tak nejlevneji tady http://www.louis....r=10003248 pokud chces objednavam ve CT pro par lidi z fora tak dej kdyztak vedet
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Vite nekdo jak se lisi model Scottoileru co maj ted v DE se slevou, viz Schrekuv odkaz vyse, a ten co se prodava pod oznacenim V-System?
Je mezi nimi nejakej zasadni funkcni rozdil ??
Ten ,,levný" má jednoduchou koncovku
V system může dávkovat olej na obě strany rozety
Manželce jsem te jednoduchý aplikoval na F650GS twin před loňskou sezonou a absolutní spokojenost.
Spotřeba cca jedna nádržka na 10 tkm v silničním provozu.
MotoManTech
Servis motocyklů BMW
akorat pozor ta dualni kapilara nejde tak neviditelne imho pridela na kyvku... alespon u twina.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
haus1: ano je tam jen jina koncovka aplikatoru, ale jde dokoupit lepsi dvojitej davkovac na ten levnejsi viz odkaz : http://www.louis....r=10003162, navic je tam jen ze je to proste trochu jinej design na rok 2012
hicks: presne tak navic je problem ze z Vsystemu 2012 se casto ucpava ten dvojitej aplikator , teda co jsem slysel od kolegu oproti dokoupenymu dvojitymu aplikatoru
jinak ten obyc z myho okoli ma treba Milanek na BMW F800GS namontovanej nebo Vilda na 650 dakarovi a dva mi kamosi na transalpovi a nestezuji si
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
No ja si teda trosku stezuju :-) - ne ze by to nemakalo jako maka to ale ..... - na to ze to stoji 3 litry za plastovou nadobku s membranou bych si umel predstavit i lepsi cenu - pripominky mam k prubehu plneni - zezacatku se to skoro nemeni a pak behem 1mm otoceni packy rozdil o 500% - kdyz potrebujes rychle vymejt retez po nejakym prasnym prejezdu tak ho promyjes na full a strasne blbe se pak hleda zas optimalni nastaveni - kdyz to nehcas tak bude retez od prachu dalsich 1000km , za 10000km mi to sezralo tak 0,6l - nadobek je to nepocitane , jo a nejvetsi bolest je prave to doplnovani - to bych schrnul do jednoho slova - ****sky :-) - takze na silnici do stale stejnych podminek a zadnej bordel dobry do kombinace off+ silnice a zmeny podminek za ty prachy zadnej zazrak
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
no na druhou stranu kdyby te to stvalo tak to vytrhas a koupis neco jinyho
jinak porad ma clovek dve moznosti mazat sprejem nebo koupit za 7000,- ten elektronickej ma ho Hicks
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
milanek napsal:
No ja si teda trosku stezuju :-) - ne ze by to nemakalo jako maka to ale ..... - na to ze to stoji 3 litry za plastovou nadobku s membranou bych si umel predstavit i lepsi cenu - pripominky mam k prubehu plneni - zezacatku se to skoro nemeni a pak behem 1mm otoceni packy rozdil o 500% - kdyz potrebujes rychle vymejt retez po nejakym prasnym prejezdu tak ho promyjes na full a strasne blbe se pak hleda zas optimalni nastaveni - kdyz to nehcas tak bude retez od prachu dalsich 1000km , za 10000km mi to sezralo tak 0,6l - nadobek je to nepocitane , jo a nejvetsi bolest je prave to doplnovani - to bych schrnul do jednoho slova - ****sky :-) - takze na silnici do stale stejnych podminek a zadnej bordel dobry do kombinace off+ silnice a zmeny podminek za ty prachy zadnej zazrak
no ja vam rikam porad.. kupte si eSystem..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
no na druhou stranu kdyby te to stvalo tak to vytrhas a koupis neco jinyho
jinak porad ma clovek dve moznosti mazat sprejem nebo koupit za 7000,- ten elektronickej ma ho Hicks
presne tak.. ja bych si vakuovej nekoupil.. ale treba ma Milanek rozsahle zkusenosti s vakuovou pumpou, tak mu to prislo blizky
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
jasny ale nekdo nema na to si kouput eSYSTEM za 7000,- to radeji za 2000,-
7000 za dil u osmikila je minimalni polozka.
Uz jenom retezovka s origo rozetou stoji 5 litru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
oprava da se sehnat za 6000,- s postovnym s eshopu
+ lubetube.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jo tak pak je to 6000 + cca 900 za lube tube, jinak u tebe kdy najezdis takovej hafol km se asi elektronika vypalti ale mi co najedemem 10tis za rok ne
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
jo tak pak je to 6000 + cca 900 za lube tube, jinak u tebe kdy najezdis takovej hafol km se asi elektronika vypalti ale mi co najedemem 10tis za rok ne
a kolik najedes rocne, kdyz tak malo?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no nevim nevim - 7ku za displejik to je hodne mozolu :-) - spis sem chtel rict ze pred 5ti lety sem mel na pegasu z internetu stazenej plosnacek v krabicce napichlej na starej elektroventil z LPG a nadobku - vyrobni cena nejaky 3 kila a 2 odpoledne prace a fungovalo to paradne - a kdyz jsem projel blatem otocil jsem na riditkach potakem na full a za 15min byl za jizdy retez cistej - sice uznavam ze to zasiralo motorku ale to byla hlavne chyba blbyho oleje - ten original na retezy by to zasiral vyrazne min - aneb je to oda na tema mam bawo a proto za kazdou ****itu utratim automaticky majlant a nebo budu premejslet jako u kazdy "normalni" moto ?:-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)