diaboluss napsal:
Takže jsem včera mluvil s mechanikem. Ještě se do toho nedíval ale tipuje to na problém s klikovkou a prej to snad pude opravit. Ale asi se prohnu... odhadoval to cca na 25000 a to nevim zda včetně materiálu či "jen" za práci. Volal jsem taky do Inveltu a tam mi řekli, že tyhle motory jsou choulostivý obecně a že to může bejt i na výměnu, čímž mi samozřejmě na klidu nepřidal.... to by byl asi ranec a nevím jestli tu motorku nehodit ze skály a nevysrat se na to... Kua!!!
Nebo na všechny možný a nemožný adresy co známe pošlem popis těchto problémů a BMW po takové ,,reklamní" vlně se chytne za nos a udělá svolávačky na výměnu motorů před r. 2010 ;od tohoto roku udajně už ty problémy nejsou,něco tam upravili.
Dnes jsem byl na prohlídce jednoho takového ,,pacienta"
A rozhodně jeho pazvuky byly z oblasti rozvodů, Přesněji bych tipl ťukání (možná i víc než ťukáni) ne horních kolech a tipl bych jako závadu nepínák. Nová moto cca 800km.
Jen mě zajímá jestli někdo vytahoval napínák, konstrukčně to vypadá na mechaniku. Ale nevím jestli pružina nepůsobí jen pro tlačaní čepu na vodící lištu a zbytek dokoná tlak oleje. Protože se po zahřátí jevil mnohem více. Už to někdo kuchl?
Waltr napsal:
Dnes jsem byl na prohlídce jednoho takového ,,pacienta"
A rozhodně jeho pazvuky byly z oblasti rozvodů, Přesněji bych tipl ťukání (možná i víc než ťukáni) ne horních kolech a tipl bych jako závadu nepínák. Nová moto cca 800km.
Jen mě zajímá jestli někdo vytahoval napínák, konstrukčně to vypadá na mechaniku. Ale nevím jestli pružina nepůsobí jen pro tlačaní čepu na vodící lištu a zbytek dokoná tlak oleje. Protože se po zahřátí jevil mnohem více. Už to někdo kuchl?
pruzina je AFAIK jen pro startovani.. nasledne to drzi tlak oleje.
cca tak mi to vsude rikali.. po zahrati NA VOLNOBEH to ma byt pri povolenem retezu zretelnejsi.
Mi s*rete.. ja ten motor fakt snad necham rozpulit
17 cm
----------------------------------------------------------------