uz som isiel aj za 4 a aj za 10. Priemer niekde okolo 5-6l. Co mi je zaujimave, ked som nalozeny, tak mam mensiu spotrebu. To bude asi tym, ze si davam viac pozor a nejdem ako drbo
Já se potýkám s vysokou spotřebou. Pro přečtení tohoto vlákna bych byl rád za hodnoty, které tady udáváte. Ja se pod 7.5 nedostanu. Jestli jedu výhlidkově nebo svižněji. Motorka je bez úprav. Je to ročník 96 bez lambda sondy. Měl jsem moto na seštelování u zdejšího člena Tomassina ve Starém Plzenci, který mi moto sešteloval. Mělo by být vše OK, ale spotřeba stále stejná. Volnoběžný ventil není zkontrolován. Může ovlivnit tak razantně spotřebu?Tomassino mě upozornil na barometr v řidicí jednotce, který by také mohl ještě ovlivnit spotřebu. Už jste se s tím někdo setkal? Už si nevím rady. Nějaké nápady?
pokial viem tam v RJ ziaden barometer nie je ale ak si myslel c.5 z tohto obrazka tak je to senzor teploty vzduchu... a ak je vadny moze zapricinit vyssiu spotrebu
Potenciometr klapky jsem koupil použitý z APO centra a změna žádná. Je moc bohatá směs. Potenciemetr pod sedlem jsem nezkontroloval. Na emise jsem se ještě nedostal. Kdyby byl rozeštelovaný, je možné aby to tak papalo?
Potenciometr u klapky by mel byt OK. Nastaven na 0.36. Na potenciemetr volnoběžného ventilu pod sedlem se vůbec nesahalo. Vim, ze hodnota CO by mela byt 1.5. Na emise jsem se ještě nedostal...
Ta spotřeba je nesmyslně vysoká. Nevím, jestli za to může bohatost, možná ano, ale to bys měl mí svíčky stále černé. Doporučuji kvalitní servis, diagnostiku a seřízení u někoho, kdo Ti nevrátí "seřízenou" motorku s bohatou směsí co žere 7,5 litru, investice se rychle vrátí na úspoře paliva...:-). Míval jsem 1100GS bez lambdy, průměr těsně nad 5 litry, resp. dlouhé, turistické cesty (naložený, sólo) kousek pod 5 litrů a kratší kolem 5,5.
TAk ale evidentně je něco špatně pořád. když měříš odpor mění se v celém rozzsahu stejně není trhany. a taky by to chtělo pokud jsi přěsáhl na potenciometru 0.40 vyndat pojistku motroniku protože je to v nouzáku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Kdybych jezdil kolem 5 litrů,tak to by byla paráda. Vypadá to,jako by motorka jela v jednom režimu a bylo jí jedno jestli za ní člověk tahá nebo jede pohodu. Já myslel,že nouzový režim je až u 1150 nebo se mýlím.?Potenciometr by měl být v pohodě. Motorka by měla být dobré sestelovana. Pan co to dělal se vyzná...sám má 1100.
Motorka se tváří, že je vše v pořádku...tlak paliva Ok,tlaky ve valcich Ok, potenciometr klapek Ok,synchronizace Ok, svíčky nové, predstih Ok. Akorát volnobezny ventil nevím,jak na tom je. Mohl by spotřebu takto zvednout...?
zadny ventil tam není. na 1100 se to řeší tema mosaznyma šroubkama na vstřikovačích. a jak víš že je předstich ok ty jsi nastavoval HALL ?
... servis a diagnostika BMW Motorrad
On rika temu co potenciometru volnobezny ventil...
vyndej ho ven a mezi kontakty 2 a 3 zmer odpor, ja tam mam 0,83 kilo ohmu coz odpovida emisim 2,2 co. Kdyz sem tam zkousel min tak to vubec nejelo, mam tam ale remus snad to na to nema ale vliv.na emisich sem byl 4x nez sem to takto doladil.potom sem byl i na brzde a grafy jsou krasny a mam dokonce o dva kone vic.ve 160ti slusny vykon...mam i druhy potenciometr a ted sem ho meril a ma 0,85 jesi snim nekdo nehybal tak by to melo byt nastaveny origo...
Kupredu spatki ni krok...