Palovr napsal:
Karburátor nebrat, pokrok nezastavíš. No já teda nebudu opravovat v lese ani karbec a ani čerpadlo. Takže sečteno a podtrženo, půjdu do toho, hlasy proti mně nepřesvědčily
Ono až utopíš stříkačku....
Možná si napřed zkus testnout ještě jiné stroje, než něco koupíš....
Jinak já s karbcem nemám problémy, jednou mi zůstal viset plovák, ale to jsem pořešil poklepáním montpákou a bylo po problému.
Asi bych se také bál elektroniky okolo stříkačky, ale to má zrovna BMW asi pořešené....třeba u KTM to podle reakcí majitelů 2012 modelů je dost problém.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
kubo, prostě ta motorka je tak dobrá, že to poznáš na první svezení.
asi takhle, pokud na svém wr nevyjedeš ani napotřetí kopec a na půjčeným x-ku to dáš napoprvé, tak to holt něco znamená.......a prodáš a koupíš :-)
jacob napsal:
(nicméně já nejsem testovací jezdec)
staci ze jses motopromiskuit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal:
Asi bych se také bál elektroniky okolo stříkačky, ale to má zrovna BMW asi pořešené....třeba u KTM to podle reakcí majitelů 2012 modelů je dost problém.
...kdo ve Tvém okolí a jaké má s modelem 2012 problémy?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Milan:
Já teda nevím ale zrovna vyjetí kopce je nejsuběktivnější srovnávací test. Hlavně kvůli dezénu, tlaku v pneumatice, nastavení pérování, ovladačů ........ ale klidně věřím že někomu G sedne napoprvý jak p.rdel na nočník.
Palovr: až vykejsneš 70km vzdušnou čarou od auta kdesi v terénu na poruchu vstřikování. Kolem budou stát kluci kteý by ti i rádi pomohli (protože vědí že mají po vyjížďce a většina prům. endurářů si s karbcem a zapalkem poradí) vspomeň si na tuhle hlášku: POKROK NEZASTAVÍŠ .
Snad jen že jsi enduro amatér tak to můžeš takhle "velkoryse" chápat - já bych tě do party nevzal.
Vstřikování je v dnešní době dotažený pro motkros a na enduro jen s pečlivou preventivní údržbou. Dakar 650, HusaberG
Ano to máš pravdu, že jsem enduro amatér, a i možná i to je hodně nadnesené, jsem spíš začátečník zelenáč.. já jen nechápu proč bych měl zůstat někde stát pokaženým vstřikováním? kolik je vás tady co jste pro tuto poruchu někde zústali?
milan enduroskola napsal:
kubo, prostě ta motorka je tak dobrá, že to poznáš na první svezení.
asi takhle, pokud na svém wr nevyjedeš ani napotřetí kopec a na půjčeným x-ku to dáš napoprvé, tak to holt něco znamená.......a prodáš a koupíš :-)
Čéče, tak to mi ho radši ani neukazuj, až tě zase přepadneme jednou v Touratechu, sem spokojenej s kačenou a kucí by semnou nemluvili, kdybych prodal oranžovou
Upravil jacob dne 10.11.2011 08:57
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Asi bych se také bál elektroniky okolo stříkačky, ale to má zrovna BMW asi pořešené....třeba u KTM to podle reakcí majitelů 2012 modelů je dost problém.
...kdo ve Tvém okolí a jaké má s modelem 2012 problémy?
Přímo v okolí jen 2 lidé (teda ale třetího, o kterém vím to má od soboty). Jeden má problémy s chcípáním a druhý měl nějaké trable s cukáním motoru, bohužel opakovaně.
Jinak ale jedou jak z praku, seděl jsem na EXC500 a nemám na ní, zlatá karbecová 450, dole je aspoň hodná a neutrhne ruce.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Palovr napsal:
Ano to máš pravdu, že jsem enduro amatér, a i možná i to je hodně nadnesené, jsem spíš začátečník zelenáč.. já jen nechápu proč bych měl zůstat někde stát pokaženým vstřikováním? kolik je vás tady co jste pro tuto poruchu někde zústali?
Z endurozelenáče si nic nedělej, také se k této sortě lidí hrdě hlásím, ještě tuším před 3mi lety mě Milda z enduroškoly učil jezdit, ale jak tomu jednou propadneš.....i proto má zmiňovaná promiskuita (což je jediné, na čem se s Hcksem shodneme )
Mohu odpovědět za většinu z lidí z mého okolí i z fora s hardendury: asi nikdo, nemáme stříkačky.
Ale zjisti si, co se dělá, když utopíš karbec a co když utopíš stříkačku.
Zajdi si k Bebovi na web a přečti si anabázi okolo jeho stroje a střákačky (jasně, je to uplně jiný level, ale i tak zajímavé čtení)
Navíc mě třeba chrakter karbce na hardenduru vysloveně vyhovuje, jediný, co může být nevýhoda, že s velkým rozdílem nadmořské výšky musíš doladit směs, ale na Grossglockner mě stejně nepustili
Třeba na HD chci také karbec, pokud se zadaří...
Myslím, že zákony a emise nás postupně donutí všechny přejít na stříkačky, ale čím později, tím lépe.
Upravil jacob dne 10.11.2011 09:13
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Mildo, jak je to u G450 e servisem zadní kyvky? U EXC vyměníš PDS a je klid, u přepákování se musí po sezoně ideálně čistit ložiska, aby to chvíli vydrželo....a konstrukční řešení u BMW mi přijde tak nějak náročnější na údržbu a případné výměny, ale jen hádám.....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Já jsem kdysi Géčko studoval v Německu a třeba to jak je tam udělaný chladič mi moc dobré nepřišlo, při prvním větším pádu musí jít do háje....a je tam toho celkově víc...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
jacob napsal:
Mildo, jak je to u G450 e servisem zadní kyvky? U EXC vyměníš PDS a je klid, u přepákování se musí po sezoně ideálně čistit ložiska, aby to chvíli vydrželo....a konstrukční řešení u BMW mi přijde tak nějak náročnější na údržbu a případné výměny, ale jen hádám.....
g přepákování nemá, čili ho nemusím čistit
jinak na kyvku jsem ještě nešíhnul, asi jednou za čas se vynění ložiska ale to nevím.
jacob napsal:
Mildo, jak je to u G450 e servisem zadní kyvky? U EXC vyměníš PDS a je klid, u přepákování se musí po sezoně ideálně čistit ložiska, aby to chvíli vydrželo....a konstrukční řešení u BMW mi přijde tak nějak náročnější na údržbu a případné výměny, ale jen hádám.....
g přepákování nemá, čili ho nemusím čistit
jinak na kyvku jsem ještě nešíhnul, asi jednou za čas se vynění ložiska ale to nevím.
Z přepákování bych G450 neosočoval, spíš mě zajímalo v porovnání s tím, jaká je údržba nebo co s tím.
A jak dlouho ji máš a kolik mth? Si pamatuju ještě to WR....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
mám najeto asi 50 hodin, a mám to 2 roky, z čehož je jesný, jak často na tom sedím.
jediný co bych tý motorce zásadně vytknul je to sedátko z fošny. to jsem na žádný jiný motorce nezažil, neprosednes ho ani o milimetr. prdel poznává středověk.
Každej někdy něco začíná - je to jen otázka kterým směrem začneš.
Co jsem zjišťoval a probrali jsme u piva tak z 90% když se táhne na laně motorka z lesa kvůli elektro. tak karburátor táhne stříkačku. U mechaniky to je věc náhody co se na kterým typu moto rozbije.
Pokud ale úplně začínáš tak bych řek že je to úplně fuk(karb/vstřik), většinou najedeš málo hodin ročně a v lehčím terénu v lepších podmínkách a na servis budeš mít víc času.
Jak začneš trochu jezdit příjdeš na to sám že bohužel - pokrok nejde zastavit.
Pokud tě někdo bude oblbovat o plynulosti průběhu a dalších kvalitách tak ho v klidu ignoruj - většinou srovnává historické vzpomínky na Jikov a starou rozštelovanou vránu s funglovkou na prodejně.
V mém okolí neznám osobně nikoho se stříkačkou - lehké enduro.
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal:
Pokud tě někdo bude oblbovat o plynulosti průběhu a dalších kvalitách tak ho v klidu ignoruj - většinou srovnává historické vzpomínky na Jikov a starou rozštelovanou vránu s funglovkou na prodejně.
tak ja se necham klidne presvedcit o opaku... jestli se vam ty karburatory ne*erou a je s tim min pakarny, nez se strikackou.. TAK PROC NE...
Ovsem muj Post Karburatorovy Traumaticky Syndrom je myslim take pochopitelny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2