Já teda musím říct že když jsem měl 1150GS s origo laufem a katalizátorem tak sem jezdil mezi 5,1-5,5 teď mám 1150GSA s y svodem a laďákem mám spotřebu mezi 5,5a 5,8 a to teda pomalu rozhodně nejezdím. jednou když jsem spěchal a držel to po dálnici průměrně 160km/h asi 250km tak to sežralo snad 7,5 na sto
Průměr za sezónu 2013 ( 13 000 km) cca 5,2 l/100 km. Rozhodně nejezdím eco...... Max. zatím při palbě při dálničním přesunu, když jsem doháněl pozdní odjezd na podzimní sraz. To mi vzalo cca 6 l/100km, ale ´´letěl´´ jsem 150 - 160. Mám dlouhou 6-ku.....
Je ale pravda, že kdybych si mohl vybrat, tak bych vzal vzhledem k tomu, že se dálnicím snažím vyhnout, spíše lépe využitelnou krátkou 6-ku.
Při cestě s kamarádem na adv jsem si připadal na okreskách jako magor. Stále 5 - 6, 5 - 6 a on stále v klídku za 6........
Ale není není, tak hold doháním spotřebu na 5- ce.
newman
No a jak tedy jezdíte? Kolik točíte? jaké spektrum otáček. Já vím že to není jednoduché popsat, ale rád se přiučím. Je možné že teĎ, když je chladno, tak je to tím že prostě je jakoby stále studený motor a tak papá víc?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
No a jak tedy jezdíte? Kolik točíte? jaké spektrum otáček. Já vím že to není jednoduché popsat, ale rád se přiučím. Je možné že teĎ, když je chladno, tak je to tím že prostě je jakoby stále studený motor a tak papá víc?
V podstatě teď nevím ani, jak moje motorka detailně vypadá, natož jak jí točím, nebo kdy řadím ( skoro 4. měsíce jsem ji neviděl, alespoň mám z krku velký servis) :-) ...... Vzhledem k nucené pauze od 28.10.2013 po letu vzduchem v offu a následné 4. měsíční rehabilitaci urvaných vazů p. ramene a svalů. Max. 26.2. pomalinku začínám sezónu, tak napíšu. Každopádně rozhodně to netočím,až na vyjímky, moc přes 5000, spektrum otáček je někde mezi 2500 - 4500. Dle potřeby a typu přesunu.
Upravil newman dne 24.02.2014 21:32
newman
Sice nemám GS,ale eRko a to je skoro to samé.Nejvíce se pohybuji s otáčkami mezi 2500 - 4500 a vyjímečně jí vytočím přes 5000.Spotřebu mám okolo 5,5l ,ale už jsem se dostal i na 4,9l na 100km.
Já teda nemám tucha kdy řadím. Ale když jedu po silnici s kámošem na fz6n tak řiká že uš se mnou nejed, že jezdim jak prase. Nevím na okreskách zhruba 110 v obci 50(mám rád svuj řidičák) dálnici se snažm vyhýbat. Motor rozhodně nepodtáčim. Je pravda že v listopadu když jsem jezdil ráno do práce tak už byla docela zima a spotřeba šla mírně na horu .
Mám 1150 GS r2001, obuté Trail Attacky, jazdím 55-60 obce, mimo obce 100-130, dialnice 140. Držím sa bežne od 3 do 4 tisic otačok, malokedy viac ako 5 tisic a dokažem spraviť 4,7 l/100km. Priemer okolo 5. Teraz v decembri mi moj dobry mechanik na GSka vyčistil klapky, difuzory a hrdla, zošteloval synchronizaciu a 200km som spravil na menej než pol nadrže
Tak po výměně teplotního čidla oleje, jsem se dostal na spotřebu 5,6 litrů a možná i méně. :-) takže už je jasné, kde byl zakopaný pes. Je to spotřeba kombinovaná. Kus dálnice -21 % město dobrých 35-38% a zbytek okrska. Tak myslím si že pod 5 litru, se dostat by šlo :-)
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
Tak po výměně teplotního čidla oleje, jsem se dostal na spotřebu 5,6 litrů a možná i méně. :-) takže už je jasné, kde byl zakopaný pes. Je to spotřeba kombinovaná. Kus dálnice -21 % město dobrých 35-38% a zbytek okrska. Tak myslím si že pod 5 litru, se dostat by šlo :-)
No, vidíš, co jsem ti říkal v PM . To čidlo teploty oleje není jen pro zobrazení na FID. Signál z něj jde i do ŘJ a ta podle toho "dává" palivo. A když na tvém FIDu najednou začala "lítat" teplota z 5-ti dílků třeba na 2 dílky, a pak zase po čase zpět na 5 dílků, tak to bylo jasné, že je čidlo v "kopru"
Upravil Tonda dne 07.03.2014 09:05
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jezdím podobně jako Varan s podobnou spotřebou, mám 1150ADV. Zajímavé je, že 1100GS s 5-tikvaltem mi brala ještě o něco méně, dovolené byly pravidelně lehce pod 5 litrů, s 1150 se pod 5 litrů není jednoduché při normální jízdě dostat, ale někam k hranici 5 litrů ano.
..mno... muj vcerejsi prulet s kuframa z Tabora do Olomouce - do hladoveho oka najeto 253 km (22l nadrz) a tankoval jsem 19 litru... takze cca 7,5 l na 100 km. Ale dost jsem tedy chvatal a predjizdel...
... na pohodu plynule do cca 120 km/h to umim stahnout i k 5ti litrum - a i tak nejsem brzda provozu. Mam jen KN filtr, jinak vsechno original....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Sice taky ne GS, ale veskrze podobne, jak jiz bylo zmineno. Jezdim vetsinou 2500-4500 otacek, spotreba mi vychazi 4.5-5.5 l/100km.
Kupodivu vice bylo pri courackach s kolegou a Viragem 535 (kdy jsem moc 5 a 6 nemohl zaradit) a naopak nejnizsi byla pri blbnuti v Alpach, kdy jsem vecne nahanel kamarada s CBF600 a tak jsem musel koniky popohant.
Jak to tu procitam, koukam, ze dlouha sestka je fajn - ale opravdu na dalnici.
______________
R1150R 2004
Dost lidí říká že 1100 je jakoby úspornější - možná je to věkem a dozrává jako víno :-D. Kdo ví? :-)
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
První měření spotřeby od koupě a vychází mě 6.5 litru na sto.1150 GS rok 2002 ,krátká 6ka,obuto Brigestone Battle Wing.Dost mě překvapilo, když se po ujetí 259km rozsvítila kontrolka rezervy.
Hoši tak nevim, já jezdim tak za 7 litru minimálně, včera 450 km Tábor Brno Tábor a asi tak 30 litru to bude. Ale chvátal jsem to jo. Jen nechápu jak můžete jezdit 2500 - 4500 když pořádně to zabere až někdy po 5-5.5 tisicich. Koupil jsem si GS kvuli tomu že to jde od spoda ale ještě jsem se asi nenabažil toho výkonu a tak pořád řadím sem tam. A mám taky dlouhou šestku, což je někdy pruda, ale nedovedu si představit jízdu po dálnici když při 150 to točí 4500 myslim, kolik bych s krátkou šestkou točil pži 170, 180? jinak těch 4500-5000 mi přijde na dalniční jízdu ideal ale na okresce si to rád projedu na čtyřce klidně v 6000 a omezovač není jen něco o čem vím že tam je ale občas se s ním i potkám.