tak jsem ten lak poresil na advrideru a chlapi z ameriky rikaj ze to nema bejt lakovany na G/S. jen ty cerny dily. uvidime co napisou dal. preci jen tam maj ted dopoledne!
Tak jsou zde zase novy fotky. Motor jsem se rozhodl nelakovat. Dobrej problem je utrzenej sroub na prednich spodnich brejlich. Docela nevim co s tim budu delat... alespon nejaka zabava!Jinak by to bylo moc jednoduchy.
Pri rozebirani kardanu me napadla takova ceska myslenka jak na to. Kouknete na fotky...
Super fotky.Rozebiras a kontrolujes to fakt poctive!Ty si s tim sroubem poradis! Renovace R80G/S RAJCE
Upravil vevis dne 09.12.2011 10:48
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Brnak je menil,kdyz pretesnoval motor.Rikal,ze po vymene krouzku mu to nejakou dobu dost bralo olej.Po nejake dobe ho to brat prestalo.Vykon motoru se prej evidentne zlepsil.Ale to ty nebudes moct posoudit.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Original mozna ne(Na 100gs,ale asijeste jo.Brnak to vloni koupil v renocaru.)Tady je ale maj. http://www.boxxer...inder.htmlTeoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ty pistni krouzky koupis i original.Pouze uz se neprodavaji jednotlive,ale pouze sada 3 krouzku na kazdou stranu!Musis objednat polozku 7! http://www.realoe...&fg=25
PS:Tezko rict,jestli to neni zbytecny.Meril jsi je?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Michal21 napsal:
Vymenili byste pistni krouzky? aby to nezralo olej kdyz jsem to rozhodil...
To záleží jaké máš s tou motorkou dál plány.
- Pokud chceš udělat motorku krásnou složit trochu pojezdit a prodat tak bych se s kroužkama nebavil a nechal je tak.
- Pokud si ale chceš motorku nechat pro radost neomezeně dlouho a nemáš finanční nouzi tak bych ten motor když už je rozebraný dal do pořádku zgruntu. Což znamená změřit průměry válců jak moc je opotřebený, písty, čepy, ventily a vodítka. Zkontrolovat kliku a rozvody. Prostě dát motoru GO, nebo si aspoň zjistit jak na tom je a sehnat díly.
Jenom kroužky vyměnit je dle mého názoru na nic. Drážky v pístu budou taky namáčknuté a tvar jetého válce ti nové kroužky taky nebudou kopírovat přesně. Jen výměna kroužků je prostě polovičaté řešení. časem si sice sednou a motor bude pořád oběhaný....když opravovat pro sebe a pro radost tak pintlich.
No a v případě, že si chceš motorku nechat tak bych i ten lak na motor možná dal, to abych omezil oxidaci do budoucna.
Pája
No pokracujes pekne,byt tebou bych motor poradne prohledl a zkontroloval,co je opotrebene vymenil..Origo galnikal vydrzi fakt hodne a pokud jsou pisty v poradku tak bych je tam nechal a jen vymenil krouzky.U techto motoru maji velky podil na spotrebe oleje volne voditka ventilu,hlavy bych udelal sakum prdum.A vsiml sem si ze ti nesly povolit vyfukove matice,tam bych ti doporucil ty matice opatrne rozriznout,ty budou tak zazrane ze kdyz se je budes snazit povolit tak znicis zavity na hlavach.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Takze dneska jsem poslal objednavku na dily! kolem 70 polozek! Vse original BMW. (diky pane jezek) Jedina novinka v renovaci je stahovak ke kardanu u prevodovky. Mozna se do ni zitra dam tak budou fotky.
Michal21 přiložený následující obrázek:
Ve stredu jsem se byl na motorku osobne podivat.Nevidel jsem motorku,ale hromadky dilu,rozhozenej motor,prevodovku atd.Jak psal Michal tak veskery vnitrnosti vypadaj fakt velmi zachovale.Ale ani ten zbytek neni ve skutecnosti tak hroznej.Koroze je povrchova a vyresi to opiskovani a novej lak.Ty nejkritictejsi dily,ktere jsou fakt na vyhozeni(hlavni stojan,radici paka,vyfukova kolena a "katalizator"jsou uz vyreseny koupenim starsich dilu za myslim rozumnou cenu.
Jinak je to fakt hodne prace a aby to melo smysl,tak si to clovek musi zvladnout udelat sam.Na druhou stranu nektere veci,jako pretesneni motoru,vymena ruznych simerinku,prachovek,lozisek atd.se musi u techto motorek delat tak jako tak,takze by se tomu Michal nevyhnul ani koupí zachovalejsí motorky.
Jinak velky obdiv nad vyrobou ruznych stahovaku na loziska atd.A to bez toho,aniz by k tomu mel nejake vzory.
Myslim,ze z toho bude za cas krasna motorka v super stavu!A i po secteni porizovaci ceny motorky,potrebnych nahradnich dilu,poplatku za piskovani,lakovani atd.by to melo vychazet za dobrou cenu.A navic to Michala evidentne bavi!
PS:koukam,ze jsou na rajceti dalsi zajimave fotky.Rozborka prevodovky atd. Renovace R80G/S RAJCE
Upravil vevis dne 09.12.2011 10:49
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!