magoss napsal:
děkuji hodnejkudy pudu tam budu chválit zítra si pojedu pro opravenou nádrž tak pak když mi zbyde v týdnu času vytýhnu starej filtr a pak se po neděli ozvu..ve čtvrtek odjíždím do brna a zdržím se tam do pátka do 13 hodiny pak zas frčím dom
Jasnýý tak až nato pujdeš tak dej vědět a a ti ho pošlu!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ahoj, nevíte někdo jaky je moment v Nm, na utáhnutí palivového čerpadla k nádrži. A druhy dotaz proč je blbost dat palivový filtr mimo nádrž, bylo by to lepší na výměnu, taky jsem ho chtěl vyndat. diky
Mělo by to být 5Nm těch 6 matek a 22Nm šroub - nádrž/rám. Myslim, že výměna neni až tak pracná (hodinka i s pivkem) a určitě jí nebudeš dělat každou chvíli, takže mi to přijde docela zbytečný. Hlavně si to chce poznačit, jak to bylo původně, aby jsi to nepootočil.
Upravil MALI dne 12.04.2011 20:00
MikaKaco napsal:
Ahoj, nevíte někdo jaky je moment v Nm, na utáhnutí palivového čerpadla k nádrži. A druhy dotaz proč je blbost dat palivový filtr mimo nádrž, bylo by to lepší na výměnu, taky jsem ho chtěl vyndat. diky
Filtr se mění zhruba po 40 tis. km.Dát ho ven se vyplatí, pouze pokud jedeš někam kde kvalita benzínu stojí za P.R.D.
Panove,forum je starsiho data,ale preci...Dneska jsem vymenil palivovy filtr,dokocne i veskere puvodni spojky se mi podarilo hodit zpet.Do zalohy mam i sroubovacky, kdyby neco nedrzelo.Gumove tesneni bylo ok,takze nez naliju beznzin,jeste se zeptam.Tech X sroubu na 5 Nm co drzi vsechno na nadrzi,podmazavate i vazelinou nebo davate na lepidlo?
I pád na hubu je pohyb kupředu
Koncene byla chvilka casu a rozrizl jsem palivak po zimni vymene. Najeto cca 60tis km.A vypadal vcelku obstojne.
milanosor přiložený následující obrázek:
[159.21Kb]
Upravil milanosor dne 19.03.2013 14:31
I pád na hubu je pohyb kupředu
Je to poznať na motorke že je filter pekne zapraseny, myslim pri akceleracii a pod.? Symptomi by tomu aj nasvedčovali, nad 3tis ot motor sa udusi a po ubrati plynu vsjo ok!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
mě začlo pískat čerpadlo, pískalo 300 km domů doma jsme filtr vyměnil, bylo ticho a vše ok. filtr šel hodně těžko pusou profouknou ale na vykonu jsem to nepoznal
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Chlapíci, né že bych si to nemohl dovolit, ale mě příjde ten palivový filtr dost drahý na to, že je to jen palivový filtr. Jedná se o nějaký speciál? Nedá se jednoduše nahradit jiným levnějším?
Ten kdo jezdí on road ho mění za x desítek tisíc kilometrů, ale ten co se vydává do zemích s méně kvalitním benzínem (jestli to jde), tak je musí měnit časteji. Stává se z toho tak docela "nákladná" položka nebo chcete-li zbytečně nákladná položka.
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
Měnil jsem palivový filtr a při tom jsem zjistil, že palivová hadice mezi kovovou propojkou za čerpadlem a filtrem je naříznutá až k vnitřnímu opletu tak jsem jí vyměnil za obyč. palivovou hadici, ale teď jsem se dozvěděl, že hadice trvale ponořené do paliva musí splňovat normu SAE 30R10 - ponoření v benzínové nádrži, což ta má nesplňuje (je jen pro vnitřní vedení paliva). Co použít za náhradu? Cca 654 Kč za origo. bych viděl až jako poslední možnost