Mam ted za vikend hodne podobnou zkusenost. Najeto sice jen 500km, ale pricny nerovnosti a motorka je jak na vode, nekolikrat se mi rozvibrovali cely riditka a to jsem jel tak 80-90 max a najel do koleji. Sice motorka drzi smer, ale ten pocit je fakt jen pro ortodoxni. Na vyjezdu z koleje me pro zmenu rozvibrovala prdel... Jo a v neposledni rade me na zadku ubylo tak 0,5cm vzorku, uznavam, jel jsem po rozpalenym asfaltu, ale nijak za to netahal a popravde se mi i tohle zda trochu opruz :-(
Po šíleném váhání jsem obul E10 (koupená, žádný sponzoring = můžu o tom napsat a natočit co chci) na cestu do Maroka. Přední mám pochopitelně osvědčenou Michelin Desert a nedal bych tam nic jiného. Ale zadní jsem váhal. Sehnal jsem sice těsně před nakládáním ostré Karoo ale beru ho jako náhradní. V pneuservisu pro mě měli nachystané TKC, taky osvědčená věc ale chci tu E10 zkusit, jak se to bude chovat v náročných podmínkách - v Maroku budou šílené teploty, takže dostane zabrat na silnici i v kamení. Uvidíme...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mitas E-10 mám na 1150 GS a tlaky drží pořád stejné a to jsem pneu nijak nepodlepoval... Jinak jsou to ty testovací a mám na nich najeto cca 7500 km Jediný co na E-10 nedrží je vzorek, který ubývá na můj vkus móóóc rychle
TomasTT napsal(a):
Po šíleném váhání jsem obul E10 (koupená, žádný sponzoring = můžu o tom napsat a natočit co chci) na cestu do Maroka. Přední mám pochopitelně osvědčenou Michelin Desert a nedal bych tam nic jiného. Ale zadní jsem váhal. Sehnal jsem sice těsně před nakládáním ostré Karoo ale beru ho jako náhradní. V pneuservisu pro mě měli nachystané TKC, taky osvědčená věc ale chci tu E10 zkusit, jak se to bude chovat v náročných podmínkách - v Maroku budou šílené teploty, takže dostane zabrat na silnici i v kamení. Uvidíme...
Tak na to jsem zvedavej. Hodne stesti a uzijte si to.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
mě ta zadní v albánii nijak nenadchla. jízdní vlastnosti cca stejný jak tkc, ale s výdrží to moc růžově nevidim. Ubejvá o dost rychleji. Taky jako nová má i o něco menší špunty. Ale zase za ty prachy...
hlavně, že je pivo ftlamě
No ale proti TKC má rozložení špuntů lepší a neměla by tolik hučet na asfaltu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mal som obute MItas E10 asi tyzden, presiel som na nich 1000km a isli do kosa. Predna guma mi po vymene napustena dvoma atmosferami sfucala po 40km. Natlakoval som ju na 3 atm a vydrzala do vecera. Pustala po celom okraji. Zadna drzala. Co sa tyka jazdnych vlastnosti, pri vyssej rychlosti aj na rovnom terene ma tak rozhadzalo, ze som myslel, ze mi zase spustila predna guma ale ta bola tvrda. Na nerovnostiach na ceste ani nehovorim, totalna neistota. Mal som prvy krat obute MITAS ale tato skusenost ma od nich totalne odradila.
jak to tak sleduji tak Slovensko sla nejaka spatna serie, ne? Ja si na jizdni vlastnosti stezovat memuzu, teren z meho pohledu OK, myslim ze prave predek je lepsi nez TKC, asfalt klidne skrtam botama (ne stupackama :-)) ale uz ted po 2tis je videt ze najezd nebude nic moc
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Mam na nich 4000km a muzu objektivne hodnotit.Absolutne zadny unik ani na me ani na kolegove motorce.Prvnich 1000km na asfaltu v zatackach(hlavne s podelnymi nerovnostmi) a na vyfrezovane ceste opravdu nic moc.Ale jak se sjedou hrany, tak rapidni zlepseni a po 1500km uz nepoznate,ze jedete na spuntech.Sotolina v pohode a na mokru urcite vyrazne lepsi nez 07.Na vsech gumach sjizdim prvni predni,ale tady to bude obracene.Predni jeste v polovine neni.Ale zadni,pokud ma alespon trochu fungovat v terenu,tak uz je za polovinou.Pro porovnani: Doma mam do rezervy 07 s 22000km a je na ni jeste asi 2,5mm vzorku.Ale taky o dost vic klouzala na mokru.Na suchu jsou podobne a u obou plati,ze cim sjetejsi,tim jsou na silnici lepsi.Sjeta 07 taky mene klouze nez ta s vysokym vzorkem.
Za mne s Mitas 10 spokojenost,pouze najezd te zadni,by bylo dobre aspon o 2000km prodlouzit.
Upravil vevis dne 20.06.2010 18:11
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pánové, dneska jsem dal na E-10 dalších 340 km, celkem 9457 km. Zadek se pomalu blíží své smrti, předek dle mého mínění dá minimálně ještě půlku života další zadní. Jinak můj test těchto pneu na stránkách CENDURO (kdo má zájem)
adventure73-pardal napsal(a):
jak to tak sleduji tak Slovensko sla nejaka spatna serie, ne? Ja si na jizdni vlastnosti stezovat memuzu, teren z meho pohledu OK, myslim ze prave predek je lepsi nez TKC, asfalt klidne skrtam botama (ne stupackama :-)) ale uz ted po 2tis je videt ze najezd nebude nic moc
Po 2000 km se teprve usadí a další úbytek nebude tak rychlý.
Joe napsal(a):
Pánové, dneska jsem dal na E-10 dalších 340 km, celkem 9457 km. Zadek se pomalu blíží své smrti, předek dle mého mínění dá minimálně ještě půlku života další zadní. Jinak můj test těchto pneu na stránkách CENDURO (kdo má zájem)
Joe napsal(a):
Pánové, dneska jsem dal na E-10 dalších 340 km, celkem 9457 km. Zadek se pomalu blíží své smrti, předek dle mého mínění dá minimálně ještě půlku života další zadní. Jinak můj test těchto pneu na stránkách CENDURO (kdo má zájem)
dnes jsem se zůčastnil exkurze přímo v Mitasu,sešlo se nás tam cca 10 lidí + Jarda Šíma,je pro mě úžasné,že jsem se tam mohl podívat,něco k E 10 říct a přitom mě lidi odpovědní za výrobu,směs a kvalitu poslouchali a nejenom mě.
jejich přístup ,knám ,k uživatelům je vyjímečný,snaží se proto udělat maximum.
j.šíma tam měl svoji E 10 se kterou najel cca 15000 kmcož já tady při jízdách okolo komína nedám
po dnešku vím z čeho je guma vyrobená a jak se vyrábí,k čemu je určená,když se nad tím zamyslím co jsem dnes slyšel a viděl,myslím,že jsem od ní chtěl víc než snese špuntová pneumatika s příměsí siliky proto si musím vybrat,buď chci jezdit na asfaltu koleno,nebo chci jezdit na sfaltu svižně stím,že se v lehkém terénu neztratím.
já osobně sem si vybral E 10
dík organizátorům za tuhle akci
Upravil bystricke dne 24.06.2010 22:17
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Taky s mou trochou do mlýna přispěju Exkurze jsem se zůčastnil také a musím tedy přiznat, že jsem byl velmi příjemně překvapen přístupen lidí z vedení k nám, jakožto prostým uživatelům. Bavily se s náma naprosto na úrovni a vyslyšely každý názor a snažily se najít odpovídající východisko. A co se týče například mé reklamace E-10, na níž se objevily vady, musím říct, že jsem takový přístup nečekal. Naprosto otevřené a rychlé jednání, žádné výmluvy. Prostě vyměnily kus za kus a bylo vyřešeno.
Po dnešku stejně jako bysřa vím, že nejezdíme na žádných šuntech, ale na plnohodnotných pneumatikách.
A můj názor na E-10? Dle mého naprosto univerzální pneumatika se kterou se neztratím ani na asfaltu ani v lehčím terénu. Hned jak jsem dorazil domů, nazul jsem novou pneu a hned ji prubnul. Byl jsem velmi příjemně překvapen. Když jsem brzy z jara nazul E-09 na 650 a vyjel, tak jsem si připadal jako čerstvý absolvent autoškoly. Motorka padala do zatáček a celkově jsem si nebyl moc jistý. U E-10 na 1150 jsem si tohoto efektu nevšiml. Motorka se chovala hned po pár kilometrech naprosto klidně. Zkusil jsem i lehčí šotolinu a také naprosto bez problémů.
Moje rozhodnutí tedy zní: E-10...a to i za cenu menšího kilometrového nájezdu...ikdyž po zhlédnutí pneumatiky J. Šímy se ani tohoto nebojím tak moc...jakmile ohobluju i přední TKC, obuju E-10...proč platit víc, když Mitas dokáže udělat, dle mého názoru, pneumatiku s výborným poměrem ceny a výkonu.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
PetrAT napsal(a):
Neříkali kdy bude k sehnání v dalších rozměrech - 90/90-21, 140/80-17 atd.....
Teď jsem dotelefonoval s panem Spanhelem a na tvůj dotaz Ti sděluji, že koncem července jde oficiálně do výroby a v srpnu je na trhu. Mluvil jsem s ním o přední 21
Upravil joe dne 24.06.2010 12:59
Takže v podstatě všechny názory včetně mého na to, že to plave na silnici při podélných nerovnostech (výjezdy z kolejí např) a rozvibrovává to celou motorku mnohdy bezdůvodně čiz toho uniká vzduch se budou řešit se stávajícími - potažmo novými majiteli JAK?