Pokud bych měl hned nechat servis, tak cena 25 tisíc není nic moc. Když si to nechám udělat nově u Wilbers, tak to vyjde kolem 35 tisíc a bude to nastavený na mě a budou nové, tudíž budu znát historii
Na stránkách Wilbersu píšou 499€ předek a 499€ zadek, ale s důležitým dovětkem! Má se jim poslat starý origo ESA tlumič kvůli zprovoznění.
For coupling it is necessary to send in your original ESA shock absorber. ... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Myslím si, že Tonda si nechal zrepasovat origo BMW motory a ty mu dali na nové tlumiče Wilbers, vše dělal Wilbers. Cena byla někde kolem 34 jestli se nepletu
Přímo od Wilbersu to vychází levněji: https://www.wilbe...3eee9be972
Poštovné bylo cca 1500,- CZK platit se dalo kartou
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Chápeš to správně. Budou nové a nastavené na tvoji váhu. Jen by mne zajímalo jestli jsou ty verze do 2010 a od 2010 záměnné? Jestli proste z 2012 ďáš na 2008?
Aktualne 1250 GSA HP
do detailu to tu rozebiral TomasTT.. bude to tam nekde ve vlakne.
jsou ruzny generace ESA.. zminoval to i ze ktere technologie vychazeji (jako puvodni vyrobce)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mydlo52 napsal:
Tzn, 1008€ za oba tlumiče dle ceníku. Nutné poslat své a účtují ještě nějakých 99€ za mantaz ESA zřejmě +1500Kč pošta, tudíž 1107€ + 1500kč pokud chápu dobře. Tzn že nové vyjdou do 30tkč a s použitím vlastních ESA motorů
Jo, jo. Domluvíš se ve Wilbersu v DE (jednání na 1* ), pošlou ti dotazník (kolik vážíš, jak jezdíš atd.), pošleš svoje vymontované tlumiče, zkontrolují ti ESA motory (popřípadě zrepasují) a namontují je na jejich tlumiče (nastavené na "míru" - podle vyplněného dotazníku). Já si na Triple Blacka dal rovnou zvýšené o 15mm. Za cca 14 dní byl balík zpět doma. Celkem to vyšlo se vším všudy i s poštovným do DE a zpět na necelých 31000Kč (podle kurzu € minulý rok na podzim). Jinak je jezdí i několik mých kamarádů a známých a všichni jsme s nimi spokojení. Je potřeba samozřejmě zvážit, jak se s motorkou bude jezdit a jak se bude používat - určitě bych je nedoporučil ortodoxním bahnomilům a opravdu OFF jezdcům. Na moje ježdění po silnici a šotolinových cestách jsem spokojen.
Cena v inzerátu je nesmysl - raději bych si vzal nové.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
ten Tvuj japův vosk uz neni ve sleve...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na Carmedia.cz je ještě o stovku pořád levnější... Jinak chce to před tím pořádně očistit a odmastati lak (ideálně Isopropylalkoholem - stačí 20% roztok do rozprašovače a rozleštit mikroutěrkou).