magoss: Pokud dobre vidim tak Revit ma GORETEX vsitej v bunde.
To uz nikdy nechci, v lete se to proste neda.
Hrozne se mi libi moznost vyjimatelny termo i nepromok vlozky.
I pak kvuli moznosti pohodlnyho prani (bez vlozek a bez chranicu).
Alda napsal:
magoss: Pokud dobre vidim tak Revit ma GORETEX vsitej v bunde.
To uz nikdy nechci, v lete se to proste neda.
Hrozne se mi libi moznost vyjimatelny termo i nepromok vlozky.
I pak kvuli moznosti pohodlnyho prani (bez vlozek a bez chranicu).
Kdepak, to koukas spatne. Revit ma samozrejme vlozky vyndavaci,(byl vubec jako jeden z prvnich) jak membranu, tak teplou. Alespon modely Cayenne, Sand, Offtrack. Nektery zakladni modely maji membranu uvnitr,ale tyto urcite ne.
Osobne v Revitu jezdim a jsem spokojen.
Alda napsal:
magoss: Pokud dobre vidim tak Revit ma GORETEX vsitej v bunde.
To uz nikdy nechci, v lete se to proste neda.
Hrozne se mi libi moznost vyjimatelny termo i nepromok vlozky.
I pak kvuli moznosti pohodlnyho prani (bez vlozek a bez chranicu).
Máš pravdu v názoru, že membrána musí být vyndávací. Mám R2P a je to OK, až na jednu podstatnou "maličkost":
Funkčně úplně právně je kvalitní prodyšný nepromok navrch, přes bundu, což v tuto chvíli splňuje jedině Stadler, Terra EAST a nový Rockway od Pardála (zatím asi ještě pořád ve vývoji)
Zajímavá varianta však může být Ruka Air-něco (maximální profuk + GTX vložka dovnitř) a na to GTX nepromok (ideálně trilaminát) - ale cenou jsi asi stejně jako u Stadlera....
Cokoliv jiného bude asi taky fungovat, ale výše zmíněné řešení je (dle mého skromného názoru, pro Hickse IMHO) nejvíce univerzální, funkční a uživatelsky komfortní (pokud funguje)
BMW GS = stroj na radost
Ten maximální profuk je u Rukky výbornej o tom žádná. Nejvíc to člověk ocení, pokud jede celý den, za stále teploty. Horší je, když jedeš někde kde je 15 st, za půl hoďky jsi ve 25 a za hoďku třeba hup na 10..viz. letošní červnové Dolomity. Zastavuješ a navlékáš se, nebo zase svlékáš. Nevím, zda pro počasí s různou proměnou není lepší něco, co můžeš za jízdy rozepnou ať to větrá a za půl hoďky to zase zapnout a tím se chrátit. Jezdím s klukama, co mají hardy od 5st , kolem 20 to rozepnou, tak jak jsem to dělával já. Pokud je nad 25 st tak já si v Rukka začínám libovat, ale kluci dnes už taky..do dnů kdy je vedro celý den udělali nákup v jednom crownu a za 4tis. mají vyloženě letní hadry, které moc místa v rufru nezaberou. A tak mají oba dvoje oblečení za celkokou cenu cca 15tis. a za dvě sezony jsou oba komplety šité v Pakistánu, Izraeli nebo možná v Bangladáži úplně v pohodě stejně jako kluci. Za ty prachy za letní ohoz neřeší ani záruku s tím, že to každý dva roky klidně zahodí a koupí nové. Zatím není důvod to jebnou do popelnice
všude dobře.....doma GSA
to Pepanek: tyhle "letní" hadry jsem měl taky, nikomu nepřeju, aby v tom upadl...jsou dokonale "letní", tedy na cáry (i kůže pod nimi)...
Jedinné letní řešení je AFT...a při častém střídání teplot není od věci pod to dát jen tenkou "cyklo" vestičku a je to akorát...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Pepanek: tyhle "letní" hadry jsem měl taky, nikomu nepřeju, aby v tom upadl...jsou dokonale "letní", tedy na cáry (i kůže pod nimi)...
Jedinné letní řešení je AFT...a při častém střídání teplot není od věci pod to dát jen tenkou "cyklo" vestičku a je to akorát...
s neprofuk vestičkou to mám už vychytaný. Neříkám, že to je špatný, ale pokud jsem projel 8tis v Turecku v krosovejch kalhotách s brnění na sobě a dresem nahoře, tak mi taky bylo fajn, a pokud se někde ochladilo, tak jsem jen na sebe hodil bundu a bylo vyřešeno. Jen si myslím, že možností je opravdu mnoho.
jo a padám většinou jen opravdu v malejch rychlostech a to průměrně 1x na 15 tis km......tak doufám, že mi to vydrží dalších x let.
všude dobře.....doma GSA
pepanek1150 napsal:
....padám většinou jen opravdu v malejch rychlostech a to průměrně 1x na 15 tis km......tak doufám, že mi to vydrží dalších x let....
..budu držet palce...
Já mám na každou z motorek několikero oblečení, každé specifické pro daný účel...jinak to prostě nejde...
V jiném oblečení třeba jedu přes město na stavbu, v jiném na víkend do Rakouska...stejně jako v jiném do Sosnové motárdit a v jiném na trať do pískovny...a i do té pískovny kombinuji různé vrstvy podle počasí
Nic úplně univerzálního neexistuje...stejně jako člověk nejde ve stejném oblečení na hory a ve stejném do divadla
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Já bych ani nezatracoval trilaminátový oblečení s nevyndávací vložkou. Kupodivu trilaminát (správný, jsou jich desítky typů) může být prodyšnější než performance shell vložka. Pochopitelně při určité teplotě už bez větrání nebude fungovat ale jsou lidi, kteří do horka nejezdí, nesnáší ho a táhne je to spíš do chladných oblastí. Tam nemá smysl kupovat cokoliv s vyndávací vložkou a rovnou bych šel do trilaminátu. To samé oblečení na období podzim, zima, jaro. Jsou zase lidi, kteří jezdí když není sníh a mráz nebo jezdí v oblastech, kde moc sněhu a ledu není ale v zimě tam prší a prší často (Anglie) takže na to má zase trilaminát smysl. Ovšem jak jsem psal - trilaminátů je mraky a liší se asi tak, jak se liší jakékoliv jiné materiály na výrobu čehokoliv - může to být hodně nebo málo prodyšné, může to vydržet ve 100km/h hodinu, dvě nebo deset, první vrstva může nasáknout vodou nebo nemusí vůbec, ta látka může být pružná (streč) nebo pevná a tuhá, může mít naprosto rozdílnou odolnost proti otěru atd atd atd...
Na rok 2012 minimálně Gore-Tex přišel s novým kompozitním materiálem pro motocyklové aplikace (motorky jsou specifické v tom, že je potřeba odolnost proti vodě pod vysokým tlakem - na rozdíl třeba od materiálů pro outdoor, kde se člověk nepohybuje v dešti rychlostí 130km/h), který má mít o 30% vyšší prodyšnost od nuly do teploty 30°C. Pak to má mít stejné vlastnosti jako normální pro-shell. Má to trošku jinou strukturu, viděl jsem zalaminovaný vzorek s kevlarovými vlákny a na první pohled se to neliší. Každopádně se to má dělat především v bílé, žluté a oranžové barvě a mělo by to být použitelné v kontinentální Evropě po 90% sezóny. Rozhodl jsem se, že to vyzkouším. Naposledy jsem měl trilaminát v roce tuším 2003 nebo 2004 (první verze streetguardu BMW) a chci vidět, kam šel od té doby vývoj.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Vjetrníčku já s Tebou přece souhlasím, teď jsem slezl z motorek..Rukka je doma a já mám 5 let starý H+G kalhoty, bez vložky a 13 let starou bundu Cima s vložkou a pod tím jen Devolt a tričko Bushman a je mi fajne
všude dobře.....doma GSA
Alda - tak Revita mám doma..nebo momentálně v autě ale včera jsem si sním celí den hrál..bohužel jsem neměl možnost ho vykoušet na moto za jízdy a tak ale zatím shrnití..propracovanost vypadá velice fanově materiál je pevný a opravdu švi a tak vypadal kvalitně né jak u předešlého co jsem měl.všechny vložky jsou vyndávací a příjde mi že je do dost podobně či stejně řešeno jak u rellye 2 jak jsem si původně myslel že to má oddělávací růkávy tak nemá ale o to asi líp.líbí se mi n tom že není problém sehnat prodloužené velikosti což u většina prodejců buď byl prblém a nebo veliká neochota..z hlediska estetiky a obečení jen tak na suchu bez jízdy dávám za 1 jsem orpavdu zpokojen... jen uvidíme jaký to bude pak v létě a za jízdy
Alda - určitě odkaz je zde http://www.moto-travel.cz/---REVIT-textilni-komplety.html a modelCayenne PRO nějak mi to nejde otevřít čistě v jednom okně abys to měl bez hledání...a dělá se aj šedošedivá kombinace..bohužél jsem si toho všim pozdě a už jsem měl na cestě tu černou..ale neva líbí se mi aj ta a moc:-)
Upravil magoss dne 27.10.2011 20:38
Alda- tak první dojmy z oblečení...zpracování opravdu fajn sedí vše jak má y vypadá to aj bytelně:-)dnes jsem v tom najel cca 80 km jel jsme jen v tričku + vložky a do 120Km/h mi bylo fajn:-) zatím co jsem našel jak velkou nevýhodu že na nazku kalhot není žádný protizkluz a cestuju po sedle jak na zkluzavce..takže to je orpavdu naprd jinak pohoda zatím!!!
Nebudem zakladať nové vlákno. Kto rozmýšľa o kúpe Terra East, mal by si švihnúť. Výrobca ukončil výrobu tohto modelu . Dôvod je jednoduchý.... ekonomika
Glock-plastik fantastik :-)
magoss napsal:
Alda - určitě odkaz je zde http://www.moto-travel.cz/---REVIT-textilni-komplety.html a modelCayenne PRO nějak mi to nejde otevřít čistě v jednom okně abys to měl bez hledání...a dělá se aj šedošedivá kombinace..bohužél jsem si toho všim pozdě a už jsem měl na cestě tu černou..ale neva líbí se mi aj ta a moc:-)
Vypada to pekne
Na ty kalhoty by slo urcite neco dobastlit, ikdyz hadry za 19k by uz mely byt vyreseny. Fakt je, ze ASRko na prd*li mi prijde jako perfektni vec, mj. i proti prodreni pri pripadnym padu.
Chlapi, vam vazne ten protikluz na zadku nevadi? Mam takovou zkusenost, ze z protikluzu jsem mel odrenou p*del.. prave kvuli tomu jsem si koupil kalhoty Revit Dakar, ktere ho nemaji. Treba mam ale jen divnej zadek :-)