TomasTT napsal:
Jinak k tomu benzínu a spotřebě - v principu vůbec NEJDE o to, kolik ten benzín stojí. Nejde o CENU benzínu ale o jeho dostupnost. Motorka s poloviční spotřebou dojede 2x dál bez nutnosti tankovat a někde je tankování fakt pakárna. Kolegové co dělají výpravy by o tom mohli povídat - celá výprava jede a borec s LC8 stojí, protože nemá benzín a potřebuje dotankovat z kanystru v autě. Měl dojezd na plnou nádrž nějakých 170km. GS v těch samých podmínkách (a méně ostré jízdě) přes 300km. Sice neprojelo to samé jako LC8 a mnohem pomaleji ale pouštní etapy ujede bez nutnosti tankovat i s malou nádrží.
Je to přesně tak, když se s někým bavím, že ta a ta motorka má velkou spotřebu a že to je jedna z nevýhod, tak argument jen, že benzínek je všude dost a přece nebudu řešit cenu benzínu u koníčka.
Ale nikdo z těch lidí (já teda taky ne) asi nikdy nebyl v situaci, že by musel řešit dostupnost, ono v Evropě to skutečně není problém.
U LC8 je potřeba velké 45L nádrže asi o něco větší, než u GS. Otázka je, jak se s takovou váhou jezdí v terénu.
stepan napsal:
Ale nikdo z těch lidí (já teda taky ne) asi nikdy nebyl v situaci, že by musel řešit dostupnost, ono v Evropě to skutečně není problém.
problem to muze byt...
jedna cerpacka zavrena, druha zaseklej automat na eura a mince, o kartach nemluve.
A uz nejedes 40km... pokud mas dojezt 200km, je to petina nadrze.
Takze jedno z hlavnich temat dovolene jsou cerpacky a jejich hladani.
No nic moc...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
... Motorka s poloviční spotřebou dojede 2x dál bez nutnosti tankovat a někde je tankování fakt pakárna. Kolegové co dělají výpravy by o tom mohli povídat - celá výprava jede a borec s LC8 stojí, protože nemá benzín a potřebuje dotankovat z kanystru v autě...
Přesně tak. Zkušenost z letošních offroadových Alp: Frekvence tankování u LC8 (990) přesně dvojnásobná než u 1150GSA (a to jsem to ani nevyjížděl do rezervy)
TomasTT napsal:
... Motorka s poloviční spotřebou dojede 2x dál bez nutnosti tankovat a někde je tankování fakt pakárna. Kolegové co dělají výpravy by o tom mohli povídat - celá výprava jede a borec s LC8 stojí, protože nemá benzín a potřebuje dotankovat z kanystru v autě...
Přesně tak. Zkušenost z letošních offroadových Alp: Frekvence tankování u LC8 (990) přesně dvojnásobná než u 1150GSA (a to jsem to ani nevyjížděl do rezervy)
to by mi jeblo... furt resit benzin, premejslet o benzinu, prizpusobovat trasu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kupodivu když jedeš tak LC8 jede i s velkou bandskou v pohodě. Ono je dost protažená dolu a ta váha je slušně rozložená. Problém je u zvedání a takovejch těch hraničních manévrech kdy se z toho nejde dostat plynem. Obecně do těžšího terénu je limit váha stroje jako celek a pak kde ta váha je - těžiště.
To že je kardan do OFU naprd to je jasný a ta 18 je taky velká nevýhoda. Je taky jasný, že takováhle motorka je stavěná hlavně na mix dlohá cesta + lehký off s málem neočekávaných extrémů který musí pobrat podvozek.
Každá stavba je hra, zábava a zároveň hledání (opttima pro daný použití ) s pocitem vlastnění něčeho jedinečného. Já jsem tím taky postiženej a sériovou motorku mám jen když ji koupím..... takže tomu fandím .
Dakar 650, HusaberG
servisak: budou budeme to dokumentovat. Zatím je rám a ložiska řízení ale počítám že s tím Milda začne až po sezóně..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ještě k té spotřebě - to samé jsme vloni řešili když jely 3 motorky a čtyřkolka. Ta měla dojezd opravdu malý a pořád, doslova pořád se řešil benzín pro Fanánka...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
stepan napsal:
Ale nikdo z těch lidí (já teda taky ne) asi nikdy nebyl v situaci, že by musel řešit dostupnost, ono v Evropě to skutečně není problém.
problem to muze byt...
jedna cerpacka zavrena, druha zaseklej automat na eura a mince, o kartach nemluve.
A uz nejedes 40km... pokud mas dojezt 200km, je to petina nadrze.
Takze jedno z hlavnich temat dovolene jsou cerpacky a jejich hladani.
No nic moc...
Máš pravdu, že třeba ve Francii mají odpoledne zavřené čerpačky a dá se natankovat akorát u nonstop, to bylo dost omezující, taky jsme furt řešili benzín.
stepan napsal:Otázka je, jak se s takovou váhou jezdí v terénu.
No ono samotná LC8 je o cca 50 kg lehčí než 1150 GSA, takže když ji přidáš 25 kg nahoru, tak na tom asi bude pořád líp nehledě na to, že podvozkově je LC8 pořád trošku jinde než 1150 GSA...
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Tak takovymhle stavbam fandim. Treba se taky k necemu konecne dokopu...
K tomu benzinu - uplne jsem si chrochtal nad dojezdem Pan Europeana. V Italii jsem nemohl u zadne benzinky natankovat na mou platebni kartu, bylo to o nervy. Nakonec jsem musel platit v automatech cash (toho jsem mel malo) a na kartu tankoval az od Francie.
Budu to tu sledovat a treba dostanu inspiraci na tu mou stavbu (zatim premyslim o prekopani dvouventila).
stepan napsal:Otázka je, jak se s takovou váhou jezdí v terénu.
No ono samotná LC8 je o cca 50 kg lehčí než 1150 GSA, takže když ji přidáš 25 kg nahoru, tak na tom asi bude pořád líp nehledě na to, že podvozkově je LC8 pořád trošku jinde než 1150 GSA...
Ono nejde jen o celkovou váhu, ale hlavně o její rozložení, proto jsem to psal, ale, jak už tu někdo psal, asi to bude pořád dobrý.
Jooo přestavba 1150 se mi moc líbí.Taky se těším jak to dopadne a jak to bude vypadat.S tou spotřebou u KTM v extrému je to fakt velkej problém(vím o čem mluvím)a sere nás to asi všechny majitele.Bohužel to nechápu proč?1150 si veme prostě max.7 litrů a KTM klidně dvojnásob.Myslím tím samozřejmě jízdu na 1-2 max. 3 kvalt.Nerozumím motorům a proto mně to zaráží a sere.Stříkačka je jedna jako druhá.Prostě škoda té spotřeby u KTM.Po asfaltu už je to jedno,žerou skoro stejně.
Milane ač ty nás Oranžisty nemáš rád fandím ti a těším se na výsledek.
sadilek: sežeň si předek z HP2 a ostatní je jen otázka peněz. Jinak bys musel jít tou cestou co já - MX vidle (docela raketa) a dělaný brejle. Rám je prakticky tovární výrobek. Není na tom moc co vymejšlet, prostě se to jen skládá. HP2 předek se sehnat dá ale pochopitelně že ne v momentu, kdy ho budeš shánět Vím jak jsem já sháněl vidle z LC8. Jindy je toho fůra, když to urgentně potřebuješ, tak ani jedny...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
to jsou jen pomluvy, mám vás rád, uvidíte na i like bike
na lc8 mě spíš vysíraj ty poruchy, teď zase v rumunsku, dva roky stara motorka, najeto 8 tisíc, když upadne doprava, vybije se baterka, následuje kurta atd.