Já jsem také bohužel moc nepochodil. Mám 2 roky starý nástavec na plexi a po dvou letech vypadá takto: viz.foto. S reklamací jsem nepochodil, prý nemám parkovat v solné jeskyni, nebo nástavec nesmí zmoknout???? V zimě nejezdím, tak mám v garáži asi moc slaný vzduch.Nejsem již o kvalitě TT výrobcích přesvědčen.
slonci přiložený následující obrázek:
slonci napsal:
Já jsem také bohužel moc nepochodil. Mám 2 roky starý nástavec na plexi a po dvou letech vypadá takto: viz.foto. S reklamací jsem nepochodil, prý nemám parkovat v solné jeskyni, nebo nástavec nesmí zmoknout???? V zimě nejezdím, tak mám v garáži asi moc slaný vzduch.Nejsem již o kvalitě TT výrobcích přesvědčen.
To je nekvalitni povrchova uprava.Parkuju nekolik horskych kol v kulne.Je nevytapena a to na tohle staci.Je zajimave,ze 20let stare kolo(kdysi dost drahe) ma povrchovou upravu sroubku dodnes zachovalou.Na 15 let starem kole za kdysi 80000kc,ty sroubky zacli reznout po 10 letech a na kole za 12000kc,byli vsechny sroubky po jedne zime v kulne rezaty.Pritom vsechny sroubky kdyz jsou novy,tak vypadaj stejne.Ale kvuli usporam,jde kvalita povrchove upravy do kytek.*pissed*
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Hmm,nesla ta kvalita vyrobku TT opravdu dolu? Ja jsem byl vetsinou spokojenej. Jen tech stiznosti je uz celkem dost,to driv nebyvalo. Ohybaji se boticky,nesedi kufry,anodizace neni zadnej zazrak,rezne jim to....
Ja pred casem kupoval na Dakara drobnost v cene necele tisicikoruny. Prvni e-mailova objednvka v TT respektovana nebyla, nebo se ztratila, nevim. Druha, jiz telefonicka, jiz snad prijata byla. Alepson usuzuji z toho, ze jsem objednaval telefonem a byla mi potvrznena. Jak jinak, ze? Po dalsich neuspenych trech tydnech, jsem se telefonicky dotzal na stav objednavky. Mel jsem stesti, ze se zrovna jelo pro nove zbozi. Kdyby se nejelo a ja nevolal, tak jsem mel asi smulu. Takze po vice nez mesici jsem se dockal. ... a uplatnovana mistni sleva? Co myslite? Vzhledem k tomu, ze se jednalo o par korun, neresil jsem to. Ale nestezuji si. Jen se delim o zkusenost.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
lafi: mrzí mě, že nejsi spokojený ale nevidím v objednávkách nikde poznámku že bys byl členem BMWGS. Nevím, jak jsi to objednával, takže nevím kde se stala chyba že v objednávkách není napsané že jsi členem a máš slevu dostat. Balíky teď v létě odesílají brigádníci, takže berou to, co je tam napsané a já tam prostě tu poznámku nevidím. Omlouvám se ale zásadní podmínka je uvést tu slevu rovnou při objednání. Jak se to neudělá, tak ti pak může někdo slíbit že to udělá ale mezitím tady jsou desítky telefonátů a x lidí v prodejně a PPL přijede o hodinu dřív a najednou se musí všechno rychle zabalit a odeslat a dělá to někdo úplně jiný a je z toho průser. Nedávno jsme takhle zapomněli zákazníkovi naúčtovat držák na GPS a dostal ho zadarmo, tobě nedali slevu, prostě se to stane. Není to úmysl. Viděl bych normální zvednout telefon, zavolat a okamžitě bych to zařídil. Pošleme ti dobropis, peníze vrátíme na účet nebo pošlu voucher na tu částku. Tyhle opravy nás stojí víc než sleva, takže to fakt nedělám úmyslně a omlouvám se.
Co se týká nějakého broušení plotny, tak nevím o co jde ale já mám na své motorce tu samou "starou" plotnu jako ty a nemusel jsem nic nikde brousit ani upravovat. Vyvrtali jsme díry na šrouby a hotovo. Navíc plotny chodí v sestaveném stavu, takže kdyby to nepasovalo, bylo by to asi hned vidět. Tak nevím, co tam bylo blbě ale u rapidtrapových ploten nebyl problém s přesnostní ani u jedné co jsme prodávali a u těch starých nevím, kde by vůbec problém mohl vzniknout, protože topcase se na to teprve montuje a není smontovaný dopředu.
slonci: skutečně nevím, kde to stálo a v jakých podmínkách ale já měl podobný spoiler od roku 2006 a nedávno jsem ho prodával a rozhodně takhle nevypadal. Ty šroubky a nýty pochopitelně nejsou výrobek touratech a používají pokud vím pořád stejné a takhle jsem to ještě neviděl. Nevím, kdo se o tom s tebou bavil ale zajímalo by mě osobně, co by na to řekli v Německu. Napiš mi SZ. To, že se někde po 2 letech může objevit rez, to je celkem normální. Záleží fakt na podmínkách - když vezmu i jen tu motorku (výrobek BMW) tak tam mám řadu šroubů orezlých tak, že mě samotnému přijde divné, že to nedělají nějak líp ale jestli to je pozinkovaný, tak to prostě ve vlhku nevydrží. Nemyslím si, že bych míval v garáži nějak vlhko a zrezl mi přes zimu jeden chromovaný kryt na Yamaze, o kterém bych se vsadil, že zreznout nemůže. A na řemenici jsem měl tečky z nějaké "koroze" - což nemůže být normální koroze, když je to hliníková slitina ale prostě tam byly milimetrové rezaté tečky jak když to pokropíš. Musel jsem to přeleštit. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
brtnik: ty máš nějaký problém s anodizací nebo jsi to někde viděl? To by mě zajímalo. Ještě jsem za celou dobu neviděl jediný díl, kde by byl problém s anodizací.
Jinak je to asi takhle - když se prodávalo třeba 300 kusů interkomů ročně (v celé ČR - nejen u nás), tak se jich pár reklamovalo. Když se jich prodá 5-6 tisíc, tak to procento je asi stejné ale na absolutní počet jich je "děsně moc". Slyšel jsi někdy, že by měl někdo problém s navigací 62ST? Asi ne. Přitom mají vyšší poruchovost než Zumo 550 ale těch je prodaných tolik (a tolik jich mají členové tohoto fóra), že to vytváří dojem, že je to úplně děsný shit.
Jen pro představu, na reklamace posíláme týdně tak maximálně do 10ks věcí od Touratechu (včetně třeba trička kde je špatná výšivka - evidentně věci, které Touratech sám nevyrábí). Měsíčně se tady otočí kolem tisíce položek, nepřijde mi že by reklamací bylo tolik, naopak. Ale každá pitomost se hned probírá na všech fórech, všechno je strašná tragérie. Touratech má celkem hodně reklamy a publicity a logicky je snadnější terč než někdo, o kom není moc slyšet. Ale prodává se nejvíc, takže i v tom absolutním počtu asi těch reklamací bude nejvíc, rozhodně víc než reklamací na třeba výrobky co já vím značky Jessie, i když to jsou v USA nejprodávanější kufry a doplňky ale u nás jich jezdí tak pět, tak o jejich problémech asi moc neuslyšíme a přitom na jiných fórech se to řeší denně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Spea - ToM:
Když už teda rozebíráš tuhle situaci, tak tady mám tvojí objednávku z formuláře odeslanou 21.5.2010 a 28.5. 2010 jsme se ti pokoušeli dovolat kvůli té objednávce. Protože pro zboží jezdíme už asi tak pět let každý týden pravidelně, tak to není nějaká "náhoda" že jsme jeli zrovna náhodou jednou měsíčně pro zboží ale objednáváme každé pondělí večer, v úterý se pro ČR zboží balí a ve středu ho řidič vyzvednává a takhle to děláme už několik let. Vidím tady že jsi napsal do objednávky nick Spea a ten, kdo u nás psal objednávku do logu, tam napsal 5% slevu. Nemám tady loňské účetnictví, takže nevidím tu fakturu ale mělo to být za 577Kč bez dopravy. Schválně jestli najdeš tu fakturu tak mi pošli její číslo prosím. Nicméně tě zkoušeli volat z krámu prakticky týden po objednání že tady to zboží bylo, tak nevím, co se stalo že jsi na to čekal pak další 2 dodávky (to už tady nevidím, poslední info mám o tom telefonátu z 28.5.).
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Spea - ToM:
Když už teda rozebíráš tuhle situaci, tak tady mám tvojí objednávku z formuláře odeslanou 21.5.2010 a 28.5. 2010 jsme se ti pokoušeli dovolat kvůli té objednávce. Protože pro zboží jezdíme už asi tak pět let každý týden pravidelně, tak to není nějaká "náhoda" že jsme jeli zrovna náhodou jednou měsíčně pro zboží ale objednáváme každé pondělí večer, v úterý se pro ČR zboží balí a ve středu ho řidič vyzvednává a takhle to děláme už několik let. Vidím tady že jsi napsal do objednávky nick Spea a ten, kdo u nás psal objednávku do logu, tam napsal 5% slevu. Nemám tady loňské účetnictví, takže nevidím tu fakturu ale mělo to být za 577Kč bez dopravy. Schválně jestli najdeš tu fakturu tak mi pošli její číslo prosím. Nicméně tě zkoušeli volat z krámu prakticky týden po objednání že tady to zboží bylo, tak nevím, co se stalo že jsi na to čekal pak další 2 dodávky (to už tady nevidím, poslední info mám o tom telefonátu z 28.5.).
Fakturu jsem si nezalozil, nebyl duvod. Co se tyce telefonu, tak mi hlava nebere, ze bych neprijal jeden jediny telefon, respektive, ze by se mi nekdo nekolikrat nedovolal a v pripde ze ano, ze bych obratem nevolal zpet. Mam zamestnani, kdy si to nemuzu dovolit. ... ale v tomto se prit nechci a nevidim ani duvod. Treba to tak bylo. Treba to je vse jen shoda neprijemnych nahod ktere se sesly. Jen jsem uvedl, jak jsem to vnimal. A jak jsem jiz psal, ackoli to asi vyznelo trochu jinak, ta si nestezuji. Sam administruji bratruv e-shop, kdy se mu tam pri baleni a expedici zbozi strida nekolik lidi a tak to nepovazuji za tragedii. Znam vetsi kopance ktere mu tam dokazi vyprodukovat a ktere mi hlava nebere.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Spea ToM: Fakt to po roce taky nezjistím ale v objednávce ta sleva uvedená byla, my jí tady v zápisu máme a pokud jsi to zboží dostal za 575Kč plus poštovné, tak byla i uplatněná. Nemusí tam být uvedeno jako "sleva", u některých dílů to je snadnější spočítat jako novou základní cenu. Proto jsem chtěl vědět kolik to bylo celkem. Třeba sis toho ani nevšiml, ono to dělalo 28Kč..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
slonci: dodatek, protože jsem to teď ještě zjišťoval, já nevěděl že jsme ti už jeden spoiler měnili! Takže ze všech stovek prodaných máš náhodou právě dva, které přez zimu zrezly a všichni ostatní to mají v pořádku? To je divné ne? Když dám ten spoiler do zahradního domečku, kde mám pod prahem 30cm vody v létě i v zimě, tak ti garantuju, že taky nevydrží. Nevydrželo by tam nic. Měl jsem zrezlý (asi spíš zoxidovaný) i hliníkový motor na sekačce na trávu. Pokud máš měsíce někde ideální podmínky pro korozi, tak by ty šrouby musely být všechny nerezový aby to nic neudělalo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT: můžeš mi říci, kdy jste mi měnili spojler? Docela by mě to zajímalo. Mám ti poslat korespondenci s Milanem? Na zimu sundavám plexi i zrcátka, protože moto je pod plachtou. Plexi i zrcátka mám doma v šatně. To jen pro doplnění. A když jsi to tedy prověřil, tak mi řekněte, kdy jste mi spojler měnili?
slonci: řekl mi to kolega v prodejně, že to byla druhá reklamace. Nemám od toho žádnou dokumentaci a ten spoiler jsem hlavně ani neviděl. Tu fotku jsem poslal člověku, co má na starosti kvalitu v továrně a předpokládám že to bude chtít poslat a vymění to ale bude to chtít vidět. Musíme vždycky psát číslo jejich faktury na které se to kupovalo a podle toho se dá dohledat i šarže šroubků, které kdy použili apod. Mě zarazilo, že to bylo už jednou měněné.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
lafi: to jsem rád, fakt mě tyhle situace mrzí. Na prodejně je to někdy na mrtvici, když tam je víc lidí, do toho se montuje a přijede PPL apod, tak to je náročný. Někdy je pohoda a klid ale většinou je to tak, že je celý den relativně málo lidí a pak přijede několik náročnějších zákazníků současně a s každým to třeba trvá hodinu a je to blázinec. Od podzimu budeme mít slevové karty, budou nové podmínky a strašně se tyhle věci usnadní. Prostě tady je karta, pípneme jí, sleva se načte a hotovo. To samé slevy v novém webshopu - bude to na registrace lidí a nebudou vznikat chyby že někdo někde zapomněl něco dopsat apod. Máme to hotové ale naní naprosto šance ten shop (a nový web s portálem) rozjet v sezóně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Cau, ma nekdo zkusenosti s timto vyrobkem?
Myslim realne zkusenosti z provozu, po padu atd... Jak / cemu ten doraz rizeni pomuze / ochrani ???
Diky moc vsem za objektivni nazory a zkusenosti!
Tomasek přiložený následující obrázek:
Tomasek napsal:
Cau, ma nekdo zkusenosti s timto vyrobkem?
Myslim realne zkusenosti z provozu, po padu atd... Jak / cemu ten doraz rizeni pomuze / ochrani ???
Diky moc vsem za objektivni nazory a zkusenosti!
Doraz je celkem dobrej doplněk ochrání ti při větším pádu rám na kterém jsou namontována říditka aby se neurazil origo doraz,pak je to strašná pálka a problém.. Takže určitě jeden si myslím duležitej doplněk...
... servis a diagnostika BMW Motorrad