Zkusím oživit téma stan na motorku. Nezkoušel jste někdo nějak inteligentně našroubovat 2sec. stan na motorku? Ta placka je dost neskladná, ale třeba to nějaký koumes vykoumal.
Upravil Taborak dne 16.04.2021 23:07
Podívej se na videa od Pavla Pondělníka na vimeo. Vozí ten skládací stan z decathlonu. V zimě jel český TET na nějaké malorážce a měl to na top case, jinak to vozí na vstromu.
nejmenší 2sec má průměr 64cm, když nemáš kufry tak jde dát na výšku na nevýfukovou stranu, celkem tam nepřekáží, ale pokud potkáváš louže a spol, tak je to dost bída
pokud kufry, tak fakt jedině naplacku na druhé sedadlo a nosič, tam už se to moc nešpiní a taky to nevadí
ale pokud máš i topcase, jedině nahoru na něj, nebo to jde ještě na stojáka jakoby za záda spolujezdce, ale to je fakt naprd, to už vážně překáží, a vůbec to podle mě nevyvažuje tu "dvousekundovost"
poslední možnost co jsme zkoušeli bylo "na brezovara", přidělanej z boku na padáky, igor tam vozí pneu, ale to je děsně adventure a hlavně fakt jakýkoliv odložení i v nule může znamenat zlomený tyčky a ende...
za mě jsou ty koláče prostě pro motorku naprd
naopak to třeba v 2CV kachně pasujou i ty větší perfektně pod střechu a vůbec to nepřekáží ani když jedeš kabrio
Ahoj , já ho používám od roku 2014. Mám druhý nejmenší pro 2 lidi. Průměr větší než co píše xylen a to že je to za pár vteřin postaveny mě prostě daleko víc vyváží to že je neskladnej. Mám starý Zegy a když jsou tam tak ho dávám ještě z venku nasvisle po směru jízdy na ten vpravo. Mám udělanou z kurty smyčku do který ho zeshora zasunu a jen ho pak zajistím aby mi nevylitl. Ujetý s tím 4x 14 denní dovolený Albánie Rumunsko a to že i když leje nebo fouká tak ho máš postavený hned tak bych ho neměnil. Měl jsem chvíli BMW rozkládací stan ale ten je možná skladnější ale je malej a to jak mají udělaný zipy u vstupu byl mazec. Ten je dobrej tak pro jednoho. Ale byl hezkej. Jinak ten sekundovej jsme kupovali všichni od nás v roce 2013- 2014 a mě teda jedinými ještě nepraskl. Tak jsem ho vzal na výpravu teď v zimě na tůru jak byli mrazy -17 a spali jsme v lese, tak jsem říkal že se s ním důstojně rozloučím a že ho tam nechám že to skládání v tom mrazu nedá ale on zase nepraskl. Tak si zasloužil další sezónu. Podlepim podlážku a ještě si ho užiju. Za mě je to prostě super. Když vidím jak kluk ve větru tam s tím zápasí jak s rogalem tak se musím smát. Samozřejmě kdyby někdo ještě vymyslel jak to zmenšit ještě na menší průměr tak by to byla pecka ale i takhle se dá.
Myšleno samozřejmě jak zápasí se stavbou klasických stanu. Tyčky a plachta přes. Já už mám dávno postaveno a nastěhováno a kolefa ještě staví a zápasí. No on do dneška nepochopil co je dobrý..jezdí na Yamaze a má klasický stan. Tak těžko radit
Ahoj,
už tady někdo dříve psal o značce Jurek. Já používám na moto už 8 let model Atak 2.5 duo. Dva vchody, dvě předsíňky a hlavně parádně rychlý system stavení. Tyče se zacvaknou v rozích, chytnou uprostřed a už jen obtočí lankama... Mám s tím odjeto několik mnohotýdenních moto dovolených a jsem moc spokojený. Už by to pomalu chtělo nástupce, stan už toho má za sebou fakt dost, takže tohle vlákno sleduju a hledám inspiraci...
Jinak velikostně je tenhle Jurek OK pro 2 lidi s komplet nalozenou motorkou v hodně expedičním stylu "á la Igor"... :-))
Racek napsal:
Myšleno samozřejmě jak zápasí se stavbou klasických stanu. Tyčky a plachta přes. Já už mám dávno postaveno a nastěhováno a kolefa ještě staví a zápasí. No on do dneška nepochopil co je dobrý..jezdí na Yamaze a má klasický stan. Tak těžko radit
U klasického stanu si to chce vybrat typ s vnější stavbou a pak není problém postavit i v silném větru. A už při stavbě můžou být věci v podstatně ve stanu chráněné před deštěm. Taky jsem dlouho vybíral a vyhrál to klasický stan, konkrétně Coleman Monviso 3. Oproti těm 2 second je skladnější, lehčí a užitné vlastnosti neporovnatelně lepší.
Jaké užitné vlastnosti máš na mysli? Já mám stan aby na mě nepršelo a naházel jsem si tam věci. To asi splňuje každý stan stejně. Předsíňka je dobrá , to je jediný co tady chybí. Ale je jasný že každýmu vyhovuje něco jinýho. Mě baví to postavení do půlminuty. Ale každej si vybere co mu vyhovuje.
Při pátrání na netu jsem objevil tento stan: https://www.decat...53541.html Je to taky rychlostan, ale balí se do válečku. V recenzích ho chválil i nějaký dédéron co ho měl na motorce.
Neznáte ho někdo osobně? (Ten stan )
Upravil Taborak dne 17.04.2021 17:31
Tím myslím stabilitu ve větru, velikost a výšku ložnice a potom samozřejmě ta předsíňka. Vybíral jsem hlavně podle dvou kritérií, které jdou většinou proti sobě. Na jedné straně rozměry a hmotnost po sbalení vs co nejlepší užitné vlastnosti. Samozřejmě chápu, že každý má trochu jiné požadavky. Vzhledem k tomu, že jezdím skoro výhradně s manželkou, tak bych to velké kolo asi nezkousl, protože by byl problém to někam umístit na moto. Ten Coleman Monviso 3 je pro dva + bagáž dostačující, má vnější stavbu, je samonosný a po sbalení váží 3,5 kg a rozměry 39x18 cm, takže krásně vleze do kufru. Vyšel mi jako ideální řešení. Kdybych jezdil sám, možná bych vybral jinak.
Taborak napsal:
Při pátrání na netu jsem objevil tento stan: https://www.decat...53541.html Je to taky rychlostan, ale balí se do válečku. V recenzích ho chválil i nějaký dédéron co ho měl na motorce.
Neznáte ho někdo osobně? (Ten stan )