Moc pěkná práce !!!!!!!!! Měl jsem strach,že tam necháš to koště místo řídítek.Mám dotaz na čem,nebo kde leštíš?
všechno ručně, je to dřina. Ale mám s tím problém, nemůžu přijít na lak nebo přípravek kterej by ten hliník udržel v takovým lesku jako po leštění. Chrom nechci.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
VojtechPolicky napsal:
Koukám, že kardan bude z levé strany.. a výfuky jdou zespodu... a ne zepředu.. to je škoda podle mne... .. Proč vyměnili ten kardan kdo ví.
Tak kardan dali naopak kvůli převodovce a výfuky zespod protože vejfukovej kanál už nemusí bejt chlazenej náporem vzduchu ale je chlazenej vodou.
FAjn.. ale proč nenechali kardan z prave strany, převodovka byla ok... mno takhle kdo ví. přijde mi že to spíše začíná být móda dávat kardan zleva.. má to i yamaha a myslím že triumph...
Houby, je to kvůli tomu, aby nešly použít kufry z 1200 Když si náhodou koupím novou 1200 a chtěl bych si na ní dát své kufry z původní 1200, tak mám smůlu... Pokud je tedy mám s výřezem na výfuk
[b]VojtechPolicky
FAjn.. ale proč nenechali kardan z prave strany, převodovka byla ok... mno takhle kdo ví. přijde mi že to spíše začíná být móda dávat kardan zleva.. má to i yamaha a myslím že triumph...
Kvoli cestnemu S-ku aby memuseli vyrabat dve odlisne kyvky a kopu veci okolo toho.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
[b]VojtechPolicky
FAjn.. ale proč nenechali kardan z prave strany, převodovka byla ok... mno takhle kdo ví. přijde mi že to spíše začíná být móda dávat kardan zleva.. má to i yamaha a myslím že triumph...
Kvoli cestnemu S-ku aby memuseli vyrabat dve odlisne kyvky a kopu veci okolo toho.
kardan vlevo je lepsi minimalne na sjizdeni z chodniku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
kardan vlevo je lepsi minimalne na sjizdeni z chodniku...
Pre nas možno, ale pre anglanov, australanov a japončikov to bude zase naopak.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
[b]VojtechPolicky
FAjn.. ale proč nenechali kardan z prave strany, převodovka byla ok... mno takhle kdo ví. přijde mi že to spíše začíná být móda dávat kardan zleva.. má to i yamaha a myslím že triumph...
Kvoli cestnemu S-ku aby memuseli vyrabat dve odlisne kyvky a kopu veci okolo toho.
Tak hlavně chtějí srovnat Káčkovou a eRkovou řadu aby nemuseli alespoň v tomto mít dvě odlišné konstrukce a tím pochopitelně něco ušetří.
V první řadě jde o peníze a tohle je celkem logický krok...
hicks napsal:
kardan vlevo je lepsi minimalne na sjizdeni z chodniku...
Pre nas možno, ale pre anglanov, australanov a japončikov to bude zase naopak.
kdyz jezdi na uchylny strane at si to vyzerou..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
VojtechPolicky napsal:
Koukám, že kardan bude z levé strany.. a výfuky jdou zespodu... a ne zepředu.. to je škoda podle mne... .. Proč vyměnili ten kardan kdo ví.
Na to je snadná odpověď, u nového R 1200 GS už nebude převodovka a spojka taková, jako bývala dosud
Vydržte, do oficiálního představení už zbývá jen 6 dní.
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Ty brďo, já si ji chtěl tak za rok jek tomu vychytaj mouchy koupit ale jestli ten zobák fakt vypadá jak na fotce tak jee to jak kusadlo od nějakýho velkýho hmizáka a to si raději nechám 12ku
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Na zobak bude u TT urcite nejakej plastik za dvojku... No uvidime,ale pisou prvni oficialni fotka....tak jestli to neni bulvar mela by vypadat takhle.Zas je to dost podobny tem fotkam od wunderlichu ,to nevim jestli tak podobny dali do obehu....zitra budeme chytrejsi,ale tohle by se mi nelibilo.
Upravil xavier dne 01.10.2012 23:24
Aktualne 1250 GSA HP
Čtěte zde: http://www.motork...22793.html
Cituji důležité:Ty hovoří o zachování zdvihového objemu 1 170 ccm při stejném vrtání 101 mm a zdvihu 73 mm. Kompresní poměr se ovšem zvyšuje na 12,5:1, a nejvíc asi všechny bude zajímat výkon, který s příchodem kapalinového chlazení vzrostl na 92 kW (125 k) při 7.750 ot/min. Vyšší je i kroutící moment s maximální hodnotou 125 Nm při 6 500 ot/min, a pochopitelně narostla také pohotovostní hmotnost. Naštěstí nijak dramaticky - jenom o 4 kila na celkových 238 kg. Silničnějšímu zaměření napovídají širší rozměry pneumatik. Přední kolo se obuje do pryže 120/70 R19, zezadu pak na novém GS uvidíme trochu neobvyklou gumu 170/60 R 17.
Tak podle těch fotek zto vypadá spíš na cesťáka kterej chce těžit z oblíbenosti GS v názvu. Ty špionážní fota teda byli lepčí
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Tak stou 170 to je vopruz tedy. To bude operace s obouváním jak u K1200LT tam je taky jeden kloudnej typ gum co nato nazout
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak stou 170 to je vopruz tedy. To bude operace s obouváním jak u K1200LT tam je taky jeden kloudnej typ gum co nato nazout
Nějakej výběr v tomhle rozměru je, ale všechno čistě silniční gumy (Michelin Pilot Road, Bridgestone Battlax a pod.) SNad aspoň budoucí Adventure verze zůstane cestovním endurem.
Upravil Sema dne 02.10.2012 08:27