diaboluss napsal:
Takže jsem včera mluvil s mechanikem. Ještě se do toho nedíval ale tipuje to na problém s klikovkou a prej to snad pude opravit. Ale asi se prohnu... odhadoval to cca na 25000 a to nevim zda včetně materiálu či "jen" za práci. Volal jsem taky do Inveltu a tam mi řekli, že tyhle motory jsou choulostivý obecně a že to může bejt i na výměnu, čímž mi samozřejmě na klidu nepřidal.... to by byl asi ranec a nevím jestli tu motorku nehodit ze skály a nevysrat se na to... Kua!!!
Nebo na všechny možný a nemožný adresy co známe pošlem popis těchto problémů a BMW po takové ,,reklamní" vlně se chytne za nos a udělá svolávačky na výměnu motorů před r. 2010 ;od tohoto roku udajně už ty problémy nejsou,něco tam upravili.
Dnes jsem byl na prohlídce jednoho takového ,,pacienta"
A rozhodně jeho pazvuky byly z oblasti rozvodů, Přesněji bych tipl ťukání (možná i víc než ťukáni) ne horních kolech a tipl bych jako závadu nepínák. Nová moto cca 800km.
Jen mě zajímá jestli někdo vytahoval napínák, konstrukčně to vypadá na mechaniku. Ale nevím jestli pružina nepůsobí jen pro tlačaní čepu na vodící lištu a zbytek dokoná tlak oleje. Protože se po zahřátí jevil mnohem více. Už to někdo kuchl?
Waltr napsal:
Dnes jsem byl na prohlídce jednoho takového ,,pacienta"
A rozhodně jeho pazvuky byly z oblasti rozvodů, Přesněji bych tipl ťukání (možná i víc než ťukáni) ne horních kolech a tipl bych jako závadu nepínák. Nová moto cca 800km.
Jen mě zajímá jestli někdo vytahoval napínák, konstrukčně to vypadá na mechaniku. Ale nevím jestli pružina nepůsobí jen pro tlačaní čepu na vodící lištu a zbytek dokoná tlak oleje. Protože se po zahřátí jevil mnohem více. Už to někdo kuchl?
pruzina je AFAIK jen pro startovani.. nasledne to drzi tlak oleje.
cca tak mi to vsude rikali.. po zahrati NA VOLNOBEH to ma byt pri povolenem retezu zretelnejsi.
Mi s*rete.. ja ten motor fakt snad necham rozpulit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To podporuje moji teorii, že jsou to rozvody.
Takže buď nízký talk oleje Volnoběh 1,5baru min 1,2
při 5000 O/m 4,5bar min 3,5 a nebo vadný napínák. A já bych tipl napínák.
Zřetlné je to totiž při lehkém hraní si s plynem kolem volnoběhu, lehké přidání lehké ubrání. Nedostatečný tlak při bšhu na prázdno.
Napínák je na rovnakom princípe ako hydr. vymedzovanie ventilov. Mal som ho rozhodený na prvočasti. - podozrieval som ho, že moc prepúšťa olej. No odkedy mám vyvedené meranie tlaku práve od neho myslím si že je ok. Potom som mal daľšieho kandidáta tiež vyťahanú rozvodovú reťaz. No Randolf ju menil a vraj to zvuk nezmenilohttp://bmwgs.cz/f...owstart=60
Tak že teraz to tipujem na tretiu ojnicu
diaboluss napsal:
Takže jsem včera mluvil s mechanikem. Ještě se do toho nedíval ale tipuje to na problém s klikovkou a prej to snad pude opravit. Ale asi se prohnu... odhadoval to cca na 25000 a to nevim zda včetně materiálu či "jen" za práci. Volal jsem taky do Inveltu a tam mi řekli, že tyhle motory jsou choulostivý obecně a že to může bejt i na výměnu, čímž mi samozřejmě na klidu nepřidal.... to by byl asi ranec a nevím jestli tu motorku nehodit ze skály a nevysrat se na to... Kua!!!
Nebo na všechny možný a nemožný adresy co známe pošlem popis těchto problémů a BMW po takové ,,reklamní" vlně se chytne za nos a udělá svolávačky na výměnu motorů před r. 2010 ;od tohoto roku udajně už ty problémy nejsou,něco tam upravili.
JJ. Jak to různě pročítám všude možně a nemožně, tak to tak vypadá. Dále by to dokládalo i tu informaci, kterou jsem "vytelefonoval" u BMW servisu.
A pokud to je ta klikovka, údajně to může být tím, že se to dostatečně nemazalo - např. při pádech. Kterých jsem měl v off samozřejmě dost a dost. Pokaždý když spadnu, okamžitě vypínám motor, ale je jasný, že to tomu neprospívá. Jen mně trochu zaráží, že to je takhle choulostivý, když to je přecijen (měla by být) motorka trochu odolnější k nějakému hrubšímu zacházení. Hladinu oleje jsem kontroloval a nikdy žádný úbytek, vždy v horní hranici... no jsem sám zvědav. Furt doufám, že to nebude na výměnu motoru...
Protože, kdo mi zaručí, že to po dalších 20000km nezačne klapat znova...
diaboluss napsal:
Takže jsem včera mluvil s mechanikem. Ještě se do toho nedíval ale tipuje to na problém s klikovkou a prej to snad pude opravit. Ale asi se prohnu... odhadoval to cca na 25000 a to nevim zda včetně materiálu či "jen" za práci. Volal jsem taky do Inveltu a tam mi řekli, že tyhle motory jsou choulostivý obecně a že to může bejt i na výměnu, čímž mi samozřejmě na klidu nepřidal.... to by byl asi ranec a nevím jestli tu motorku nehodit ze skály a nevysrat se na to... Kua!!!
Nebo na všechny možný a nemožný adresy co známe pošlem popis těchto problémů a BMW po takové ,,reklamní" vlně se chytne za nos a udělá svolávačky na výměnu motorů před r. 2010 ;od tohoto roku udajně už ty problémy nejsou,něco tam upravili.
+ pozor na wheelie... viz ten s Rkem na motorkarich...
no ... zadirat po padech v offu by se to teda uplne nemuselo.
JJ. Jak to různě pročítám všude možně a nemožně, tak to tak vypadá. Dále by to dokládalo i tu informaci, kterou jsem "vytelefonoval" u BMW servisu.
A pokud to je ta klikovka, údajně to může být tím, že se to dostatečně nemazalo - např. při pádech. Kterých jsem měl v off samozřejmě dost a dost. Pokaždý když spadnu, okamžitě vypínám motor, ale je jasný, že to tomu neprospívá. Jen mně trochu zaráží, že to je takhle choulostivý, když to je přecijen (měla by být) motorka trochu odolnější k nějakému hrubšímu zacházení. Hladinu oleje jsem kontroloval a nikdy žádný úbytek, vždy v horní hranici... no jsem sám zvědav. Furt doufám, že to nebude na výměnu motoru...
Protože, kdo mi zaručí, že to po dalších 20000km nezačne klapat znova...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HICKS:
Wheelie jsem na tom vživotě nedělal... a rozhodně tu motorku nějak nerasuju. Žádné skoky nebo tak. Off je tak cca 25% a spíš tak střední terén... ale lhal bych kdybych tvrdil, že mi to nikdy nespadlo...
diaboluss napsal:
HICKS:
Wheelie jsem na tom vživotě nedělal... a rozhodně tu motorku nějak nerasuju. Žádné skoky nebo tak. Off je tak cca 25% a spíš tak střední terén... ale lhal bych kdybych tvrdil, že mi to nikdy nespadlo...
mne to se zadrenim u wheelie vadi.
hrozne se tesim az budu mit neco na cem to muzu trenovat, abych nasledne mohl i na osmikile.. ale to prvni zatim nemam a druhy je po jistych zjistenich vyloucene
umim wheelie i skakat na zadnim na kole.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
psal jsi mi mail, tak odpovim zde.
Dle tveho videa a zvuku, to je presne ten zvuk co se mi ozyval z motoru na me ceste! Nejprve to zacalo velmi slabe,a kazdych 1000km se to zesilovalo. Nakonec to vydrzelo dalsich cca 10.000km nez se to pridrelo. Tedy dokonce odpovida tomu i pocet ujetych km. Me se to zacalo ozyvat take kolem 28.000 celkovych ujetych km.
Ano technik rika asi dobre.V motoru je nejnachylnejsi vyrovnavaci ojnice ulozena podelne a jeji ulozeni na klice. Pravdepodobne je to uz pridrene a neudelas s tim nic nez to vymenit. Pokud to dobre dopadne, bude to na vymeny jen sal na klice a lozisek, pokud neni chyceny pist. Koukni do airboxu zda tam nemas olej. Tim se mi ztracel. Jeden pist byl lehce napeceny a prez ventily olej unikal.
Cele to asi vzniklo nedostatecnym mazanim. U techto motoru v GS je potreba mit hladinu oleje vzdy cca 1cm nad horni MAX ryskou. Pri padu pri standardni hladine to proste nasaje vzduch a je spatne.
V Invetlu se do na repase motoru nikdo nechtel pustit. Nelze zajistit ze to bude opraveno v poradku, takze jsme rovnou resili vymenu celeho motoru.
Bohuzel novy stoji s DPH 180.000,-, takze nesmysl, kdyz tohle stoji cele moto.
Pokud mas pravidelne servisy v knizce, urcite nevzdavej boj s BMW. Nejprve mi po mesici rekli, ze mi nic nedaji a chyba je na me strane. Psal jsem pak emaily do nemecka na jejich centralu a kam se dalo a nevim presne co bylo pricinou, ale podruhe mi jiz volal primo importer v CR.
Nejprve mi sice trochu vynadal, ze pisu vsude spinu na motorku BMW a ze by takovou cestu nevydrzela zadna motorka, ale v systemu pak zjistil, ze v Nemecku nekdo schvalil vymenu motoru s mym podilem 20% z ceny + praci v servisu. Tedy cely novy motor vysel na 60tis.
Diky tomuhle jsem tuto znacku uplne nezavrhnul.
At si pise Hick a ostatni co chteji, ale ten motor sve mouchy ma! Nemuze nikdo pocitat, ze to bude 200tis+ drzak jako jsou boxery. Je to spotrebka, jako vsechno dnes uz.
Preji ti co nejmene nakladu a uspesnou opravu.
Dufino
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
At si pise Hick a ostatni co chteji, ale ten motor sve mouchy ma! Nemuze nikdo pocitat, ze to bude 200tis+ drzak jako jsou boxery. Je to spotrebka, jako vsechno dnes uz.
Dufino promin.. ty vzdycky napises prispevek co ma hlavu a patu a pak to na konci opepris nejakou ptakovinou.
Vam se ty motory zadrely ve 150 tisicich nebo co?! Vzdyt mate najeto prd..
---
takze -- vratim-li se k te zdrave casti, cos napsal -- pokud se pro pridira JEN kdyz to lezi (nebo pri wheelie), tak z toho se da trochu vyjit.
Mozna jinej tvar vany/sani oleje? Souhlasim s tim, ze tak jak je osmikilo koncipovane by se tohle dit NEMELO.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To má zas Hicks pravdu... pokud bych na tom měl nalítán třeba víc jak 150 tisíc, tak bych to celkem chápal. A už by na to ten motor měl nárok, ale v necelých 29 tisících je to dost brzo na to, aby se to celé měnilo... no uvidím až se to otevře, co se tam najde nebo nenajde... pak to začnu řešit případně přes BMW.
Samozřejmě dám vědět, až budu sám vědět víc.
BTW: 60 tis. je docela pálka! Nicméně pokud by mi někdo dneska řekl, že pokud dám šedesát a budu mít novej motor, kterej už se po pádech nezadře, tak do too jdu... co se dá dělat.
Už chápu ty co překládají zkratku BMW - Budeš Mít Velké Výdaje
dufino napsal:
At si pise Hick a ostatni co chteji, ale ten motor sve mouchy ma! Nemuze nikdo pocitat, ze to bude 200tis+ drzak jako jsou boxery. Je to spotrebka, jako vsechno dnes uz.
Dufino promin.. ty vzdycky napises prispevek co ma hlavu a patu a pak to na konci opepris nejakou ptakovinou.
Vam se ty motory zadrely ve 150 tisicich nebo co?! Vzdyt mate najeto prd..
---
takze -- vratim-li se k te zdrave casti, cos napsal -- pokud se pro pridira JEN kdyz to lezi (nebo pri wheelie), tak z toho se da trochu vyjit.
Mozna jinej tvar vany/sani oleje? Souhlasim s tim, ze tak jak je osmikilo koncipovane by se tohle dit NEMELO.
No něco se už změnilo v tomto ale je to opředeno tajemstvím,pořád mi ale vrtá hlavou to co s těmito mašinami dělají kaskadéři -viz videa zde na foru a nic se jim nezadře,je to jen hrubě přelitím oleje nad rysku nebo nějakou úpravou ve vaně ?
No něco se už změnilo v tomto ale je to opředeno tajemstvím,pořád mi ale vrtá hlavou to co s těmito mašinami dělají kaskadéři -viz videa zde na foru a nic se jim nezadře,je to jen hrubě přelitím oleje nad rysku nebo nějakou úpravou ve vaně ?
Mě by spíš zajímalo jak to dělají v enduroškole (i tady proběhly nabídky na odkup několika těchto moto). Tam to mají na zemi každou chvíli, to asi mění na twinech motor každých 14 dní a nebo...? Navíc má osmistovku v nabídce spousta firem po světě (stačí použít google) co je půjčují na různé adventure ježdění. Bylo by zajímávé znát jejich zkušenosti. Tam s tím taky každou chvíli jezdí někdo jiný a jinak a na zemi to taky bude ležet často. Přece si jako podnikatel nebudu držet bike, kde bych musel co měsíc dělat motor...
No něco se už změnilo v tomto ale je to opředeno tajemstvím,pořád mi ale vrtá hlavou to co s těmito mašinami dělají kaskadéři -viz videa zde na foru a nic se jim nezadře,je to jen hrubě přelitím oleje nad rysku nebo nějakou úpravou ve vaně ?
Mě by spíš zajímalo jak to dělají v enduroškole (i tady proběhly nabídky na odkup několika těchto moto). Tam to mají na zemi každou chvíli, to asi mění na twinech motor každých 14 dní a nebo...? Navíc má osmistovku v nabídce spousta firem po světě (stačí použít google) co je půjčují na různé adventure ježdění. Bylo by zajímávé znát jejich zkušenosti. Tam s tím taky každou chvíli jezdí někdo jiný a jinak a na zemi to taky bude ležet často. Přece si jako podnikatel nebudu držet bike, kde bych musel co měsíc dělat motor...
Taky si myslím že v tom bude nějaká kulišárna,buď prostě přelitej olej nebo nějaká jednoduchá úprava na sání olej.čerpadla,jinak to snad není možný.
Scarabeus napsal:
Mě by spíš zajímalo jak to dělají v enduroškole (i tady proběhly nabídky na odkup několika těchto moto).
pockej... to byly Xchallenge, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
E: teď na 100% nevím jestli ta zdejší nabídka moto je přímo odtud. Každopádně by byla zajímavá informace z těchto škol nebo agentur co pořádají ty adventure jízdy na osmikilech kolik jim zákazníci oddělali motorů.
Upravil Scarabeus dne 21.01.2012 14:50
E: teď na 100% nevím jestli ta zdejší nabídka moto je přímo odtud. Každopádně by byla zajímavá informace z těchto škol nebo agentur co pořádají ty adventure jízdy na osmikilech kolik jim zákazníci oddělali motorů.
to je dobrej napad...
napiseme jim?
+ asi by to chtelo konzultovat ADVrider.. nejak nam ty motory fak zacinaji odchazet
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2