Emper vubec se toho neboj, zvykneš si na bmw hodně rychle. Motorka se na stojánku zdá hrozně veliká to dělá motor do šířky, ale jak se to rozjede tak se to ovládá velmi pěkně i v malých rychlostech.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Teď koukám, žes jezdil 750 Magnu - já loni taky celou sezonu sedlal cruizera (Hondu VT 750C s kardanem), ale nakonec jsem ho přenechal dál do světa, do dobrých rukou slušného člověka.
Jj Magna to byl docela mazec..je to 4vál skoro 90 koní..původně ten motor byl ve VFR :-)
Měl jsem jí 4 roky a tak nějak jsem si říkal, že by to chtělo změnu a jsem teda z téhle VELKÉ změny docela nervozní a trochu se i obávám...styl jízdy, posez a co já vím co ještě ude dost jiné..z váhy takovej strach nemám, Magna měla asi 230 kilo, ale je pravda, že tohle je vyšší kobylka, tak kdo ví.
Ale už jsem se rozhodnul..v sobotu jedu do Šluknova (viz odkaz na začátku vlákna) a nabídku Horace jsem po fotkách odmítnul.
Už asi tejden pořádně nespím, jak to všechno v tý palici šrotuje :-)) no snad se to o víkendu rozhodne.
Ta hmotnost je plus minus stejná, i moje bývalá Shadowka měla cca čtvrt tuny stejně jako má velké GS Báwo.
Jamile nasedneš a rozjedeš se, tak ta hmotnost není znát (spíš pomáhá stabilizovat). A oproti čoprcruiserům sedíš na boxeru jako na koni, pěkně vzpřímeně (neležíš na tom čoprácky jako v křesle u TV s kopytama nahoře) a hlavně je Báwo výrazně obratnější a můžeš si s ním dovolit mnohem víc.
A co mě tak ještě napadá z praktického hlediska při garážování a servisu - boxer má výhodu i v tom, že má krásný přístup k hlavám válců (svíčky a ventily) a taky má kromě policajta i centrální stojan, takže nazabírá tolik prostoru a třeba i výměna kola je legrace oproti situaci u čoprcruiseru pouze s bočákem.
Ale bacha na boxera když stojíš - je mnohem vyšší a má výš těžiště, takže s velkým respektem k jeho hmotnosti ho musíš udržovat přísně ve svislé poloze nebo mírně nakloněného na sebe. A pokud nejsi vyloženě dlouhán a taktak vsedě na boxerovi dosáhneš špičkama na zem, dávej si velký pozor při zastavování na příčně šikmé ploše (svažující se krajnice apod.) nebo i na rovině, pokud jsi unavený po delší jízdě - stačí málo a při větším bočním náklonu padáš i s motorkou.
Ale jinak je to s boxerem královský poježdění, sedíš vysoko, vidíš daleko, do zatáčky se pokládá způsobně a bez přemlouvání, podvozek snese hodně (víc než psychika a pud sebezáchovy dovolí) a brzdy jsou ostré a přesně dávkovatelné.
Bacha taky na prudké brždění přední brzdou, zvláště jestli bys byl nucen pořídit motorku bez ABS - Báwo má telelever a tak se předek ani při prudkém brždění vepředu skoro neponořuje a nevaruje Tě, že ještě kousek a už to může jít za chvíli do smyku.
Tak hlavně za začátku buď raději opatrnější, než je nezbytně nutné.
Ale jestli to máš už v hlavě srovnané (jako že asi jo, když už pár let jezdíš), tak se vůbec není čeho bát __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
to Dovi:
díky moc za tvoje rady a doporučení, řek bych že si přesně shrnul to z čeho mám trochu obavy a na co se chci soustředit... :-)
Ale už se samozřejmě těším..takže teď jen zbývá, aby ta motorka byla OK..ale poznatkama a radama jsem vybaven...tak musím doufat (...bez ABS bych jí nebral..)
Aj moja moto PRVA!!! bola 1100 GS. A vsetko v klude, hmotnosti som sa nebal ani na stojane, som vacsi chlapec a ked sa to rozbehne je to bycikel. Iba si uzivas a ujukas do helmy. Ziadny strach. Nech najdes dobry stroj a mas suche cesty.
vojta napsal:
Ja ti nijak neporadim, ale mozna bych trochu varoval tady od teto http://www.motoba...w-r-1100gs. Byl jsem se na ni v sobotu projet protoze to mam za domem, stoji tam uz minimalne dva roky, na to ze je to 97, tak ma plastovou nadrz, coz se davalo myslim jen do 95? (to ale nevim jiste, kdyztak me opravte). Chytla pekne, pry rok stala a nestartovala se. Ale nefunguje ABS a celkove na me nedelala dobry dojem. Asi proto tam tak dlouho stoji, navic ta cena...jinak preju stastnou ruku!
Ta je tam nová, ta, co tam stála dva roky byla prodaná buď na podzim, nebo časně z jara. Ale jen jsem se na ni díval, takže se nemohu vyjádřit k ABS a ta plastová nádrž mi také nic neříká.
1100 dobrá volba ,prostě ještě pořádnej kus motorky akorát tam soudruzi trochu podcenili plexi ,to origo je slabota chce to bud dokoupit větší nebo tam dát deflektor .
1150 gsa
Medved napsal:
1100 dobrá volba ,prostě ještě pořádnej kus motorky akorát tam soudruzi trochu podcenili plexi ,to origo je slabota chce to bud dokoupit větší nebo tam dát deflektor .
Nebo třetí možnost - nejezdit 160 po dálnici, ale spíš kochačku krajinou, po vedlejších cestách... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Díky všem :-) ať to zítra dopadne tak či onak, stejně jdu do ní, takže nějakou pořídím určitě. Pokud to nevyjde u nás, tak vyrazím do rajchu.
O té Číhošti zatím nic nevím... podívám se tu do diskuze. Nicméně pokud bych přijel, tak jen na otočku (trochu rodinné problémy..je to na dýl...)
Ale to ještě uvidím....
...určitě tu budu hledat informace o spotřebáku..olejích,pneu a co já vím co ještě.
Určitě mi poleze na nervy to chcípání při vyklopení policajta..to bych asi nechal udělat...a asi vypínání ABS při startu...už jsem na motorkářích psal Tomassinovi..tak se snad ozve...
Takže ještě jednou díky a určitě se uvidíme,,tak mmi držte palce na zítra a dám vědět jak jsem dopad :-))
Zdravím vespolek. Tak jsem více méně šťastným majitelem 1100GS :-)
Víceméně píšu proto. že jsem u prodejce více než dvě hodiny řešil střídavě blikající kontrolky ABS..a už jsem byl rozhodnut odjet bez ní. Nakonec spásná myšlenka přes tohle fórum zavolat Bobovi a posléze Tondovi a problém se podařilo odstranit a ABS funguje. Budiž jim za to vyjádřen neskonalý dík..a poklona(zejména Tonda fakt frajer a machr)..až se někde potkáme dáme hejno kořek :-))
Takže to byl jeden problém :-) ...motorka ve velice slušném stavu, na tachometru bylo 76.890.. v duchu jsem si k tomu tak 40 přidal, ale neřešil jsem to(národ chce být klamán..já sice moc ne a u týhle motky je to zbytečné, ale co nadělám..) ...lehce promáčklá banda(přiznal se prodávající), skoro není vidět, oleje vyměněny, nikde nic neteče, vůle na zadním kole nejsou..při jízdě to tak nějak sympaticky rachtá..nezvyk při řazení..není to japonec..tak nějak jsem byl na vše od vás připraven.
Nicméně mě docela rozladila jedna nepříjemnost.. cca po těch asi 110 kilákách jsem si všimnul, že se má přehoupnout tachometr na 77 tkm, ale zůstal zaseklej na 76.999 ..takže to podpořilo můj předpoklad, že se v tacho někdo vrtal..prodejce když jsem mu volal, řek, že on je z obliga, že u něj se to nestalo a v cca 74 vyměňoval oleje..a prý, že pokud nejsem spokojen, tak ať ho přivezu zpátky a vrátí mi prachy... to samozřejmě nechci...
No takže bych se rád zeptal, zda někdo nevíte jak tacho popostrčit (případně zjistit proč se seknul) ..nerad bych se v tom vrtal já...nebo zda nevíte o nějakém funkčním ...
Moc díky za nápady.
Ještě jednou díky všem co mi celý minulý týden posílali rady...
:-)
svíčky měnil pův.majitel a kryt prý blbě nacvak a ztratil ..bléé ..takže smolík a musím sehnat jiný ..
-jinak prasklý náhon to nebude, protože denní počítadlo normálně počítá ... tak třeba bude někdo vědět.
Včera jsem se k němu dostal po sundání plexi, jen jsem koukal co to je za potvoru a nic extra to samozřejmě není..takže se někdo asi vyřádil vrtačkou, to bych fakt blil..nemá někdo třeba z bouračky..?