Cena v základu 380, Ale v základu je pomalu to co na GSA
Se mi líbí jak tu někdo psal že prej hnusnej plasťák a přitom BMW skončilo s pořádnou motorkou u 1150 a 1200 už je jen kus plastovýho hovna. I s tou váhou jste mne rozsekali, moje 12A je těžká jak prase a už jsem ji dvakrát položil když jsem ji tlačil z Garáže a to mám 190 na 95. Jo ta Honda se mi taky vzhledově nelíbí, ale to je jen věc vkusu, ale takový řeči tady že to musí bejt šrot a to jste ji viděli jen na obrázích nevim nevim nevim. Ono to naše BMW taky není bůhví co, pořád se něco sere, jak se tady pořád dokola omílá. I když nemám rád Hondu, začíná mne ta samolibost Baworáčníků s....t.
Upravil Novej dne 22.02.2012 15:17
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
raptor napsal:
.. ja len ze nikto z nas na tej motorke ani len nesedel...
Já už jsem na ní seděl - v Lipsku...
dobrý (to je za 3), ale VFR 1200 mne kupodivu zaujala víc
Seděl jsem na všech nových velkých - Multistrada, Super Tenere, Triumph 1200, Crosstourer, KTM tam velkou (990) nemělo... Jsem rád, že mám BMW
Upravil buboGS dne 22.02.2012 18:21
BMW GS = stroj na radost
Nevím, jsem ze staré školy a tato Honda se mi jako cestovní enduro vůbec nelíbí. Je to takový kočkopes. Navíc čtyřválec mi taky k cestovnímu enduru vůbec nesedí.
Určitě to však bude dobrá motorka!
Osobne si myslim, ze to bude pohodlny, velice kultivovane vyladeny motor, zadny vibrace, kardan, kufry. Proste cestovni motorka dnesni doby. Jo a je to Honda, takze kvalita. Myslim, ze se to bude prodavat jako nic, protoze ne kazdej je z tech trcich valcu udelanej O rozkvedlanych lc8 kostitrasech (oranazovi pratele prominou) vubec v kategorii cestovani nemluvim
BMW R1150GS MY02
Myslím, že v testu Motohuse to řekli dobře. Jako cestovní motorka super, ale enduro to prostě není. Chválili si jak motor tak podvozek a dokonce i dvouspojkovou převodovku, kterou bych já osobně na motorce určitě nechtěl, ale někoho to určitě zaujme. Design se někomu líbí a někomu ne, ale to je přece u každý motorky.
Tak jsem měl možnost se svízt a musím uznat honda se povedla . motor skvělej i podvozek a o brzdach ani nemluvím .jak psal někdo že vysoka vaha no podle meho pocitově tak maximalně 200 kilo . kdo nezkusí nepochopí. srovnavat s varaderem opravdu nejde tahle motorka je uplně jinde .motorka měla dtc a musím řict překvapenej ale mile . tak že chvalím muže te nadavat ale to je tak všechno. sam mam 1100 gs . ale dovedu si představit že bych tohle zaparkoval v garaži .
F 650 gs,R 1100 GS
Guly
trošku sem si tuto motorku ošahal,ale nejel sem na ni,držel sem ju v rukách a je pěkně těžká,majitel když přijížděl a odjížděl,líbil se mi zvuk,nic uřvanýho přitom duní
bystricke přiložený následující obrázek:
Zacal jsem 4-tou sezonu se Stelviem a pomalu se divam po necem novem. Hondu jsem si vyzkousel a je to velmi dobre....ovsem kdyz na ni sednu, je to takove malo "mastodontni", uzsi riditka, musim se pro to vice naklonit a je to pocitove mensi nez MG proto jsem ji vyradil. Co me tedy ovsem nadchnulo je Tiger Explorer. Sice to taky neni az takovy "****" jako mam ted, ale motor, teziste, ovladani a celkovy pocit z jizdy....to nema chybu! Bez urazky dlouho pokukuju i po GS, vyuzil jsem jsem i svezeni na GS 2012 a byt pocit z jizdy, pohodli, ovladani na 100%, zda se mi, ze 110 koni si nekdo vymyslel v kancelari. Proste to proti Stelviu vubec nejede a motor je takovy bezduchy. Pri vsi ucte zkusim pockat na novy motor jestli se to nezlepsi. Nevite presne, kdy bude k dispozici?
Upravil docik dne 30.04.2012 09:45