Počkej, to je blbina. Já mám navi na motorce až teď od jara, včera první kilometry a do té doby jsem to měl jen s F4kou. Záleží kam si nastavíš výstup audia a co s čím spáruješ.
Takze myslis, ze jde s Interphonem propojit zaroven navi, tel. i spolujezdce a kdyz pojedu s navi, budu telefonovat pres navi a kdyz ji necham doma, tak to pojede rovnou z telefonu?
To se mi nezda a rozhodne se mi to teda nepovedlo, kdyz jsem se to snazil vloni rozlousknout.
No ono jde taky o to, jestli si dobře rozumíme...
My to máme tak, že dvě F4 máme spolu spojené pořád, samozřejmě. A protože v mobilu mám uložené párování jak s navi, tak s F4, jednoduše si vyberu s čím ho spojím. Pokud nebudu mít navigaci zaplou (bude doma), myslím si, že se mi i sama spojí F4 s mobilem bez ohledu na to, že to běžně budu párovat přes navigaci. Já myslím, že by to mělo jít.
Alda napsal:
Takze myslis, ze jde s Interphonem propojit zaroven navi, tel. i spolujezdce a kdyz pojedu s navi, budu telefonovat pres navi a kdyz ji necham doma, tak to pojede rovnou z telefonu?
To se mi nezda a rozhodne se mi to teda nepovedlo, kdyz jsem se to snazil vloni rozlousknout.
Teoreticky by to mohlo jít tak, že máš telefon spárovaný s navigací i s interkomem a připojíš to, co potřebuješ (buď navi nabo F4), Prakticky se to může hádat...
Zkusil bych tento postup:
Zapnout navi a počkat, až se spojí s telefonem a pak zapnout F4 a nechat ji připojit k navi.
Když jedeš bez navi, pustit BT na telefonu a následně zapnout F4 - měli by se spojit.
Navigaci ae vozím pořád - je alespoň přehled o tom, kdo volá a je to komfortnější. A až bude fungovat korektně přehrávání hudby, tak to už bude vůbec paráda
BMW GS = stroj na radost
Mate pravdu, pokud si manualne vyberu s cim se tel. v tu chvili spoji, je to vyreseny. Jen jsem se snazil tuhle cast obejit, ale to uz jsem asi az moc linej
Také budu vozit navigaci pořád. Mám dual mobil a vážně nechci, aby mě někdo otravoval na motorce mimo pracovní dobu, takže to hezky můžu vytípnout. Navíc můj mobil nemá hlasové vytáčení, takže i když já budu chtít volat, je to větší komfort.
Jinak včera jsem to několikrát zkoušel a pokud zapnu navigaci, s mobilem se spojí sama a s F4 taky. Pokud se ale F4 spojí ještě s mobilem, to si nejsem jistý a spíše říkám, že ne. Protože na mobilu už pak žádná hláška o spojení nevyskočila a nekontroloval jsem to.
Alda napsal:
Mate pravdu, pokud si manualne vyberu s cim se tel. v tu chvili spoji, je to vyreseny. Jen jsem se snazil tuhle cast obejit, ale to uz jsem asi az moc linej
Hmm, to by se asi pralo a stalo by se ti třeba to, co mě včera. Ovládal jsem mobil přes navigaci, ale zvuk mi nešel do F4, ale do mobilu. Přitom příkazy z navi mi šly do F4. Ale kdo ví, třeba existuje vhodné nastavení párování a pořadí, jak toho docílit, aby F4 i mobil poznaly, že mezi ně vložíš nebo nevložíš navigaci.
Nebo je pak reseni mit HF propojeny jen s mobilem. To pak pojede porad. Jen se clovek nedozvi kdo vola, pokud pojede s navigaci.
Faktem ale je, ze me to cim dal vic tahne k prodeji Zuma, koupi spickovyho pouzdra na iPhone a neresit.
Navigon, kterej mam v telefonu je 100x chytrejsi, praktictejsi, rychlejsi a prijemnejsi nez Zumo. Na on road cestovani uplne v klidu.
Ale prijde to lito, kdyz vidim co dnes umi mobily za 5000,-, pripada mi, ze Garmin zaspal dobu fakt hodne.
Alda napsal:
Mate pravdu, pokud si manualne vyberu s cim se tel. v tu chvili spoji, je to vyreseny. Jen jsem se snazil tuhle cast obejit, ale to uz jsem asi az moc linej
Hmm, to by se asi pralo a stalo by se ti třeba to, co mě včera. Ovládal jsem mobil přes navigaci, ale zvuk mi nešel do F4, ale do mobilu. Přitom příkazy z navi mi šly do F4. Ale kdo ví, třeba existuje vhodné nastavení párování a pořadí, jak toho docílit, aby F4 i mobil poznaly, že mezi ně vložíš nebo nevložíš navigaci.
Ted jsi to napsal presne.. to je to co potrebujeme a jsem si skoro jistej, ze takova moznost neexistuje
Alda napsal:
Nebo je pak reseni mit HF propojeny jen s mobilem. To pak pojede porad. Jen se clovek nedozvi kdo vola, pokud pojede s navigaci.
Faktem ale je, ze me to cim dal vic tahne k prodeji Zuma, koupi spickovyho pouzdra na iPhone a neresit.
Navigon, kterej mam v telefonu je 100x chytrejsi, praktictejsi, rychlejsi a prijemnejsi nez Zumo. Na on road cestovani uplne v klidu.
Ale prijde to lito, kdyz vidim co dnes umi mobily za 5000,-, pripada mi, ze Garmin zaspal dobu fakt hodne.
Hmm, já jsem zase zastánce toho, že co je UNI je na nic. Asi je to můj vnitřní přežitek, ale prostě já jdu pořád tou cestou, že když chci telefonovat, mám mobil. Když chci navigovat, mám navigaci. Když chci fotit, mám zrcadlovku. Prostě nacpat tohle všechno do jednoho přístroje není pro mě. Navíc nemám rád ani dotykový mobily. Ale zpět k tématu, to byl jen můj osobní dojem ze současné elektrotechniky.
Začínám svojí první sezónu se Zumem a těším se z toho. Včera prvních 88km, jinak přes zimu byla navigace jen v autě a už tam jsem se s ní seznamoval. Teď doladit ten Bluetooth a bude...
Upravil xHackerM dne 15.04.2013 11:58
Já mám dual-sim telefon Lenovo s certifikací IP67 tudíž odolní vůči vodě, prachu, otřesu atd. Mám tam navi od Sygic (pro mě mnohem lepší) a Tomtoma. Koupil jsem lepší držák na telefon a dal ho na hrazdu. Nemůžu si to vynachválit. Nemluvně o tom, že vidím kdo mi volá jak ze služebního nebo soukromého čísla + mp3 + kamera na nahrávání v HD nebo když si budu věřit tak třeba i emaily nebo surfing na internetu, ale to už přeháním. Prostě nemusím kupovat jenom navi za 10 tisíc a pak řešit ještě nějaké problémy se spárováním a mít 5 věcí. Já to mám trochu jinak než XhackerM mám radši jednu věc pohromadě. Kromě focení to jedině zrcadlovku
Upravil Bajlak dne 15.04.2013 13:23
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Alda napsal:
Nebo je pak reseni mit HF propojeny jen s mobilem. To pak pojede porad. Jen se clovek nedozvi kdo vola, pokud pojede s navigaci.
Faktem ale je, ze me to cim dal vic tahne k prodeji Zuma, koupi spickovyho pouzdra na iPhone a neresit.
Navigon, kterej mam v telefonu je 100x chytrejsi, praktictejsi, rychlejsi a prijemnejsi nez Zumo. Na on road cestovani uplne v klidu.
Ale prijde to lito, kdyz vidim co dnes umi mobily za 5000,-, pripada mi, ze Garmin zaspal dobu fakt hodne.
Zkoušel jsem takhle vozit Galaxy SII. Stojí to za starou bačkoru. V autě jezdím podle Sygicu a jsem naprosto spokojený, ale na motorce tahle varianta nefunguje. Nevidíš na displej, nefunguje dotykové ovládání v rukavicích, je to malý, v pouzdru se to hřeje...
ZUMO je OK
Upravil buboGS dne 15.04.2013 15:11
BMW GS = stroj na radost
Tak to není dobrý. Včera jsem vypnul zvuky v HLASITOST --> MIXÉR --> NASTAV VÝPOČET. OK, navigace přestala kecat. Dneska jsem ale přišel na další jev a to jsou zvuky tlačítek. Kdykoliv na něco zmáčknu, tak mi to odpojí F4ky mezi sebou a pípá mi navigace do mojí F4 tak, jak mačkám tlačítka navigace. Když to vypnu, samozřejmě pípání přestane. Jenže společně s tím mi to přestane i přenášet mobil do F4ky (tohle je přímo v menu HLASITOS --> a tam zaškrtnout ZTLUMIT). Takže takhle to taky nefunguje jak bych si představoval. Prostě nevím kde vypnout kompletně všechny zvuky navigace, ale zachovat přenos mobilu.
Jakmile šáhnu na navigaci, tak mi odpojí interkom (změna zhoomu, náhled trasy atd...) - To jsem zatím nevyřešil, protože jsem to neřešil... není to tak časté, aby mi to vadilo. Jakmile dokončím navigační šmátrání, zase se interkom připojí.
Pípání tlačítek by mělo/mohlo jít vypnout někde v nastavení - systémově, nikoliv hlasitost? Myslím, že mi to nepípá, když jí mám na motorce. Nebo zkus změnu profilu - auto/motorka - stav je viditelný na stavové liště. Na motorce mám motorku, přepíná se automaticky při vložení do držáku (taky to jde někde tuším nastavit)
BMW GS = stroj na radost
Mám tam profil na moto a také se to samo přepne při vložení do držáku. Ale jak vypnout tlačítka se mi zatím nepovedlo najít. I když stáhnu úplně na miminum HLASITOST --> MEDIA, tak to stejně pípá, takže tohle na to nemá vliv (ale zkusil jsem to prostě všechno povypínat).
Prostě já to vidím tak, že zvuk tlačítek a zvuk jdoucí do F4 (zvuky mobilu) jdou jedním kanálem přes HLASITOST --> MIXÉR --> HLAVNÍ. V případě že mám F4 spojenou s navigací, tak tahle nabídka je neaktivní (protože hlasitost se ovládá na F4ce. Když to teď na stole v kanclu nemám spojené s F4kou, tak nabídka samozřejmě je aktivní, ale zase by mi nešel mobil do F4ky přes navigaci (abych mohl mobil ovládat přes navi).
Líp se to nastavuje a zkouší, než píše...
Jinak je samozřejmě pravda, že zase tak často na tu navi během jízdy už nehrabeme a není to až tak otravující, že během toho neslyšíme spolujezdce, ale spíše je to při nejmenším zvláštní chování.
Hold kdyby mi měla Hugitka diktovat číslo někoho, komu mám zavolat a věděla ho z paměti, tak hold budu muset zastavit, abych ji slyšel napřímo a ne přes F4. Ale kolik takových situací je, že...
Já nevím, jestli od toho nechcete něco co tam prostě není.
Podle mě, je propojení stavěné především na hlasové povely a vše ostatní je až na druhém místě, takže nejspíš pokud propojíte Zumo s F4 (nebo čímkoliv) budou povely a to i stisk tlačítka vstupovat do jiných komunikací v BT.
Já to vyřešil asi jediným možným způsobem. Navigace mi velí do „starého“ Interphonu a komunikace s druhou motorkou mám na F4. Jestli si pak dám telefon do F4 mimo navigaci, nebo do navigace a odtud se spojuje se Starým Interphonem je na mě, mám ale právě tuhle druhou kombinaci. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Alda napsal:
Nebo je pak reseni mit HF propojeny jen s mobilem. To pak pojede porad. Jen se clovek nedozvi kdo vola, pokud pojede s navigaci.
Faktem ale je, ze me to cim dal vic tahne k prodeji Zuma, koupi spickovyho pouzdra na iPhone a neresit.
Navigon, kterej mam v telefonu je 100x chytrejsi, praktictejsi, rychlejsi a prijemnejsi nez Zumo. Na on road cestovani uplne v klidu.
Ale prijde to lito, kdyz vidim co dnes umi mobily za 5000,-, pripada mi, ze Garmin zaspal dobu fakt hodne.
Hmm, já jsem zase zastánce toho, že co je UNI je na nic. Asi je to můj vnitřní přežitek, ale prostě já jdu pořád tou cestou, že když chci telefonovat, mám mobil. Když chci navigovat, mám navigaci. Když chci fotit, mám zrcadlovku. Prostě nacpat tohle všechno do jednoho přístroje není pro mě. Navíc nemám rád ani dotykový mobily. Ale zpět k tématu, to byl jen můj osobní dojem ze současné elektrotechniky.
Začínám svojí první sezónu se Zumem a těším se z toho. Včera prvních 88km, jinak přes zimu byla navigace jen v autě a už tam jsem se s ní seznamoval. Teď doladit ten Bluetooth a bude...
Jsem na tom naprosto stejne a presne kvuli tomu mam mobil, fotak, kameru a navigaci.
Ale to, ze navigace v telefonu je mnohem lepsi nez Garmin je vec, kterou neovlivnim. Proste to tak je.
xHackerM napsal:
Mám tam profil na moto a také se to samo přepne při vložení do držáku. Ale jak vypnout tlačítka se mi zatím nepovedlo najít. I když stáhnu úplně na miminum HLASITOST --> MEDIA, tak to stejně pípá, takže tohle na to nemá vliv (ale zkusil jsem to prostě všechno povypínat).
Prostě já to vidím tak, že zvuk tlačítek a zvuk jdoucí do F4 (zvuky mobilu) jdou jedním kanálem přes HLASITOST --> MIXÉR --> HLAVNÍ. V případě že mám F4 spojenou s navigací, tak tahle nabídka je neaktivní (protože hlasitost se ovládá na F4ce. Když to teď na stole v kanclu nemám spojené s F4kou, tak nabídka samozřejmě je aktivní, ale zase by mi nešel mobil do F4ky přes navigaci (abych mohl mobil ovládat přes navi).
Líp se to nastavuje a zkouší, než píše...
Jinak je samozřejmě pravda, že zase tak často na tu navi během jízdy už nehrabeme a není to až tak otravující, že během toho neslyšíme spolujezdce, ale spíše je to při nejmenším zvláštní chování.
Hold kdyby mi měla Hugitka diktovat číslo někoho, komu mám zavolat a věděla ho z paměti, tak hold budu muset zastavit, abych ji slyšel napřímo a ne přes F4. Ale kolik takových situací je, že...
Jo, asi to tak je, pípání zřejmě nejde vypnout... Jakmile šáhneš na navigaci, tak odpojí interkom. Hlavní hlasitost logicky ztlumit nemůžeš, protože tím pádem ztlumíš úroveň hlasitosti všech zvuků, přenášených do navigace, včetně pípání. Teď to nemám spárované, ale to pípání si vůbec neuvědomuju, prostě vím, že jak na to šáhnu, tak to odpojí interkom a jestli to pípá nebo ne, to nevnímám. Přesto se mi stává, že mi žena něco říká a já ji mimoděk odpojím - zapomínám na to, ale nijak mě to nevadí - sice občas dostanu huláka, že jí vůbec neposlouchám, když mi něco říká, ale co už, zvykám si
Rozhodně to je ale lepší, než pořád poslouchat ty kecy: Za chvíli zahni.... za kratší chvíli zahni... teď zahni... tak zahni už...zase jsi to přejel...BMW GS = stroj na radost
Mám skoromný dotaz, telefon a navi a sharktooth se sparují v poho, jen nemůžu přes navigaci volat. Sic to dělám nerad ale občas prostě musím volat za jízdy. Problém je v tom že navigace my ukaže seznam, vyberu kontakt dám volbu volat a tím to končí, navi nevytočí číslo. Musím ještě někde něco nastavit ?
Karlovarak BMW R1200 GS Adventure