vevis napsal:
Jenze 0,05l litru si asi nekoupis,takze musis koupit litr.
A není to jedno, že koupím litr? Zbytek použiju při dalších výměnách, ne?
To jo,ale to je u 1100 gs na 20 vymen.Samozrejme,ze vzdy muzes nalit tu nacnutou,aby jsi to z te jedne nedolival treba 20 let.
Upravil vevis dne 25.05.2012 20:44
prosim o info, mam tento olej k dispozicii zadarmo.
Ked ho nalejem do 1100, tak hadam nic nepokazim. Moze byt? GL5 je. Daval som ho do Nivky do diferakov a bol diferak tichsi oproti shell spirax.
Mam 1100 96, 82 000 poctivych + tisic uz ja, jeden majitel. Servisovane len v BMW. Hlucnost ziadna, vsetko ide krasne, kvalty zapadaju na jednotku.
Preventivne chcem vsetko vymenit.
RAVENOL SLG SAE 80W-90
Minerálny prevodový olej
Klasifikácia: API GL-4/GL-5/MT-1
Schválenia: MAN 3343 ML, SCANIA STO 1:0, ZF TE-ML 02B/05A/07A/12E/16B/17B/19B
vím že teď budu za lamu, ale v červnu jsem vyměníl spojkovou pamelu i se vstupní hřídelí do převodovky...Je to pěkná pakárna. Jenomže mi gufero /jednalo se o nový kus a naražen s hranou převodovky/, které je v převodovce, tam u spojkového válečku mi ukázalo obratle a já jsem motorku znovu rozpůlil. No a zase budu měnit lamelu
Prošel jsem si všemi stádii nasranosti, zoufalství a s rozpůlením Helmuta přišlo i smíření.
Všude v servisních manuálech se píše 0,8 l oleje. Píšou to i v konfiguraci Castrolu, Motorexu..
Já jsem po předchozí kompletaci a ikdyž jsem v minulosti olej měnil nalil vše až po okraj napouštěcího vstupu. Motorka byla na centrálu.
Do převodovky padl celý litr oleje. Takže nevím jestli ty 2 dl navíc nezajistili guferu smrt. Odfuk převodovky je dobrej, průchozí. Je možné, že mohlo být špatně naražené gufero.
Ptám se proto, že je tu spoustu názorů a já nechci něco znovu po.srat...jestli teda opravdu dávat ten 1l nebo 0,8l??
s úctou,
Radek
Upravil monsery dne 02.09.2018 13:42
Lítám pomalu a nízko..
A nebylo to gufero jen blbe namontovany. Ona je to bez pripravku docela lorerie jak je hluboko a jeste na hridel bez vedeni.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jo přiznávám, gufero bylo naraženo bez přípravku. O kanálcích vím, však chybu nevylučuju. Má být tedy gufero zároveň s hranou stěny převodovky? Nebo hloubějí? Lítám pomalu a nízko..
monsery napsal:
Jo přiznávám, gufero bylo naraženo bez přípravku. O kanálcích vím, však chybu nevylučuju. Má být tedy gufero zároveň s hranou stěny převodovky? Nebo hloubějí?
ja si nejsem jistej ale myslim si ze tak 2 azb3 mm pod hranou muzu ti zmerit pripravek az budu v dilne
... servis a diagnostika BMW Motorrad