oliv napsal:
Pri výmene zadnej prachovky na záruku zistené "zapečenie" tisíchranu v spoji kardanu do diferenciálu. Rieši sa výmena kardanu. Motka stojí v servise. Čakám na vyjadrenie BMW. 2017 - 29000km
Zadný diferenciál + kardan vymenený v rámci záruky.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
2017 R1200GSA po roce ježdění ve 30 tisících km:
1, výměna řídící jednotky bezklíčového zapalování. Klíček začal žrát baterie čím dál víc a nový klíč nešel spárovat s řídící jednotkou, takže tam dali v záruce novou.
2, výměna navigace BMW Navigator VI. Přestal správně fungovat dotykový displej.
R1200GSA r.v.2015- přepínání režimů Rain,Road ...., nelze provádět za jízdy, musím zastavit a dvakrát zmáčknout spojkovou páčku a po chvíli přepne, nevíte co s tím? (předtím šlo za jízdy po jednom zmáčknutí spojkové páčky)
R 1200 GS LC Adventure
nevim jak ted, ale kdyz jsem objednaval LC na podzim 2012, tak byl tempomat priplatkovej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
na tempomat (to maji vsechny LC ne ?) 1.431,- Kc ale pro QS je to pak o neco drazsi
vim protoze jsem taky resil, ale nakonec pomohlo jen rozebrat, vycistit, promaznout a v pohode ......
holt kdyz se prasi za kocarem tak trochu i v kocaru
Zkoušel jsem rozebrat, promazat,vyčistit- bez totalní destrukce nelze. Je to zalité v hmotě,aby to bylo vodotěsné tož mám objednaný nový.
R 1200 GS LC Adventure
Už asi rok mě trápí přichcípnutí (zaškubání) motoru pokud jedu na volnoběh většinou na jedničku a vrknu plynem že přidám . V tu chvíli se motor přidusí a pak zase chytne .
Zhoršuje se to , někdy úplně chcípne .
Byla na diagnostice v BMW , kontrola ventilů při kompletním servisu a problém nenašli .
Tak jsem sundal sání a vyčistil škrtící klapky - nepomohlo .
Ale při jízdě bez sacího potrubí ,když vidím přímo na klapky se mi zdá jak kdyby to blaflo zpět do sání , jak kdyby směs chytla už před ventily, viděl jsem i záblesk pod škrtící klapkou .
Můžou být podpálené ventily ?
Ler přiložený následující obrázek:
Mám podobný problém LC Adv.2014 příklad:Jedu na šestku blíží se např.kruhač,podřazuju až na trojku popř.dvojku chci se rozjet a motor zhasne, musím znovu nastartovat, neděla to někomu?Co to je za problém?
marda napsal:
Mám podobný problém LC Adv.2014 příklad:Jedu na šestku blíží se např.kruhač,podřazuju až na trojku popř.dvojku chci se rozjet a motor zhasne, musím znovu nastartovat, neděla to někomu?Co to je za problém?
A není možné, že je přidřená přívěra ve výfuku?
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
připojuji se s problémem LC GS 2014 zatím se neprojevuje pravidelně ale stavá se po ubraní plynu, motor klesne do volnoběžných otáček a po následném přidání se motor zakucká podobne jako při zařazené vysoké rychlosti, mám podezření na dekomresory (jasně zacinkají při zacukání) ale ještě jsem to nekontroloval.
Ruda napsal:
A není možné, že je přidřená přívěra ve výfuku?
tu mam pridrenou furt...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
carlospinetos napsal:
připojuji se s problémem LC GS 2014 zatím se neprojevuje pravidelně ale stavá se po ubraní plynu, motor klesne do volnoběžných otáček a po následném přidání se motor zakucká podobne jako při zařazené vysoké rychlosti, mám podezření na dekomresory (jasně zacinkají při zacukání) ale ještě jsem to nekontroloval.
Prosím tě ,úplně jsem netušil že na LC máme dekompresory , můžeš mi vysvětlit kde jsou a proč tam jsou ? Díky