Ahoj,
rád bych Vás pozdravil jakožto nový uživatel tohoto fóra a čerstvý majitel červené R1100GS.
Chtěl bych se zeptat, zda má někdo zkušenost s kombinací padáky Hepco Becker a výztuha převodovky Touratech. O víkendu jsem namontoval padák. Počítal jsem i s výztuhou, ale nevím, jestli se mi to tam vejde - zejména v prostoru nad pravou stupačkou, kde mám ještě i trubky od ABS.
Má někdo tuto kombinaci (padák + výztuha), případně mohl by mi poslat fotku, jak to vypadá u držáku na pravé stupačče?
Díky.
agenthonza napsal:
Ahoj,
rád bych Vás pozdravil jakožto nový uživatel tohoto fóra a čerstvý majitel červené R1100GS.
Chtěl bych se zeptat, zda má někdo zkušenost s kombinací padáky Hepco Becker a výztuha převodovky Touratech. O víkendu jsem namontoval padák. Počítal jsem i s výztuhou, ale nevím, jestli se mi to tam vejde - zejména v prostoru nad pravou stupačkou, kde mám ještě i trubky od ABS.
Má někdo tuto kombinaci (padák + výztuha), případně mohl by mi poslat fotku, jak to vypadá u držáku na pravé stupačče?
Díky.
Ahoj,
mám úplně stejnou kombinaci, dokonce i v té červené ;-)
Bohužel teď nemám motorku u sebe a mám z ní hlavně úplně všechno sundané, ale nešel jsem alespoň jednu starší fotku. Co si vybavuju, tak je to tam přidělené přes kus ohlé pásoviny pro pravého úhlu. Nevím jestli to tak má být origo...
MiDo přiložený následující obrázek:
lukaskinsky napsal:
Nejhezčí a nejlepší padáky ( vlastní výroba a výměna za origo )
Mě osobně se to líbí.. Jako, nevím jak z ostatních úhlů, ale minimálně takhle jo.. Alespoň to není jen něco oprásklého, ale vlastní nápad! A jestli se dá sundat víko bez potřeby jejich demontáže, tak proč ne?
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Zdravím dělám si sám padací rám můžete mi někdo poradit jak je uchycení na originále pod motorem je jen spojeno mezi sebou nebo je uchyceno na bloku a jaký je průměr trubky dělal jsem pro známého na 1200 a byl průměr 25 doufám že je to stejné dík předem za radu
Sehnal jsem originální padáky na 11ku (vypadají stejně jako na 1150), ale mám krátké šrouby na těch silentblocích co drží šusplech (pozice 4 v odkaze), takže to chytnu tak na dva závity a pak už to nedotáhnu víc. Náhodou nemáte někdo rozměr jaké tam dát? M8x?x?
street-dog napsal:
Co říkáte na TYTO padáky ?? Výrobce píší Paaschburg&Wunderlich - Německo
Ahoj, moc jsem jich u nás zatím neviděl, ale já si je koupil kvůli ceně na e-bay letos na jaře před cestou do ČH a Albánie. Z dostupných typů byly nejlevnější a poloha a provedení trubek kvůli ochraně hlav motoru se mi zdála vhodná, pro seřízení ventilů budou ale muset dolů. Montáž s drobným problémem, pro moji motorku jsem musel nechat vytočit delší distanční trubky pro zadní úchyty, je to dáno konstrukcí podsedlového rámu, dělali dvě velikosti "hloubky utopení" upevňovacích šroubů. Já mám ty více utopené, což jsem řešil již u výztuhy převodovky, takže mne to nepřekvapilo. Pomohl kamarád se soustruhem...Na pevnost jsem je na cestě zatím nemusel testovat..., vlastní trubky nebudou asi úplně betonové, odhaduji dle mírného znásilňování nutném při montáži kvůli zasunutí středního spojovacího čepu, ale spíš uhýbaly plechová držáky ty jsem musel nepatrně přihnout. Měkčí trubky ale zase budou sloužit jako jistá deformační zóna, možná lépe než při nárazu kvůli úplně tvrdým trubkám urvat nějaký úchyt na motorce, na odlitku bloku.
Jirka
jivacek přiložený následující obrázek:
street-dog napsal:
Díky ještě se zeptám ta trubka co je spojuje dole u motoru je někde chycená na motor ? Nebo vede jenom z jedné strany na druhou ?
Přední trubka je uprostřed dělená, spojené jsou nasazením na čep a každá polovina má svůj plechový úchyt, který drží na předních šroubech upevnění spodního krycího plechu motoru a na rozdíl od jiných typů padáků zde nepřečnívá nijak výrazně pod ty šusplechy. Je to trochu vidět i na té fotce u toho inzerátu na padací rám.
Pasuje i na originální spodní krycí plech, na vyobrazení v inzerátech je sice jiný typ, ale pasuje na standardní.
Jirka
Upravil jivacek dne 29.09.2016 12:29
Ahoj, potřeboval bych poradit s montáží padáků na mojí R 1150GS. Mám originál padáky na 1150 klasický, né adveture. Šrouby pasují přesně a nejsou nijak hnutý(padáky), jen mi nejdou nasadit na kryt co mám dole pod motorem. Jakoby byl kryt pod motorem hrozně velký, nemá se to nějak upravit? Možná jsem to tady ve vláknu někde přehlídl v postupu montáže a nebo mám nějaký jiný kryt z jiného bmw.
Jirka
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
mi5 napsal:
Ahoj, potřeboval bych poradit s montáží padáků na mojí R 1150GS. Mám originál padáky na 1150 klasický, né adveture. Šrouby pasují přesně a nejsou nijak hnutý(padáky), jen mi nejdou nasadit na kryt co mám dole pod motorem. Jakoby byl kryt pod motorem hrozně velký, nemá se to nějak upravit? Možná jsem to tady ve vláknu někde přehlídl v postupu montáže a nebo mám nějaký jiný kryt z jiného bmw.
Jirka
Už si neksem 100% jistý ale mám za to že musíš sundat kryt- ten první a nasadit padáky. Pak nasadíš zpět kryt motoru. Šrouby jsou stejné. Když to vemem postupně od motoru. Prvně je motor. Pak 1. Kryt motoru, gumové vložky, padáky, 2. Kryt motorupodložka a šroubky.
Ty packy padáku jakoby leží zevnitř v tom nejspodnějším krytu olejové vany. Je to proto aby nic nekoukalo ven. Ale nejsem si fakt už jistej. Je to tak dva romy zpět co jsem to nasazoval a teď mám advíka. Ten to má jinak.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Beru zpět. Padáky jsou uchyceny na vnější stranu krytu motoru. To znamená demontáž není nutná.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Vnějšku by měli jít, to jsme právě zkoušel, ale nejdou tam dát. Jakoby ten kryt byl moc velký do stran. Nedělal se i nějaký jiný kryt pod motor kromě Adventure?
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
No jestli se nepletu tak originální kryt byl na obyčejné gs jen jeden. Zkusils třeba upevnit spodní část a potom dopasovat horní uchycení? Měl jsem na svém gs jeté padáky od holanu a s nasazováním to byl taky boj.
Právě že to pasuje velice dobře na spodní šrouby, dá se říct bez problémů.
Upravil mi5 dne 29.11.2016 14:19
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
našel jsem na ebay toto: http://www.ebay.at/itm/Sturz-Bugel-SW-Motech-BMW-R-1150-GS-00-04-silber-Schutz-Bugel-/311777297428?hash=item4897600414:g:qboAAOSwOtdYUD-v
adle čísla, je to stejné jak toto: http://www.motops.cz/sw-motech-padaci-ram-bmw-r-1150-gs-99-04-stribrny-sbl-07-409-100-silver/
ale mě to nepřijde. Sháním decentní padáky, origo nesehnatelné