jacob napsal:
Docela se bavim
Já měl hodně upravenou 800GS a kolega 990Adv. 990 je o míle dál podvozkem, pohodovějším motorem, naopak rejd, spotřeba a váha jsou nepatrně horší. ALE: reid si pomůžeš přes plyn, když jsi v horším terénu, dojezd oproti 800 je menší tak o 50km (990 má větší nádrž a váha ti vadí v těžším terénu, kam ta motorka nepatří. 990 je super do Mongolska a na off cestování. Ale do takových končin bych stejně chtěl karbec. (neriskujete čidla, stříkačku a utopení..)
Za mě 990 je daleko dospělejší motorka na cokoli, jen se musí doladit pár drobností. U 800 se musí překopat motorka a ani pak to není ono. Vím co říkám mě úpravy stály nesmysl.
koukam, ze nekteri zhrzeni osmikilari pouzivaji dost zavadejici argumenty
a) o mile dal podvozkem -- jako cim konkretne? Ze ma 990 ve standardu lepsi tlumice? Fajn, to se da zmenit.
pohodovejsi motor -- taky bych rad slysel cim konkretne, protoze osmikilovej motor je temer ve vsech testech SILNE vyzvihovanej.. jak vykonem, vahou, tak prubehem tociveho momentu. Ze nektere princezny neumi opatrne s plynem je vec druha...
KTM 990 prubehy:
800GS prubehy:
c) 990 dospelejsi na cokoliv -- tohle bylo dobry. Rejd se ti treba ve meste vubec nehodi, spotreba te nebude neustale sr*t a na dost mizernej kokpit, co nema ani ukazatel zarazene rychlosti si zvyknes v roce 2011 uplne hned
c1) horsi rejd u 990 uz jsem zminil
d) dojezd 990 mensi o 50 km -- ano, pokud s 990 jedes jako gay a ten s osmikilem za to taha
e) VAHA 990 NENI ANI OMYLEM NEPATRNE HORSI:
800GS:
dry: 185 kg
natankovano: 207
990 Adventure:
dry: ~200 kg
natankovano: ~230 kg
f) 990 ma horsi rozlozeni hmotnosti
nadrz nahore atd.
g) neni systemove vyhrivani gripu
h) zasadne horsi kokpit... chybi napr. ukazatel zarazene rychlosti atd
i) trochu horsi dilenske zpracovani... a to vcetne ovladacich prvku
j) 18ka vzadu u 990
to mi moc jako univerzalni volba napripada ...
k) 990 nema CANBUS
tj. treba NEMA detekci praskle zarovky atd.
l) 990 ma kratsi servisni intervaly...
m) 990ka ma UPLNE NESMYSLNE 2 TEZKE VYFUKY
aneb cim vic vyfuku, tim větší oranžový samec
Upravil hicks dne 30.10.2011 19:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Petr 11 napsal:
Tak neporovnavej s R,ale s klasickym ADV,to ABS ma a dokonce vypinatelny...konkretne ja jsem si porizoval Sko prave proto,ze NEMA ABS a je vysoky...tahle masina ma,krome vsech ostatnich plus,jeste jedno,ktere je dosti opomijene a ukryte,dost mozna i proto,ze malokdo se s ni vyda do opravdove akce...a to je to,ze at s tou masinou mydlis o zem jak chces,obyvykle to skonci max poskrabanim plastu a plexi plus vypadly blinkr,ktery nasadis zpet...ja se nekdy bojim ji zvednout,ale vzdycky to skonci takhle...tedy krom potkani toho smrku,ale to bylo trochu jiny kafe,nez bezny odlozeni v lese...
Uznavam,ze bych bral tu osmikilovou spotrebu...ale to je tak vsechno...pises,kdyby se dal na nej Ohlins a Bitubo...no,for je prave v tom,ze tohle na 990 davat nemusis,staci jen poladit a to umi malokdo a nic tam davat nemusis...
Alespon pro styl jezdeni 99% jejich majitelu,ktery na limit stejne nedosahnou,protoze tahle masina jej ma dal,nez oni...uznavam,na Dakar by to bylo v serii asi malo...
tak ono je hodne divne, ze to ABS neni globalne jako moznost volby kdyz to kupujes.
Ja bych vedel proc Protoze KTM ABS a elektronika obecne proste moc nejde..
To, ze na baworaky obecne montuji horsi standardni tlumice je bohuzel fakt... ale -- zmenitelnej.
Jestli sis vsiml, tak ja jsem recenzoval 990 pozitivne. Ale kdyz tu nekteri fakt ujedou mimo realitu, tak...
Jsou to dobry motorky.. ale nedelejte z nich prosim neco, co nejsou.
Upravil hicks dne 30.10.2011 19:11
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksy dobry, v necem mas pravdu,ale ja ti nevim..... kdyz se postavim pred novou 800GS reknu si hmm levny, kdyz se postavim pred LC8 reknu si hmm pekny a to ty motorky stojej cca stejne!
Ta motorka KTM proste je dospelejsi at se ti to libi nebo ne. A nadruhou stranu nektery veci jdou taky dodelat-nadrze,ukazatel rychlosti, vyhrejvany hefty atd.
A to dilensky zpracovani a vubec kvalita plastu mi osobne teda prisla uplne obracene
Aby jsi si nemyslel, ja nemam nic proti 800GS,spotreba a vaha by se mi libila.
Ale taky musim rict, ze se mi na KTM nelibi, jak je nestabilmni ve vysokych rychlostech. To se s GS neda srovnat Nevim jak 800GS
Upravil brtnik dne 30.10.2011 19:20
V těch hmotnostech máš trošku binec....BMW uvádí suchou, KTM bez benzínu...suchá alá BMW je nějakých 199kg...tedy rozdíl cca 14kg, což je třeba rozdíl mezi najedeným Hicksem a hladovým Vjetrníkem
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
brtnik napsal:
Hicksy dobry, v necem mas pravdu,ale ja ti nevim..... kdyz se postavim pred novou 800GS reknu si hmm levny, kdyz se postavim pred LC8 reknu si hmm pekny a to ty motorky stojej cca stejne.
Ta motorka KTM proste je dospelejsi at se ti to libi nebo ne. A nadruhou stranu nektery veci jdou taky dodelat-nadrze,ukazatel rychlosti, vyhrejvany hefty atd.
A to dilensky zpracovani a vubec kvalita plastu mi osobne teda prisla uplne obracene
Aby jsi si nemyslel, ja nemam nic proti 800GS,spotreba a vaha by se mi libila.
no jeslti pro tebe dospelost znamena, ze KTM uz asi 10 let vyrabi porad ten samej design, tak jo.. souhlasim
Jinak dilensky zpracovani, zvlast kokpitu, mi teda prijde jasne horsi u KTM.
Vyhrejvany hefty budes mit neorigo, vcetne ovladani, co uplne nesedi do zbytku moto. Da se to.. ale kdyz uz se v tom rejpeme
Co je spis rozdil, ze na osmistovkach jezdej casto bud mladosi, nebo fakt trochu trotlove.. alespon tady v CR, takze tu neni tak vyvazena diskuze, jako treba prave na tom ADVRIDERU. Ja jezdim silnici + mesto, takze ten pohled mam taky zaujatej.
---
jinak tenhle kokpit nenahradis jen tak:
Upravil hicks dne 30.10.2011 19:26
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
V těch hmotnostech máš trošku binec....BMW uvádí suchou, KTM bez benzínu...suchá alá BMW je nějakých 199kg...tedy rozdíl cca 14kg, což je třeba rozdíl mezi najedeným Hicksem a hladovým Vjetrníkem
upraveno.
Porad je to rozdil 23kg u natankovanych motorek.. pripocitaje, ze 990ka ma nadrz nahore, tak to porad je slusnej rozdil.
12ADV ma nejakych 256kg natankovanou vahu... takze je to cca stejne daleko:
- osmikilo - KTM 990 - 12 ADV
pro ilustraci myslim staci...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
V těch hmotnostech máš trošku binec....BMW uvádí suchou, KTM bez benzínu...suchá alá BMW je nějakých 199kg...tedy rozdíl cca 14kg, což je třeba rozdíl mezi najedeným Hicksem a hladovým Vjetrníkem
upraveno.
Porad je to rozdil 23kg u natankovanych motorek.. pripocitaje, ze 990ka ma nadrz nahore, tak to porad je slusnej rozdil.
12ADV ma nejakych 256kg natankovanou vahu... takze je to cca stejne daleko:
- osmikilo - KTM 990 - 12 ADV
pro ilustraci myslim staci...
Nádrž nahoře? Tak to mám asi jinou LC8,protože ta moje má nádrže dvě a to po stranách a nízko.
Vjetrnik napsal:
V těch hmotnostech máš trošku binec....BMW uvádí suchou, KTM bez benzínu...suchá alá BMW je nějakých 199kg...tedy rozdíl cca 14kg, což je třeba rozdíl mezi najedeným Hicksem a hladovým Vjetrníkem
upraveno.
Porad je to rozdil 23kg u natankovanych motorek.. pripocitaje, ze 990ka ma nadrz nahore, tak to porad je slusnej rozdil.
12ADV ma nejakych 256kg natankovanou vahu... takze je to cca stejne daleko:
- osmikilo - KTM 990 - 12 ADV
pro ilustraci myslim staci...
Nádrž nahoře? Tak to mám asi jinou LC8,protože ta moje má nádrže dvě a to po stranách a nízko.
tak nizko, ze horni hrana je pod sedlem jako u osmikila?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hixi> Líná huba, holý neštěstí. Kdbys řekl, půjčil jsem Ti 690R jak na Kavčáku tak v Jílovém. Jinak si nemyslím, že by to byla zbytečná motorka, i když ten pytel cementu navíc proti EXC je sakra znát. Všechno má svý.
Upravil dokturek dne 30.10.2011 20:22
Dobrých 80% objemu je hluboko pod hranou sedla.Víme? Třeba baterku,která važí víc než malý kanystr benzínu, má LC8 v podstatě pod motorem,takže ten rozdíl v pozici malé části paliva (jen při plné nádrži) se s velkou rezervou smazává.
Hicksi...ja bych nerad,aby tohle skoncilo u nejakeho osobniho flame,protoze tak to neberu,ale nekterym tvym argumentum nerozumim,nebo je posuzuji z diametralne odlisneho pohledu...navic jsme pravdepodobne oba ovlivneni vlastnictvim jednotlivych stroju,nicmene,nektere tve argumenty nechapu:
nemyslim si,ze ma horsi rozlozeni hmotnosti...
nevim,co porad mas s tema vyhrejvanejma gripama,moje Sko je melo,kdyz jsem si ho vezl od dealera a byla to jedna z prvnich veci,ktere jsem demontoval,gripy byly prilis tluste na jizdu v terenu,masina mi klouzala z rukou...
kokpit...nu,to je asi vec vkusu...mne osobne se libi kokpit ADV do roku 08 maximalne,je jednoduchy a vkusny,naopak dalsi verze je uz vylozene hnusna,byt je tam i vnejsi teplota...pokud potrebujes ukazatel zarazeneho kvaltu,ten tam opravdu neni,popravde jsem ho jaksi nikdy nepostradal...
dilenske zpracovani mi prijde zcela porovnatelne,to jsou stejne,dokola omilane myty,jako s udajnou poruchovosti...
18kolo vzadu beres jako nevyhodu???...to uz vubec nechapu,zda se ti,ze na 17rafek je vetsi vyber pneu,nebo v cem spociva ta jeho univerzalita???
nema CANBUS...to ma bejt nevyhoda???-nechapu,k cemu je mi dobre videt na display,ze mi nesviti zarovka???
ano,ma servisni interval 7500km...veril bys tomu,ze ja si ho jeste zkracuju na 5000???
ano,ma dva tezke hnusne vyfuky,s tim souhlasim...ulitba byrokracii v Bruselu...to je jedna z prvnich veci,kterou si vetsinou na tyhle masine delame...vymena za akrapy...pak je ta prdelka neuveritelne sexy prave pro tu nadhernou symetrii...zrovna dneska jsem koukal na 800GS v pakulu na prochazce se psem...jednak byla krasne orange a druhak mne opravdu zaujal ten mimoradne hnusnej chromovanej papinak misto vyfuku...takze taky orange samec jeste vetsi
receno s klasikem,moznost volby je to,co nam komplikuje zivot...a kdyz je to jeste globalne,tak to uz je fakt mazec...kdyz budu chtit cestovat,pujdu do nizsi verze s ABS,ovsem na sport chci verzi bez ABS a tomu nastesti "moji" matighoffensti rozumeji
abych to ukoncil,800GS je hodne dobra masina,ale 990 je lepsi,tim vic,cim dal se dostane z asfaltu
Upravil Petr 11 dne 30.10.2011 21:19
Special thanks for Hics, že našel nejlepší motorku na světě
Motor: 800GS je ucukaný, jde rychle do otáček i z otáček, táhne sice odspodu, teda aspoň s laďákem jde od nějakých 1200ot, ale žádnou velkou špičku nemá. Někomu to vyhovuje, ale mě přijde lineární zátah celkem bez charakteru. Mě třeba často chcípal v techničtějším terénu. A na bahně třeba na dráze mě předbíhal zadek.
990Adv: když opominu o dost větší sílu a točák, tak není dávkování plynu ucukané, což třeba v bahnitém trénu hodně oceníš. Není to o princeznách, je to o kontrole řízení. Zkus si dávkovat plyn vestoje jednou rukou a z 800 budeš rád, když nevystoupíš. Jenže Hicksi, to bys někdy musel do terénu taky vyjet Pro tvé účely tvou volbu tedy chápu.
Pokud vím, tak kdejaká 800 má problémy s motorem, ať už je to "lepší mechanická olejnička", nebo další problémy.
Ukazatel zařazené rychlosti nepotřebuje každý. Horší je to s dojezdem (výpočet), ale i na to si zvykneš.
řeknu to ještě jinak: Já narval do 800GS cca 150tis, aby se z ní stala motorka. Takže pořizovačka nějakých 230 + 150 (včetně kufrů a tak) je 380tis. KTM 990Adv včetně výhřevů, kufrů a adekvátního vybavení vč.padáků kolega kupoval za 270tis.
Netvrdím, že BMW nedělá dobrý motorky, ale 800GS je jinam zaměřený polotovar, takže porovnáváme neporovnatelné.
Mimochodem, jestli chceš 690, tak by ses měl zaměřit na ten rejd, je ještě menší, než u 990
Upravil jacob dne 30.10.2011 21:18
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Nechcete to vlákno přejmenovat na Hiks proti zbytku světa??
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Ono je to spíš vosmikilaři versus KTMkaři s 990 Adv....jen tu bohužel vosmikilaři mají slabé zastoupení nebo všichni vědí, co doma mají a tak raději mlčí..........až na Hickse, no....
Na druhou stranu mu vzdejme hold, jak statečně se bije a tu mrchu obhajuje.......a držme si palce, aby překročil řeku na oranžový břeh
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jestli koupí 690R a bude se za ní taky tak prát, tak všechna čest
Na druhou stranu, ta naše by měla opouštět garáž, co Hicksi? Nedal by sis říct? Napřed jsme jí vybavili Akrapem a pár dalšíma věcma a pak zjistili, že jsme na zcestí.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Tak za osmičkaře.
Hicksi bojuj, jsme potajnu za tebou.
Na KTM jsem jen seděl (9 adv) přišlo mi to trochu jako na mém horáku. Hubené vysoké. Myslím že pro cestu do Mongolska je to lepší volba než 8
8 je podle mě lepší volby do terénu než 12, ale horší než KTM. Je to výborná motorka pro jednotlivce, nebo lehčí páry, ale nesmí být nikdo z nich postižen nadvládou ega, to skončí u 12, a když se přídá k tomu nutnost být vždy proti skončí u KTM.
Z toho prosím vyjměte ty co si svou motorku kupují po řádném posouzení využití a ty co si kupují protože se jim líbí. ...ale těch není mnoho....a asi u KTM jich bude víc.
......jak jinak si zdůvodnit, že si někdo koupí huidu z zemědělské državy producenta jediné kvalitní, krásné, funkční, cenově dostupné (nepředražené) .....
Petr 11 napsal:
Hicksi...ja bych nerad,aby tohle skoncilo u nejakeho osobniho flame,protoze tak to neberu,ale nekterym tvym argumentum nerozumim,nebo je posuzuji z diametralne odlisneho pohledu...navic jsme pravdepodobne oba ovlivneni vlastnictvim jednotlivych stroju,nicmene,nektere tve argumenty nechapu:
nemyslim si,ze ma horsi rozlozeni hmotnosti...
nevim,co porad mas s tema vyhrejvanejma gripama,moje Sko je melo,kdyz jsem si ho vezl od dealera a byla to jedna z prvnich veci,ktere jsem demontoval,gripy byly prilis tluste na jizdu v terenu,masina mi klouzala z rukou...
kokpit...nu,to je asi vec vkusu...mne osobne se libi kokpit ADV do roku 08 maximalne,je jednoduchy a vkusny,naopak dalsi verze je uz vylozene hnusna,byt je tam i vnejsi teplota...pokud potrebujes ukazatel zarazeneho kvaltu,ten tam opravdu neni,popravde jsem ho jaksi nikdy nepostradal...
dilenske zpracovani mi prijde zcela porovnatelne,to jsou stejne,dokola omilane myty,jako s udajnou poruchovosti...
18kolo vzadu beres jako nevyhodu???...to uz vubec nechapu,zda se ti,ze na 17rafek je vetsi vyber pneu,nebo v cem spociva ta jeho univerzalita???
nema CANBUS...to ma bejt nevyhoda???-nechapu,k cemu je mi dobre videt na display,ze mi nesviti zarovka???
ano,ma servisni interval 7500km...veril bys tomu,ze ja si ho jeste zkracuju na 5000???
ano,ma dva tezke hnusne vyfuky,s tim souhlasim...ulitba byrokracii v Bruselu...to je jedna z prvnich veci,kterou si vetsinou na tyhle masine delame...vymena za akrapy...pak je ta prdelka neuveritelne sexy prave pro tu nadhernou symetrii...zrovna dneska jsem koukal na 800GS v pakulu na prochazce se psem...jednak byla krasne orange a druhak mne opravdu zaujal ten mimoradne hnusnej chromovanej papinak misto vyfuku...takze taky orange samec jeste vetsi
receno s klasikem,moznost volby je to,co nam komplikuje zivot...a kdyz je to jeste globalne,tak to uz je fakt mazec...kdyz budu chtit cestovat,pujdu do nizsi verze s ABS,ovsem na sport chci verzi bez ABS a tomu nastesti "moji" matighoffensti rozumeji
abych to ukoncil,800GS je hodne dobra masina,ale 990 je lepsi,tim vic,cim dal se dostane z asfaltu
Musím docela hodně souhlasit, ale i nějaké z těch Hicksových argumentů z jeho pohledu chápu (jakkoli se teda osobně víc ztotožňuju s tím co píšeš Ty).
Rozložení hmotnosti je zrovna bez precizního měření těžko porovnatelný a netroufl bych si to rozseknout. KTM má většinu nádrže níž než 800, ale zase vepředu, takže asi 1:1...
Ty vyhřejvaný gripy co jsi tam při odvozu ze showroomu měl právě byli defacto aftermarket. V různejch paketech, nebo na přání Ti je tam namontujou, ale právě jak píšeš byly potom tlustý a tvrdý a čumí v toho dráty. Origo vyhřejvání má určitě BMW lepší domáklý.
Starej kokpit mi přijde nic moc, tenhle se mi na pohled líbí i když informací tam zrovna moc neni. Jak někdo píše, nejvíc by mi chyběla alespoň rámcová představa o dojezdu. A i ten kvalt (i když na to normálně vůbec nekoukám) se občas hodí. Ve městě a někdy i off.
Zpracování mi z mechanického hlediska přijde na pohled možná i lepší u 990. Plasty atd jsem moc nekoumal, ale rozhodně jsem neviděl žádnou botu, nic co by mně urazilo, jako třeba u Supertenerky. Takže bych to pokládal taky za vyrovnaný, v obou případech výborný a asi věc vkusu.
18 je nesporná výhoda, zvlášť při výběru pneu, i když je pravda, že na silnici je na tom 17 asi nepatrňoučce líp, ale ne tolik, aby se to vyvážilo. Na druhou stranu tady bych maličko chápal i pohled hickse, v jeho situaci při 2x 70 km denním dojížděním do práce krásnejma serpentínama. Přesto myslím, že kdyby měl vzadu tu 18ku, rychle by si taky zvykl a nepřišlo mu to. Jen dodám, že já bych si ani jednu z těch motorek jen asfalt nekoupil
Canbus nemůžu úplně soudit, nikdy jsem ho neměl a zodpovědně nedokážu poravnat plusy a mínusy.
Servisní interval by mně taky vadil, i když netvrdím, že bych se přes to nepřenesl. Pořád jenicméně příjemnější zkracovat z 10 na 7,5, než ze 7,5 na 5. Při velkým nájezdu, nebo delších výpravách je myslím každej km bez servisu navíc výhodou. A pokud Hicks jedí nějakejch 40 tisíc za rok, rozumím úplně proč ho to štve tolik.
Co se týče vejfuků, tak mi a priori nevadí ani jeden přístup, pokud je dobře zvládnutej. Na druhou stranu je vejfuk většinou to poslední, co na motorce řeším...
S tím ABS se musím trochu Hickse zastat. Pokud budu hledat univerzální motorku, na který se dá jezdit skoro všude a skoro celej rok, je ABS přínos. Vypínatelný, o tom nikdo nepochybuje. Resp. já bych nejvíc ze všeho preferoval "zapínatlný". Ne abych ho musel při každým startování vyřazovat, ale spíš abych si mohl říct: "tak teď pojedu po silnici, povrch nic moc, tak se může hodit a si ho zapnu". Kdyby to šlo plynule za jízdy, to by potom byla úplně jiná. Nicméně tvrdošíný přístup KTM u ABS v případě R verze nechápu.
Je pravda, že 800 má tady na fóru nespravedlivě punc naprostý s.račky o což jsem se kdysi částečně taky přičinil a vyčítám si to. Není to vůbec blbá motorka a má určitě opodstanění, dokonce chápu, že právě tím v čem je v očích jednoho oproti 990 slabší, může být pro jiného výhodou a naopak. 800 je náročnější, fakticky i finančně, upravit, ale pokud se to povede, může se v mnohým přiblžit offroadově cestovatelskýmu ideálu a třeba právě konzistentně nízká spotřeba v kombinaci s velkou nádrží může být nepřekonatelná. Ano 990 je v základu pro toho kdo směřuje primárně mimo silnice lepší volbou. V případě úprav už to tak jednoznačný není a pak hodně záleží, co kdo přesně hledá a proč. Oba jsou to jednoduše dobrý stroje, skvělý, i když ne idelální, ale to není na světě nic.
Maiali nel Fango!
jacob napsal:
Jestli koupí 690R a bude se za ní taky tak prát, tak všechna čest
Na druhou stranu, ta naše by měla opouštět garáž, co Hicksi? Nedal by sis říct? Napřed jsme jí vybavili Akrapem a pár dalšíma věcma a pak zjistili, že jsme na zcestí.
hele Jacobe.. tys nekdy NEBYL (motocyklove) NA ZCESTI?
jak tak pozoruju, tak ti porad nejaka moto nevyhovuje.
Jinak mozna bych i koupil.. je to Enduro R? Asi trochu komplikace je, ze Morabo se hodne kamaradi se Sette, takze to je asi takova nejaka prirozena volba.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
Ono je to spíš vosmikilaři versus KTMkaři s 990 Adv....jen tu bohužel vosmikilaři mají slabé zastoupení nebo všichni vědí, co doma mají a tak raději mlčí..........až na Hickse, no....
Na druhou stranu mu vzdejme hold, jak statečně se bije a tu mrchu obhajuje.......a držme si palce, aby překročil řeku na oranžový břeh
asi si pro Tebe dneska dojdu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Morabo...signalizace dojezdu existuje,kdyz se dostanes na rezervu,jednak se rozsviti kontrolka rezervy a druhak se ti automaticky spusti trip F,kde se nacitaji km ujete na rezervu...ono je to ponekud netradicni,ale pochopitelne a treba ja uz si na to tak zvykl,ze uz ani nesleduju najete km v dalsich dvou tripech,kde jeden vzdycky nuluju pri tankovani...
Ale jinak jo,celkem slusne shrnuti...kazdemu vyhovuje neco jineho,ja chci nerozbitnou masinu s co nejmene ficurama,bo co tam neni,nemuze se po...,chci,aby prosla co nejtezsim terenem a zaroven jsem na ni v poho mohl jezdit treba do prace,nebo na dovcu a taky jsem nechtel nic slozite prestavovat,jako predtim TTR-E...a pro moje pozadavky proste nic lepsiho,nez 990 nebylo a neni...