezly do Ruska, tam se sjíždí jen střed a dnes mám na ní 20 000 km a hloubku vzorku asi 4 mm.
Je to teda odhad, ale na základě toho, že mi téměř zmizely mělké drážky na figurách.
Upravil mara dne 11.05.2016 19:04
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Ahoj Rudo, předevčírem jsem ti poslal pm, jestli by sis udělal prosím čas na odpověď.
Díky Ondřej
Díky Rudo za promptní vyřízení
Upravil ondrejn dne 10.06.2016 16:33
Ahoj,
Nedokážete mi někdo říct jaký je rozdíl mezi Pirelli Scorpion Trail I vs Pirelli Scorpion Trail II?
Jediný konkrétní rozdíl, kterého jsem se dopátral je, že ta DVOJKA je dvousměs...
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Narazil jsem na test aktuálních cestovních pneu, jsou tam jak kategorie 80/20 on/off tak i 50/50.
Je to sice v english, ale na konci jsou i srovnávací tabulky, cca od min 22,35. https://www.youtu...jtgLz1LjnE
Celkem zajímavě vypadají pneu bridgestone battlax adventurecross ax41, nezkoušel je už někdo?
koudak napsal:
Narazil jsem na test aktuálních cestovních pneu, jsou tam jak kategorie 80/20 on/off tak i 50/50.
Je to sice v english, ale na konci jsou i srovnávací tabulky, cca od min 22,35. https://www.youtu...jtgLz1LjnE
Celkem zajímavě vypadají pneu bridgestone battlax adventurecross ax41, nezkoušel je už někdo?
Od předloňska odjetý na šotolinových výletech 2 sady AX41 Adventurecross (střídám kola ryze silniční a na šotoliny). Použitelný nájezd (u mě) byl u každé sady okolo 5500km. Jsem s nimi naprosto spokojen. Na štěrku slušnej záběr, docela dobrý boční vedení (lepší než Karoo 3 nebo TKC 80), na asfaltových přejezdech taky paráda. Pro mě výborné gumy. Jdu do třetí sady.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Však můžeš mít pneu s nižším rychlostním indexem. Musí se jednat o celoroční nebo zimní (čož třeba ty Mitasky splňují) a pak stačí jen nálepka v zorném poli řidiče s maximální rychlostí daná indexem té pneu, případně uložit max. rychlost do palubního počítače jako upozornění. A potom taky tu rychlost nepřekročit ... Mitasky mají index T což je pořád víc než Q, tak nevidím důvod je nenasadit.
Upravil street-dog dne 13.01.2023 07:32
BMW R 1100 GS
S rychlostním indexem je to u zimních pneu napsané srozumitelně.
Mně jde spíše o možnost legálně používat Mitasky, který jsou smíšené konstrukce B belted. V techničáku R1150gsa mám pouze radiální pneu. Lze do techničáku dopsat i smíšenou konstrukci pneu?
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Po roce to tu trochu uživím. Před cestou do Rumunska (převážně asfalt) bych potřeboval přezout. Uvažuji o Michelin Anakee Wild, máte někdo zkušenosti? Případně doporučte něco podobného. Teď mám Mitas E07, ale na mokru za chladnějšího počasí z nich nemám moc dobrý pocit. Předtím jsem jezdil TKC80 s těmi jsem byl spokojený, jen na asfaltu z nich brzy byla placka.
Dekuji
Pitbull napsal:
Po roce to tu trochu uživím. Před cestou do Rumunska (převážně asfalt) bych potřeboval přezout. Uvažuji o Michelin Anakee Wild, máte někdo zkušenosti? Případně doporučte něco podobného. Teď mám Mitas E07, ale na mokru za chladnějšího počasí z nich nemám moc dobrý pocit. Předtím jsem jezdil TKC80 s těmi jsem byl spokojený, jen na asfaltu z nich brzy byla placka.
Dekuji
Anakee Wild kdo obul na těžký stroj, tak po 5 tis max 6 tis km je bez vzorku. Dva kluci co jezdí se mnou na svých GS mají Anakee Adventure. Krom malé hloubky vzorku od nova na přední pneu, na ně nedají křivého slova. Jeden už má druhou sadu. Jestli spíše asfalt, šel bych touto cestou. Wild bych volil, když potřebuji zvládnout 70% šotolin a nějaký to bahno.