Docela zajímavý. Chtělo by to kvalitnější páčku a stylovější pedály, ale jinak je to krásnej a důslednej návrat ke kořenům
Jak se na tom budejezdit je otázka, ale design mně bere a prachy jsou to celkem rozumný.
ještě mě napadnul malý detail na logo do prolisu na nádrži...
jen ho vybrousit ve dvou směrech (2/4 v jednom směru a zbývající 2/4 v druhém). Myslím jakoby orientované rýhy od kartáče nebo tak.... celkem asi komplikované na realizaci... ale vypadalo by to skvostně
HonzaGS-SV napsal:
ještě mě napadnul malý detail na logo do prolisu na nádrži...
jen ho vybrousit ve dvou směrech (2/4 v jednom směru a zbývající 2/4 v druhém). Myslím jakoby orientované rýhy od kartáče nebo tak.... celkem asi komplikované na realizaci... ale vypadalo by to skvostně
Dělal jsem to na výšce v rámci studií průmyslového designu. Motor 90ccm závodní Pasini 4 takt, odstředivá spojka Blata, 8 koní výkon, rychlost dle převodu - nyní 80 kmh (jela by s přehledem víc). Hmotnost 35 kg, USD vidle Marzochi, brzdy Hope - monobloky - 6 pístek a 4 pístek, plovoucí kotouče Hope, výfuk vlastní konstrukce, středový převod na kliky přes volnoběžku, nádrž integrovaná v rámu, 8 stupňová planetová převodovka v náboji zadního kola - dá se řadit při plném plynu, ale klidně se rozjede i na nejvyšší kvalt. Na motorkari.cz by měl být časem nějaký článek s více fotkama. Jezdí se na tom parádně (i na šlapání), má to dunivý zvuk jako ostrý motard a spotřebu kolem 1 litru na 100 km.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Ještě pár fotek a vlákno se bude muset přejmenovat z "Porno" na "Orgasmus"..... Nádherný biky! Mám doma starou, už dost nemocnou (ale kompletní) Yamahu TT 350 a něco takovýho ultrajednoduchýho z ní mít, tak su tááák šťastnééé... Jenže jsem Pražák z činžáku a na chodníku se staví pomocí kladiva a kombinaček fakt blbě:-) Budu muset sehnat nějakou dílnu. Nejlíp i s rukama....:-)
Petr-RSV napsal:
Dělal jsem to na výšce v rámci studií průmyslového designu. Motor 90ccm závodní Pasini 4 takt, odstředivá spojka Blata, 8 koní výkon, rychlost dle převodu - nyní 80 kmh (jela by s přehledem víc). Hmotnost 35 kg, USD vidle Marzochi, brzdy Hope - monobloky - 6 pístek a 4 pístek, plovoucí kotouče Hope, výfuk vlastní konstrukce, středový převod na kliky přes volnoběžku, nádrž integrovaná v rámu, 8 stupňová planetová převodovka v náboji zadního kola - dá se řadit při plném plynu, ale klidně se rozjede i na nejvyšší kvalt. Na motorkari.cz by měl být časem nějaký článek s více fotkama. Jezdí se na tom parádně (i na šlapání), má to dunivý zvuk jako ostrý motard a spotřebu kolem 1 litru na 100 km.
Ještě jednou smekám, fakt hezká práce.
Jinak studium prum.designu, HP2, všechno moje krevní skupina
Maiali nel Fango!