Jedničku už asi nekoupíš, ale rozdíly jsou malé. Dvojka má jiné ovládání plexi(lepší). Helma je sice malinko těžší, ale dobře vyvážená. Hučí stejně jako ostatní vyklápěčky( v testech byla jedna z nejtišších), ale co je nej... je to, že v ní jezdíš jako v JETce(uplně otevřená), což byl pro mně nejdůležitější argument. Když je horko, je to pohoda, jezdím tak skoro pořád. Zavírám jen při kose nebo dešti. Je homologovaná jako otevřená i jako integrála. Kdesi tady se k ní vyjadřoval i BMWIVO a jezdí v ní i BUBO, možná něco připíše. Já jsem spokojen.
Uvažuju o helmě Schuberth C3 nebo S1 pro. obě mají dvojité plexi, má někodo z Vás co jí vlastníte problém s odíráním skel navzájem (jako je to třeba u Nolan 103) ?? díky Franta
FRN napsal:
Uvažuju o helmě Schuberth C3 nebo S1 pro. obě mají dvojité plexi, má někodo z Vás co jí vlastníte problém s odíráním skel navzájem (jako je to třeba u Nolan 103) ?? díky Franta
Ne, je to zasilikonovaný na tvrdo
Maiali nel Fango!
Noo, "na tvrdo" to asi nebude, ten pinlock je výměnný, ale k odírání asi dojít nemůže... alespoň jsem o tom, na rozdíl od Nolanky, ještě nikdy neslyšel...
morabo napsal:
....je to zasilikonovaný na tvrdo...
Dokud s tím člověk někde nešvihne a nemění potom velké plexi...
Ale ani potom se to nedře, jen se to trochu více mlží.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
OK, díky moc. Ted už se jen rozhodout jakou. Už sem byl skoro rozhodnutej pro C3 ale pak sem se tu dočet že plexi se samo zavírá (rád jezdím s pootevřeným plexi), že málo větrá, sluneční clona se třepe a vrže atd atd a že mnozí za ty prach čekali víc.... Otvírací brada pro mě není podmínkou tak teď babo raď.
S1 pro je lehčí a tišší....je to prostě integrálka...
O to výrazněji to vynikne, když má člověk více přileb a potom si na nedělní vyjížďku na pívo (nealko samozřejmě) vezme jinou přilbu, ač z vyší cenové kategorie. Jako já si vzal před týdnem Suomku, která stála taky přes 10tis... je to fakt rozdíl.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
FRN napsal:
OK, díky moc. Ted už se jen rozhodout jakou. Už sem byl skoro rozhodnutej pro C3 ale pak sem se tu dočet že plexi se samo zavírá (rád jezdím s pootevřeným plexi), že málo větrá, sluneční clona se třepe a vrže atd atd a že mnozí za ty prach čekali víc.... Otvírací brada pro mě není podmínkou tak teď babo raď.
Já třeba téměř nic z toho nepozoruju, taky jsem to do tý diskuse psal...
Integrálka bude určitě lehčí a tišší, ale zase klaustrofobnější a otravnější pokud ji budeš často sundavat atd, navíc si nemůžeš ve vedru někde v centru města vyluftovat, musíš sundavat u pumpy atd... Každý má svoje, ale to je samo Tvoje volba a nikdo Ti v tom neporadí...
Maiali nel Fango!
Jak píše morabo... preferuju vyklápěčku právě pro to rychlé vyvětrání a lepší sundání... pevná brada bude jistě bezpečnější a tišší... ale vlastní rozhodnutí je na Tobě...
Co naplat, i přes výhrady, které k ní mám, je C3 asi nejlepší vyklápěčka na trhu...
Upravil radosek dne 26.07.2011 11:32
Mám helem že bych mohl otevřít ,,helmařství", z vyklápěček mám Airoh a Nolan 103 pak jsem si řek už žádný kompromis a vrazil sem prachy do C3 a nelituju ,klady jednoznačně převládají nad těmi pár mouchami co to má.
Mám Evoline I postupně upgradovanou na Evo I.9 , kamarád si nedávno koupli EVO II, je s ní spokojen. Další si koupil EVO II ST (zatím poslední verze - má přípravu na Sharktooth - OEM verze Interphone pro Sharka) - je s ní spokojen...
C3 nebo System 6 je skvělá, řekl bych i lepší, než Evoline, ale brada nejde otočit úplně dozadu - myslím si, že se podle výrobce ani s otevřenou jezdit nesmí - takže mám Evoline a jsem s ní spokojen...
Mám s ní najeto cca 45000 km, pomaličku koukám po nové ( za rok, za dva) a zatím jsem nenašel lepší alternativu...
Upravil buboGS dne 26.07.2011 22:29
BMW GS = stroj na radost
taky se pomalu rozvážně rozhlížím po jiné přilbě, mám cassidu, se kterou jsem zaznamenal zvláštní meteorologický jev, vždy když vyjedu, padne mlha, jinak větrá krásně ve vedru i zimě a po dálnici se plexi chvěje v rytmu dvouválce s patřičným hudebním doprovodem, jako sluneční clonu používám stále ještě fungující oční víčka. Myslíte, že C3 bude po těch všech vašich zkušenostech dobrá volba?
Upravil barokar dne 27.07.2011 10:15
Mám vyklápěčky Airoh SV55 a C2 a můžu říct,že je to rozdíl jak Trabant a Mercedes.Hlavně v hlučnosti a větrání.Jinak s otevřenou vyklápěčkou se nesmí jezdit,může to pak působit jako páka na zlomení vazu.Ale kdo z nás nikdy nejel s otevřenou..
Všichni řeší vyklápěčku ale ja osobně bych si ji nekoupil mám enduro helmu od BMW a chci si koupit druhou jsem s ní max spokkojenej..
servisak přiložený následující obrázek:
Jezdím poměrně dlouho s vyklápěčkou (od roku 2004) a s různými enduro přilbami. Míval jsem jednu sezónu i tu BMW enduro s plexi (viz foto servisaka). Když to řeknu ve zkratce tak:
- vyklápěčka je pro mě nejvyšší komfort, mám C3 a je relativně tichá, nemlží se, nepotřebuju do ní sluneční brýle (má sklápěcí tmavou clonu) a sedí dokonale i se sluchátkovou sadou, nikde nic netlačí. Proti původní BMW System je to neporovnatelné, cena podobná jako stála ta moje stará BMW. Na jakýkoliv offroad nepoužitelné, nebral bych jí ani na adventure ježdění
- enduro přilba je hlučná, hází na dálnici hlavou (ten štítek nabírá vzduch) při určitých úhlech a v dešti to je peklo. Ovšem jakmile člověk začne vydávat energii a trošku víc dýchat (offroad), tak není problém se vzduchem, bezvadně se do ní pochopitelně vejdou MX brýle (na prašných offroadech naprostá nutnost jinak je zánět spojivek 100% jistý, o ježdění v lese a riziku vyšvihnutí oka větví nemluvím) a hlavně je z ní vidět mnohem víc než z hledí vyklápěčky (obrovský zorný úhel). Zátěž krku je malá (zejména u lehkých kilových karbonek). Zvykl jsem si na používání fast strapu - jednou rukou za jízdy můžu MX brýle sundat i nasadit bez rizika, že si nasadím zadýchané a nic neuvidím, jako když to člověk dává na zobák. To chce přilbu s velkým hledím a nižším zobákem.
- hybridní enduro s plexi se mi ABSOLUTNĚ neosvědčila. Měla víc nevýhod než výhod - nešly mi do ní obyčejné MX brýle (žádné), musel jsem používat dětské, které mají mizerný zorný úhel. Navíc plexi nešlo snadno a rychle sundat a s nasazeným se brýle prakticky nedaly do hledí dostat. Tím jak má blízko bradu, tak se v terénu strašně rychle "vydýchala" a když člověk fakt maká, tak se unaví tím, že dýchá částečně svůj vlastní vydechnutý vzduch. Enduro přilby se "zobákem" dál od brady s tím problém nemají. V lijáku mi za plexi stejně zatékalo, hlučnost byla i proti té staré vyklápěčce nesrovnatelně vyšší a tak jediná výhoda byla snad nižší váha.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Scofield napsal:
Není taky špatný se tzv. k helmě dopracovat.....
nejdřív mít starou belinu,kasidu,kokosák.......aby člověk věděl,co je lepší helma.....
Když si někdo koupí hnet šubrtku,tak furt na ní bude mít nedokonalost,ale pokud k ní dojde fokt od skořápky,tak bude vědět,že šubrtka rovná se hlava v pokojíčku.....
Taky Vjetrník má pravdu,když má člověk víc helem,tak ví která bije....
Sám používám tři blembáky a Cééé trojka je pro mě jednika.....
rubigs napsal:
.Jinak s otevřenou vyklápěčkou se nesmí jezdit,může to pak působit jako páka na zlomení vazu.Ale kdo z nás nikdy nejel s otevřenou..
Pokud má homologaci P/J tak může, ale není to doporučeno. Pokud pojedu cestovní rychlostí tak je to jasné. Ale když popojíždím např. v koloně, tak ji můžu mít otevřenou.
rubigs napsal:
.Jinak s otevřenou vyklápěčkou se nesmí jezdit,může to pak působit jako páka na zlomení vazu.Ale kdo z nás nikdy nejel s otevřenou..
Pokud má homologaci P/J tak může, ale není to doporučeno. Pokud pojedu cestovní rychlostí tak je to jasné. Ale když popojíždím např. v koloně, tak ji můžu mít otevřenou.