mirekcinan napsal:
12tku vůbec neřešit, jak kvuli financím tak celkově se mi moc nelíbí..
možná změnim na 1150 ještě názor, koním sice moc nepomůžu, ale když vyhodim špunty a dám rozumnější gumy tak z toho nebude na dálnici při 150 takovej kulotřas a když dám laďák tak se snad i zvukovej projev trochu zkvalitní
musim si holt zvyknout, že rychlosti nad 160 při přesunech budou asi v říši snů a nebo si koupit ještě sporta
prostě ještě nostalgicky vzpomínám, že dálnice byla pohodlnější ve 200km/h na sportu než ve 150 na GS
ale zase to míň žere, nebojel mě: záda, ruce, kolena, hlava, kyčle atd atd..
Jak tak pročítám ty Tvé výlevy tak bych řekl že Tebe snad ani hlava bolet nemůže...
vyliž si vlastimile..
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Jsem měl po dlouhé době možnost si na pár hodin půjčit 12ku advíka 06 a můžu říct, že se na ní jezdí úplně jinak než na mém advíkovi 1150. Ale neměnil bych 12ka jede pocitově o něco lépe, ale zase jede ve vyšších otáčkách. Zato 1150 s laďákem+Y svod+KN jede od spodu o moc lépe než 12ka. Takže já bych neměnil, určitě bych si moc nepolepšil Ale určitě nový motor dohc pojede zase úplně jinak
mandy8 napsal:
Jsem měl po dlouhé době možnost si na pár hodin půjčit 12ku advíka 06 a můžu říct, že se na ní jezdí úplně jinak než na mém advíkovi 1150. Ale neměnil bych 12ka jede pocitově o něco lépe, ale zase jede ve vyšších otáčkách. Zato 1150 s laďákem+Y svod+KN jede od spodu o moc lépe než 12ka. Takže já bych neměnil, určitě bych si moc nepolepšil Ale určitě nový motor dohc pojede zase úplně jinak
taky sem si hrál s myšlenkou, že bych dal Y svod a laďák, ale nevim jestli by se to až zase tolůik zlepšilo aby se vyplatilo do toho investovat.
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
mandy8 napsal:
Jsem měl po dlouhé době možnost si na pár hodin půjčit 12ku advíka 06 a můžu říct, že se na ní jezdí úplně jinak než na mém advíkovi 1150. Ale neměnil bych 12ka jede pocitově o něco lépe, ale zase jede ve vyšších otáčkách. Zato 1150 s laďákem+Y svod+KN jede od spodu o moc lépe než 12ka. Takže já bych neměnil, určitě bych si moc nepolepšil Ale určitě nový motor dohc pojede zase úplně jinak
taky sem si hrál s myšlenkou, že bych dal Y svod a laďák, ale nevim jestli by se to až zase tolůik zlepšilo aby se vyplatilo do toho investovat.
Za mě ano! Tato investice se vyplatí pocitově to jede o mnoho lépe od spodu než s origo dílama. A nevyjde to zase tolik, Y svod se dá sehnat za 2800,- za Remus jsem dával 3tis. za starší a KN stojí tuším kolem 1200,-. Ale výsledek stojí za to opravdu.
mandy8 napsal:
Jsem měl po dlouhé době možnost si na pár hodin půjčit 12ku advíka 06 a můžu říct, že se na ní jezdí úplně jinak než na mém advíkovi 1150. Ale neměnil bych 12ka jede pocitově o něco lépe, ale zase jede ve vyšších otáčkách. Zato 1150 s laďákem+Y svod+KN jede od spodu o moc lépe než 12ka. Takže já bych neměnil, určitě bych si moc nepolepšil Ale určitě nový motor dohc pojede zase úplně jinak
taky sem si hrál s myšlenkou, že bych dal Y svod a laďák, ale nevim jestli by se to až zase tolůik zlepšilo aby se vyplatilo do toho investovat.
Za mě ano! Tato investice se vyplatí pocitově to jede o mnoho lépe od spodu než s origo dílama. A nevyjde to zase tolik, Y svod se dá sehnat za 2800,- za Remus jsem dával 3tis. za starší a KN stojí tuším kolem 1200,-. Ale výsledek stojí za to opravdu.
¨
KN už mám.. kde si sehnal toho remuse a jakýho?
edit: aha, staršího :-)
Upravil mirekcinan dne 19.03.2012 14:08
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Promiň, ale asi sis před koupí motorku nevyzkoušel nebo aspoň dost nenačetl. Určitě se na ní dá jezdit po dálnici trvale 160-170, aspoň jsem to byl nucen párkrát s 1100GS absolvovat. Dá se na ní (i se špunty!) donutit popřemýšlet leckterého "sportovce" o svém jezdeckém umění. Ale primárně je to univerzální motorka pro dálkovou turistiku na silnici až středním terénu. Na sportování a silniční rychlou turistiku jsou jiné stroje, tenhle byl nucen pár sportovních genů obětovat ve prospěch univerzálnosti. Je pravda, že 12-ka GS je výrazně živější a při rychlé jízdě po silnici i zábavnější, ale pokud je mimo Tvůj limit (a kdoví, jestli by i ona splnila Tvé požadavky), musíš se poohlédnout po jiné motorce nebo se rozloučit s 200 km/h cestováním... Tyhle motorky jsou pro lidi, kteří vědí co chtějí, to rozhodně nemyslím ve zlém a znám dost lidí, kteří byli rozčarováni jako Ty, dali GSu šanci a dnes na něj nedají dopustit.
Ivan: rozhodně s tebou souhlasím a tohle je taky jediná věc, kterou bych GS vytknul. A přesně jak píšeš - o víkendu mi v zatáčkách neujel ani jeden sportovní "bakeliťák" prostě se to ve mě pere, jsem přesně na rozcestí mezi požitkem z rychlosti a cestovním pohodlím a omlouvám se, že se vylejvám tady. Aź bude mít slečna vlastní motorku tak to bude asi taky o něčem jiným (hlavně nebudu potřebovat koně, páč na ní budu krom rovinek kde to rozpálí naplno, pořád čekat :-)) )
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
mirekcinan napsal:
prostě ještě nostalgicky vzpomínám, že dálnice byla pohodlnější ve 200km/h na sportu než ve 150 na GS
kteraze dalnice to byla, kde se da jet trvale 2 kila?
v DE, pripadne Severni Koreji?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mirekcinan napsal:
prostě ještě nostalgicky vzpomínám, že dálnice byla pohodlnější ve 200km/h na sportu než ve 150 na GS
kteraze dalnice to byla, kde se da jet trvale 2 kila?
v DE, pripadne Severni Koreji?
na D5 v kdysi sobotu ráno mám i lepší skóre, jestli se tomu "nerozumu" tak dá říct čísla usek až omezovač
D11 taky v pohodě, jenom je to o zuby
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
mirekcinan napsal:
na D5 v kdysi sobotu ráno mám i lepší skóre, jestli se tomu "nerozumu" tak dá říct čísla usek až omezovač
D11 taky v pohodě, jenom je to o zuby
To jsou všechno tak krátký dálnice, že je časově úplně jedno, jestli jede člověk 200 nebo 150
mirekcinan napsal:
prostě ještě nostalgicky vzpomínám, že dálnice byla pohodlnější ve 200km/h na sportu než ve 150 na GS
kteraze dalnice to byla, kde se da jet trvale 2 kila?
v DE, pripadne Severni Koreji?
na D5 v kdysi sobotu ráno mám i lepší skóre, jestli se tomu "nerozumu" tak dá říct čísla usek až omezovač
D11 taky v pohodě, jenom je to o zuby
1150 na chvili na 2 kila taky rozjedes, ne_
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to mirekcinan:
minuly rok jsem jel do Chorvatska cca 1200km na jeden zatah, porad po dalnici a porad 140-170km/h a bez problemu na moto a na tele ( a to mam po operaci bedernich plotynek , samo, ze mam poradny bederni pas, kdysi mne ho doporucil Robert z fora, dik mu za to ) ,
kdyby jsi jel na zmrzline, tak by jsi pak musel absolvovat tydenni masaz celeho tela.
Jak to GS ( ja zatim ne ) umi v zatackach, tak to je videt tady
Vyky: to video je výborný! Sice moc závodění v provozu neuznávám, ale s timhle maníkem jsem se přistihnul, že jsem mu občas na židli u monitoru dost pomáhal:-)
mirekcinan napsal:
Ivan: rozhodně s tebou souhlasím a tohle je taky jediná věc, kterou bych GS vytknul. A přesně jak píšeš - o víkendu mi v zatáčkách neujel ani jeden sportovní "bakeliťák" prostě se to ve mě pere, jsem přesně na rozcestí mezi požitkem z rychlosti a cestovním pohodlím a omlouvám se, že se vylejvám tady. Aź bude mít slečna vlastní motorku tak to bude asi taky o něčem jiným (hlavně nebudu potřebovat koně, páč na ní budu krom rovinek kde to rozpálí naplno, pořád čekat :-)) )