Kasak napsal:
Dovi,jestli jezdíš,tak jak píšeš,tak bejt tebou se nerozmýšlím a koupím opravdového oldtimera a ne nějakou náhražku.Pohybujou se ve skoro stejný cenový relaci a je to uplně něco jiného.Norton,Metchles,Triumph,BSA,BMW.Nádherný stroje.
Díky za tip, jistě máš pravdu a myslíš to dobře, ale já ikdyž jsem člověk někdy dost nerozhodný a váhající, tak už jsem se rozhodnul - buďto svého stávajícího boGSera nebo Kawu W650/W800.
V ideálním případě obě: svou 1100 GS a novou W800 spolu dohromady. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dostal jsem od včerejška několik zpráv od dvou potenciálních zájemců a částečně už jsem na ně odpověděl.
xtmotoman:
(...pokračování)
jestli se nebudeš zlobit, zbytek napíšu přímo do diskuse, protože se to týká i dalšího potenciálního zájemce a vlastně je to takové moje stanovisko a vysvětlení a omluva zároveň.
Zdraví Tě
Dovi
Ještě než jsi to pak zeditoval, večer jsem v rychlosti četl i Tvůj příspěvek z 18:37 o té očekávané ceně za komplet alespoň 125.000,- Kč. Já s tím vcelku souhlasím a myslím si, že by to zřejmě byla oboustranně férová cena vzhledem ke všemu již řečenému a k tomu, že druhou takovou mašinu by člověk těžko sháněl, kdyby měl už jasno, za co a proč si chce připlatit.
Kdybych s tou úvahou o prodeji přišel na jaře (únor/březen/duben), tak bych cenu nasadil na 129 tKč s tím, že bych na těch 125 asi byl ochoten slevit v rámci jednání se slušným zájemcem (respektuji tento folklór). Jenže se obávám, že na jaře po tom zimním absťáku bych se asi k prodeji nedokázal rozhoupat.
Ale ať nezdržuju - když jsem se večer vrátil domů, musel jsem zajít do garáže a s Báwem si "popovídat", strávili jsme tam spolu dost času a řekl jsem si NE, to přece nemůžu udělat.
Nevím, co mě to včera popadlo, že jsem ho nabídnul k prodeji.
Nejspíš kvůli Tvému sdělení v jiné diskusi (v tom smyslu, že o koupi uvažuješ tak asi do roka) jsem si říkal, že to snad nebude tak žhavý a že třeba ani nezareaguješ. No a už jste dva s kolegou Raubtierem a dost mě to zaskočilo - myšleno jako nenávratnost toho kroku, a že by u mne tímto možná definitivně skončila doba boGSerová, a to je pro mne v tuto chvíli dost špatná představa. Psal jsem, že uvažuju o prodeji, ale nějak si nedovedu představit, že bych se k tomu dokázal hned odhodlat.
Manželka mě od toho taky zrazuje, jenže ji k tomu vedou ryze zištné důvody - ví, že kdybych to své vymazlené Báwo prodal, tak bych nedal pokoj, dokud bych ji neumluvil k souhlasiu zruinovat rodinný rozpočet a připlatit si dalších až 100 tisíc na toho retro naháče W650 nebo ještě lépe W800.
Když to vezmu rozumově, má určitě pravdu. A taky je asi dost nerozumné vzdát se prověřeného, spolehlivého, neoježděného a dnes už skoro legendárního 1100 GS s velmi přátelskou a početnou místní komunitou dalších majitelů - vzdát se mašiny, ke které je spousta lehce dostupných náhradních dílů, relativně velmi snadný běžný servis včetně seřízení ventilových vůlí a výměny provozních náplní, a v případě výskytu něčeho složitějšího je takovýto stroj servisovatelný i místními velmi šikovnými a zkušenými odborníky a fandy v jedné osobě, jakým je například zde na jižní Moravě Tonda z Oslavan. Oproti tomu stojí pořízení skoro 2x dražšího, byť nového motocyklu, jehož výskyt v ČR se zatím počítá na prstech jedné ruky, a do budoucna jich možná přibude jenom pár dalších.
Kluci, já se vám oběma i případným dalším zájemcům upřímně omlouvám - promiňte mi prosím moji chvilkovou slabost. Nechci se unáhlit, abych toho prodeje pak nelitoval. Je teď už po sezóně a budu o tom všem za dlouhých zimních večerů hodně přemýšlet.
Pokud ta touha po W800 bude neukojitelná, tak mi fakt asi nezbyde, než svoji 1100 GS nabídnout k prodeji už definitivně a zcela závazně - a to z finančních důvodů (rodinný rozpočet versus "zbytečnosti našeho tatínka"), z rodinných důvodů (manželka a její víceméně oprávněné řeči) i z prostorových důvodů (místo v garáži není nafukovací). Člověk holt nemůže sloužit dvěma pánům a měl by se umět rozhodnout - ale mně se to zatím (dnes) nějak nedaří.
Mám to podobný - po tom, co mě 11ctka zradila na dovolený v Londýně jsem ji dal-ještě plný emocí- na inzerci - prodej nebo výměna...Myslel jsem že do budoucna bude ve mě psychycký blok - vzpomínka na dovolenou a ty starosti s tim....Závada - samozřejmě zásah domácího kutila, v duchu jsem se bawce několikrát omluvil, absolvoval několik příjemných podzimních výletů s výsledkem: prodat nebo vyměnit - byla by to chyba....
Raubtier napsal:
Dovi já to chápu. Své jsem ti k tomu poslal do PM a myslím, že děláš dobře!
Díky za povzbuzení a pochopení
Uf, dostal rozum Dovi
Přeci jenom, je to pohled skoro jako ze hřbetu koně, když sedíš na 1100GS a můžeš se s ní courat a nebo jí hnát tryskem.Odpustí ti kdejakou jezdeckou chybu, napraví kdejakou blbost, nestěžuje di, pří minimálůní péči odevzdává maximální spolehlivost.... A tu tvojí voňavku bych litoval, kdybych nekoupil. Uvedls příliš mnoho lidí v pokušení a za to tě stihl trest černého svědomí
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Raubtier napsal:
Dovi já to chápu. Své jsem ti k tomu poslal do PM a myslím, že děláš dobře!
Díky za povzbuzení a pochopení
Uf, dostal rozum Dovi
Přeci jenom, je to pohled skoro jako ze hřbetu koně, když sedíš na 1100GS a můžeš se s ní courat a nebo jí hnát tryskem.Odpustí ti kdejakou jezdeckou chybu, napraví kdejakou blbost, nestěžuje di, pří minimálůní péči odevzdává maximální spolehlivost.... A tu tvojí voňavku bych litoval, kdybych nekoupil. Uvedls příliš mnoho lidí v pokušení a za to tě stihl trest černého svědomí
Máš recht, a ve všem.
Ten podvozek je výborný, a kór na ty naše silnice.
Motor jakbysmet a vůbec celkově je radost na boGSerovi jezdit - a to i pro takového kolemkomínového "cestovatele", jakým je moje maličkost.
A s tím trestem v podobě špatnýho svědomí máš taky pravdu.
Když jsem ne zcela uváženě ten prodej tak skoro napůl slíbil, tak jsem se pak bál, jak to klukům říct, aby se nezlobili a neřekli si, že si z lidí dělám blázny. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Raubtier napsal:
Dovi já to chápu. Své jsem ti k tomu poslal do PM a myslím, že děláš dobře!
Díky za povzbuzení a pochopení
napsal jsem ti v PM, jinak se stotoznuji s Raubtierem
Díky, už jsem to četl. Je to přesně, jak říkáš - skoro člen rodiny.
Třeba když chci ženu trochu pozlobit, zajdu dát "holkám" do garáže dobrou noc. A při studeném startu vždycky před stisknutím startéru řeknu - tak, pane Mobadži... (pamětníci možná znají tu souvislost z filmů o lvici Elze).
A po návratu zase děvenku poplácám po nádrži a pěkně jí poděkuju, že spolehlivě šlapala.
Dělám to tak už dlouhá léta se všema mašinama, a ony to snad i nějak vycítí, protože mě ještě nikdy žádná z nich nevypekla
A za těch pár dřívějších drobných rad mi ani nemáš proč děkovat - to je úplná samozřejmost a alespoň minimální pomoc kolegovi do začátku. Já taky takhle postupně nasával vědomosti před pár lety, když jsem sem začal chodit a postupně se utvrzoval v přesvědčení, že na Báwu a tady s těma většinou fajn klukama to bude snad i pro mne optimální.
Tož zlom vaz při výběru a hlavně to neuspěchej.
Na ten správný stroj si člověk někdy musí počkat, aby z něho měl co největší radost a byl dlouho spokojen.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dovi napsal:
Díky za tip, jistě máš pravdu a myslíš to dobře, ale já ikdyž jsem člověk někdy dost nerozhodný a váhající, tak už jsem se rozhodnul - buďto svého stávajícího boGSera nebo Kawu W650/W800.
Když bys náhodou neodolal nákupu Kawy, doporučuji model W650.
Četl jsem nějaký test W800 vs.W650.
W800 je díky vyvažováku už motorka bez duše, nejede prý díky vyšší hmotě v motoru tak dobře jako W650. To jsou vyčtené, neosobní poznatky.
Jeden osobní postřeh: W800 nemá nakopávačku, což bych u retrobiku osobně těžko vydýchával.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Dovi napsal:
Díky za tip, jistě máš pravdu a myslíš to dobře, ale já ikdyž jsem člověk někdy dost nerozhodný a váhající, tak už jsem se rozhodnul - buďto svého stávajícího boGSera nebo Kawu W650/W800.
Když bys náhodou neodolal nákupu Kawy, doporučuji model W650.
Četl jsem nějaký test W800 vs.W650.
W800 je díky vyvažováku už motorka bez duše, nejede prý díky vyšší hmotě v motoru tak dobře jako W650. To jsou vyčtené, neosobní poznatky.
Jeden osobní postřeh: W800 nemá nakopávačku, což bych u retrobiku osobně těžko vydýchával.
To máš pravdu - nemá, prý i kvůli tomu, že už nemá ani karbecy, ale vstřiky.
Objem vzrostl, ale maximální výkon ne - u takovýchto strojů ostatně o to ani nejde. Z toho objemového zisku těží průběh kroutícího momentu, je skoro plochý a posazený níž.
Rozjedeš se na trojku, pak přeřadíš na pětku a s tímto trvale zařazeným kvaltem se kocháš padesátkou dokud máš čas a chuť.
Nebo frčíš 150, dokud na naháči nezmrzneš...
Jinak tady http://manon.vell...9f7be5a857
už delší dobu běží o té nové W800 tuzemská debata - dva místní lidi ji i jezdí (a vlastní) a nemůžou si ji vynachválit.
Ta celkem zasvěcená a trochu nostalgicky laděná diskuse má už 17 víceméně zajímavých stránek a je tam i dost fotek, videí a hlavně osobních postřehů...
EDIT: ještě pro zajímavost přikládám průběh krouťáku u W800 - to je jak u díeselu, ale s výhodou většího použitelného rozsahu otáček...
Dovi přiložený následující obrázek:
[158.32Kb]
Upravil Dovi dne 03.11.2011 17:06
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Četl jsem samozřejmě i všechny ostatní příspěvky a reakce, a děkuji vám všem za ně, ale aby to bylo patrné, odpovídám alespoň ve stručnosti...
vevis napsal:
Kdybych nemel 1100gs v podobnym stavu,tak bych za ni ty prachy dal!
Díky za uznání, od znalce a milovníka (nejenom) starších boxerů Tvého kalibru mě to těší dvojnásob
Sema napsal:
Ta spotřeba je velmi pěkná.. A celé tvé GS, škoda ho prodávat. Mimochodem, co takový Triumph Scrambler? Nad tím vždycky slintám, když ho někde vidím na fotce. I když na mě by byl asi moc mrňavej..
Naštěstí rozum zvítězil nad chtíčem a jedenáctku si nechávám.
A na toho "terénního Bonnevilla" jsem se koukal zatím jenom na obrázcích (tuším na motorkářích byl popis nebo testík) - líbí, ale stejně v rámci retrobajků zatím v mých očích na tu W800 nemá nic.
dastr napsal:
Mám to podobný - po tom, co mě 11ctka zradila na dovolený v Londýně jsem ji dal-ještě plný emocí- na inzerci - prodej nebo výměna...Myslel jsem že do budoucna bude ve mě psychycký blok - vzpomínka na dovolenou a ty starosti s tim....Závada - samozřejmě zásah domácího kutila, v duchu jsem se bawce několikrát omluvil, absolvoval několik příjemných podzimních výletů s výsledkem: prodat nebo vyměnit - byla by to chyba....
prouky napsal:
tak Dovi popsal svou motorku tak, že skoro závidím, ale, mám 95, najeto 130000 tis, nikde mi nic neteče, neklepe,nehvízdá, spojka nová v 110000, nasadil nové anakíčka a jezdím a jezdím a zatím nic neřeším, klepu na dřevo, gs je
To rád slyším, jsou to poctivě udělané držáky - z celého světa je dost dokladů o tom, že když se jim dá, co je třeba, vydrží stovky a stovky tisíc km. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dovi napsal:
Naštěstí rozum zvítězil nad chtíčem a jedenáctku si nechávám.
prikoupeni ke GS bych chapal.. vymenu fakt ne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dovi napsal:
Naštěstí rozum zvítězil nad chtíčem a jedenáctku si nechávám.
prikoupeni ke GS bych chapal.. vymenu fakt ne.
Však už jsem to přehodnotil a ještě v hodině dvanácté zabrzdil __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Po ní stůňu, co jsem se o ní dozvěděl, a je to i na 10. stránce v tom mém včerejším odkazu http://manon.vell...;start=150
Ale už se vzdávám naděje, že se sem (do Evropy) bude vozit. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Díky za odkaz, a mají hned dva kusy na prodej. Ale jak ji jenom dokázali dostat do Němec?
No nic, otázka legálnosti toho celého a případného dovozu sem do ČR a přihlášení mě stejně ale už netrápí vida tu cenovku.
Hmm, 14 tisíc Euro, to mě teda pan Honda nepotěšil. Jestli dobře počítám, to je bratru 250 plus 4x 25, celkem 350 tisíc Kč, a ve finále ještě víc. To bych za to už z principu nedal, ani kdybych zdědil Karlštejn.
Tím to pro mne padá, aspoň co se nového kusu týče. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)