MotoPaja napsal:
Miloši já taky nejsem právník, ale pokud vím, se tu psalo jen o tom, že to jde. A to každej ví, na tom není nic nelegálního.
Díval jsem se teď na "smazané příspěvky" a je tam přímo návod, jak stáhnout a nainstalovat a cracknout mapy. To v pořádku není.
jo to neni.
A taky by mohli Zumo zlevnit, pripadne zavest rozumny pausal aby trochu zredukovali motivaci stahovacu.
Chtelo by to trochu vic aktivity googlu na tomhle trhu adventure navigaci...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mam garmin mobile XT. a tam nemam taku polozku me data.ani nic podobneho v slovenskom preklade.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
100bubu: sorry, tak s tímhle nepomůžu. Garmin pro PDA je příšernost.
hicks: není mi úplně jasný, jak by změna ceny HW (Zuma) změnilo motivaci stahovačů/crackerů apod? Mapy se kradou na navigace v ceně 3 tis. Kč. Tak jak to souvisí? Lifetime stojí k navigaci asi 1500-2000 (podle typu). I kdyby byl za 300Kč tak lidi budou chtít mapy zadarmo bez placení Lifetime. Ano, někteří výrobci map měli ty své produkty opravdu drahé. Ukázalo se, že pokud jsou schopní nabídnout stará data (třeba 3 roky) za 20% ceny, tak to mnoha lidem stačí a nepotřebují aktuální mapy za 100% ceny. Ale opět - i kdyby byla třeba rumunská mapa za 500, tak to je pro mnoho lidí důvod řešit jak to cracknout. Výborný na tom je, že spousta lidí si skvěle "domrví" celkem fungující navigaci (a občas vydatně pomůže Garmin nějakou nečekanou změnou zabezpečení) a nejsou sami schopní jí znova zprovoznit, takže alespoň je co dělat Na mapách možná vydělávají výrobci dat ale prodejci z toho mají prd a do budoucna bude prd i z prodejů navigačního HW ale služby, to třeba každý webshop nenabídne...