No jistě,kde by ti taky měly ustřelit na tý dálnici,prosím tě,když tam nejsou zatáčky?Co to je za argument?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
No jistě,kde by ti taky měly ustřelit na tý dálnici,prosím tě,když tam nejsou zatáčky?Co to je za argument?
Je to jen jedna ze zajímavějších zkušeností. Píši jen své osobní zkušenosti. Ať se ten člověk sám rozhodne, jestli ty nebo jiné. Tak co se ti na tom nelíbí?
Lítat dál....a výš....a dál!!!
No jistě,kde by ti taky měly ustřelit na tý dálnici,prosím tě,když tam nejsou zatáčky?Co to je za argument?
Je to jen jedna ze zajímavějších zkušeností. Píši jen své osobní zkušenosti. Ať se ten člověk sám rozhodne, jestli ty nebo jiné. Tak co se ti na tom nelíbí?
Kdepak nelíbí!Naopak líbí...vypovídající hodnota argumentu je přímo úměrná kvalitě těch gum.Říct,že jsi spokojenej s mitaskou,protože ti držela na dálnici v dešti? Co jsi čekal?Aquaplaning?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Hoši je vidět, že je zima. Jako každoročně je tu téma o pneumatikách. Není uni pneumatika. Někdo je rychlý na silnici a končí před první polňačkou a druhý je pomalejší o to zase dojede dál. Ať si každý jezdí na tom, co uzná za vhodné. Stejně se tady budete dohadovat, která pneumatika je lepší až do jara. A ještě já z troškou do mlýna. Dnešní E-08 je v chování a vlastnostech totožná s Tourance. Neb při zachování konečných cen pro zákazníka se šetří na pracovní síle, nedejbože na surovinách a vyrábí se v třetím světě a přírodní kaučuk je čím dál dražší. Už ani ty TKC nejsou co bývaly
Petos napsal:
Ahoj. Kupuji 12 se sjetýma gumama. Budu jezdit výhradně po silnicích. Mám jít do Anakee2, nebo mi doporučíte něco jinýho? Máte v merku nějaký levný shop?
Dík
Ahoj..
Jezdil jsem na pneu..Avon, Heidenau, Michelin, Metzeler, Bridgestone a Continental. Ročně jsem max zatím najel do 20tis.km. Asi 70% se držím jen na silnici, zatím čistě moje volba a nejlepší pneu co jsem jezdil, je Bridgestone BW a Continental Conti Trail Attack. Motorku drží moc dobře a i do zatáček jdeš s jistotou a s úsměvem z nich vyjíždíšMají i dost dobrý dojezd. Tož tak
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
No jistě,kde by ti taky měly ustřelit na tý dálnici,prosím tě,když tam nejsou zatáčky?Co to je za argument?
Je to jen jedna ze zajímavějších zkušeností. Píši jen své osobní zkušenosti. Ať se ten člověk sám rozhodne, jestli ty nebo jiné. Tak co se ti na tom nelíbí?
Kdepak nelíbí!Naopak líbí...vypovídající hodnota argumentu je přímo úměrná kvalitě těch gum.Říct,že jsi spokojenej s mitaskou,protože ti držela na dálnici v dešti? Co jsi čekal?Aquaplaning?
Bohužel pro tebe jsi zřejmě ten déšť nezažil...když během 15 minut bylo na silnicích 20cm vody. Ale to je jedno...mysli si o tom cokoliv chceš, když to víš lépe než já, důležitější bude má zkušenost pro toho, kdo chtěl poradit.
Nehledě na to, že vyhazovat 6 tisíc za jiné sady gum mi přijde vcelku zbytečné...když je to ve výsledku všechno jen stlačená tma!
Lítat dál....a výš....a dál!!!
griffon napsal:
Každý nadává na MITAS, ale pro mě, kdo si chtěl koupit silniční pneu jen na určité cesty, protože se s nima ukrutně snižuje průchodnost terénen, jsem zvolil levnější variantu a to MITAS E-08. Sedí naprosto v pohodě a mám s nimi aji dobré zkušenosti na vodě....v létě na belgické dálnici při skutečně monzunovém dešti, kdy byly na silnici opravdu několikacentimetrové vrstvy vody a já spěchal na trajekt do Calais. Skutečně jsem se bál, v některých místech toho bylo tolik, že aji auta jela 70 km/h, tak pořád držely! DOT 1211...tak třeba udělali v Mitasu něco se směsí...nevím....ale podle mých propočtů bych na nich kolem 20 tis. km mohl taky dát..ne-li víc. Tedy mohu doporučit.
Někdo mi říkal že v Mitasu změnili směs a že teď nejsou marný...
griffon napsal:
Nehledě na to, že vyhazovat 6 tisíc za jiné sady gum mi přijde vcelku zbytečné...když je to ve výsledku všechno jen stlačená tma!
jo jasne, ten kord je uplne stejnej a smes na chovani taky nema temer vliv... nemluve o vzorku -- jen pro paradu.
Upravil hicks dne 14.12.2011 18:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Joe napsal:
Dnešní E-08 je v chování a vlastnostech totožná s Tourance. Neb při zachování konečných cen pro zákazníka se šetří na pracovní síle, nedejbože na surovinách a vyrábí se v třetím světě a přírodní kaučuk je čím dál dražší. *
Jinými slovy,všechny ostatní značky pneu musí zhoršovat kvalitu výroby a materiálu,aby udržely ceny,jenom "svatej mitas" kvalitu a suroviny zlepšuje
Tak to mě zní buď trochu jako pohádka a nebo to,co dřív vyráběli za 1500,nebo kolik,nemělo cenu ani 50kč,když si teď můžou dovolit při zachování cen kvalitnější výrobu.
Upravil Mr GS dne 14.12.2011 20:24
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
griffon napsal:
Každý nadává na MITAS, ale pro mě, kdo si chtěl koupit silniční pneu jen na určité cesty, protože se s nima ukrutně snižuje průchodnost terénen, jsem zvolil levnější variantu a to MITAS E-08. Sedí naprosto v pohodě a mám s nimi aji dobré zkušenosti na vodě....v létě na belgické dálnici při skutečně monzunovém dešti, kdy byly na silnici opravdu několikacentimetrové vrstvy vody a já spěchal na trajekt do Calais. Skutečně jsem se bál, v některých místech toho bylo tolik, že aji auta jela 70 km/h, tak pořád držely! DOT 1211...tak třeba udělali v Mitasu něco se směsí...nevím....ale podle mých propočtů bych na nich kolem 20 tis. km mohl taky dát..ne-li víc. Tedy mohu doporučit.
teda to je argument, rovně můžu jet na vodě rychle i s E-09 Dakar... a jinak kloužou na mokru snad ještě víc než v blátě
Motorka přece nemůže dostat aquaplaning, stejně jako nehodíš žabku "kulatym" šutrem.
jardajerman@seznam.cz
griffon napsal:
Každý nadává na MITAS, ale pro mě, kdo si chtěl koupit silniční pneu jen na určité cesty, protože se s nima ukrutně snižuje průchodnost terénen, jsem zvolil levnější variantu a to MITAS E-08. Sedí naprosto v pohodě a mám s nimi aji dobré zkušenosti na vodě....v létě na belgické dálnici při skutečně monzunovém dešti, kdy byly na silnici opravdu několikacentimetrové vrstvy vody a já spěchal na trajekt do Calais. Skutečně jsem se bál, v některých místech toho bylo tolik, že aji auta jela 70 km/h, tak pořád držely! DOT 1211...tak třeba udělali v Mitasu něco se směsí...nevím....ale podle mých propočtů bych na nich kolem 20 tis. km mohl taky dát..ne-li víc. Tedy mohu doporučit.
teda to je argument, rovně můžu jet na vodě rychle i s E-09 Dakar... a jinak kloužou na mokru snad ještě víc než v blátě
Motorka přece nemůže dostat aquaplaning, stejně jako nehodíš žabku "kulatym" šutrem.
Nechci dělat prudké závěry, nicméně mi zde spousta lidí přijde jako prototyp českého člověka. Místo toho, aby jste něco tvořili, tak raději jen kritizujete a napadáte...snažší cesta. Jak myslíte...hlavy a názory máte své..se všemi předsudky a nebo naopak chválami...no vaše věc. Se svými zkušenostmi se budu dále dělit jen s těmi, kteří mají o to zájem...a to ať už jsou jakékoliv...
Lítat dál....a výš....a dál!!!
griffon napsal:
Každý nadává na MITAS, ale pro mě, kdo si chtěl koupit silniční pneu jen na určité cesty, protože se s nima ukrutně snižuje průchodnost terénen, jsem zvolil levnější variantu a to MITAS E-08. Sedí naprosto v pohodě a mám s nimi aji dobré zkušenosti na vodě....v létě na belgické dálnici při skutečně monzunovém dešti, kdy byly na silnici opravdu několikacentimetrové vrstvy vody a já spěchal na trajekt do Calais. Skutečně jsem se bál, v některých místech toho bylo tolik, že aji auta jela 70 km/h, tak pořád držely! DOT 1211...tak třeba udělali v Mitasu něco se směsí...nevím....ale podle mých propočtů bych na nich kolem 20 tis. km mohl taky dát..ne-li víc. Tedy mohu doporučit.
teda to je argument, rovně můžu jet na vodě rychle i s E-09 Dakar... a jinak kloužou na mokru snad ještě víc než v blátě
Motorka přece nemůže dostat aquaplaning, stejně jako nehodíš žabku "kulatym" šutrem.
Nechci dělat prudké závěry, nicméně mi zde spousta lidí přijde jako prototyp českého člověka. Místo toho, aby jste něco tvořili, tak raději jen kritizujete a napadáte...snažší cesta. Jak myslíte...hlavy a názory máte své..se všemi předsudky a nebo naopak chválami...no vaše věc. Se svými zkušenostmi se budu dále dělit jen s těmi, kteří mají o to zájem...a to ať už jsou jakékoliv...
Promiň, ale nejde tvrdit, že v těch gumách neni skoro žádnej rozdíl...
Prostě se musíme smířit s tim, že Mitas umí gumy na traktory, enduro, cross, ale ne gumy na silniční ježdění... ještě sem neslyšel nikoho, že by chválil Mitasky za jízdní vlastnosti na silnici, ve srovnání s konkurencí (teď nemluvim o ceně). Sám mám crossovy Mitasky na XRku, a na cesty např. Rumunsko, Albánie i E-09 na GSu. Ty považuju za dobrej kompromis (terén/cena/silnice) a hlavně do zadní bych šel znova. Do předu už bych bral TKC, to jsem ale trochu odbočil...
Kdyby byly Mitasky srovnatelný s Tourancema a mnohem levnější, spousta lidí by na nich jezdila..., ale realita je jiná a řek bych, že zrovna E-08 je nejmíň se vyskytující model Mitasu.
jardajerman@seznam.cz
griffon napsal:
Každý nadává na MITAS, ale pro mě, kdo si chtěl koupit silniční pneu jen na určité cesty, protože se s nima ukrutně snižuje průchodnost terénen, jsem zvolil levnější variantu a to MITAS E-08. Sedí naprosto v pohodě a mám s nimi aji dobré zkušenosti na vodě....v létě na belgické dálnici při skutečně monzunovém dešti, kdy byly na silnici opravdu několikacentimetrové vrstvy vody a já spěchal na trajekt do Calais. Skutečně jsem se bál, v některých místech toho bylo tolik, že aji auta jela 70 km/h, tak pořád držely! DOT 1211...tak třeba udělali v Mitasu něco se směsí...nevím....ale podle mých propočtů bych na nich kolem 20 tis. km mohl taky dát..ne-li víc. Tedy mohu doporučit.
teda to je argument, rovně můžu jet na vodě rychle i s E-09 Dakar... a jinak kloužou na mokru snad ještě víc než v blátě
Motorka přece nemůže dostat aquaplaning, stejně jako nehodíš žabku "kulatym" šutrem.
Nechci dělat prudké závěry, nicméně mi zde spousta lidí přijde jako prototyp českého člověka. Místo toho, aby jste něco tvořili, tak raději jen kritizujete a napadáte...snažší cesta. Jak myslíte...hlavy a názory máte své..se všemi předsudky a nebo naopak chválami...no vaše věc. Se svými zkušenostmi se budu dále dělit jen s těmi, kteří mají o to zájem...a to ať už jsou jakékoliv...
Promiň, ale nejde tvrdit, že v těch gumách neni skoro žádnej rozdíl...
Prostě se musíme smířit s tim, že Mitas umí gumy na traktory, enduro, cross, ale ne gumy na silniční ježdění... ještě sem neslyšel nikoho, že by chválil Mitasky za jízdní vlastnosti na silnici, ve srovnání s konkurencí (teď nemluvim o ceně). Sám mám crossovy Mitasky na XRku, a na cesty např. Rumunsko, Albánie i E-09 na GSu. Ty považuju za dobrej kompromis (terén/cena/silnice) a hlavně do zadní bych šel znova. Do předu už bych bral TKC, to jsem ale trochu odbočil...
Kdyby byly Mitasky srovnatelný s Tourancema a mnohem levnější, spousta lidí by na nich jezdila..., ale realita je jiná a řek bych, že zrovna E-08 je nejmíň se vyskytující model Mitasu.
ALe však já netvrdil, že jsou nejlepší na světě. Najel jsem na nich něco kolem 4tis. km za všemožných podmínek, snad jen kromě sněhu a ledu a nikdy mě nepodrazily...to je zjednodušeně to,co jsem tím chtěl říct,nic víc. A uvedl jsem k tomu jeden extrémní případ, který extrémní byl...ať mi říká kdo chce,co chce. Jsem přesvědčen, že bych na nich nezajel traťový okruh v Misanu,ale z čistě cestovatelského s osobního pohledu mě ničím nepříjemným nepřekvapily a že je taky nešetřím. Je to můj subjektivní názor a neblbněte....ten mi přece vzít nemůžete, klidně se mi smějte,když vás to baví...ale od toho je přece subjektivní a proto jsem tu o něj s vámi rád podělil. Pokud možno nezaujatě...nejsem žádný dealer.
Třeba s nima má spousta lidí špatné zkušenosti z minulosti,co já vím a od té doby je nepoužívají,ani nedporučují...ale co když na nich opravdu něco nedávno páni inženýři změnili a jejich úroveň se zvedla?! To přece popřít nemůžeš, dokud se na nich opravdu nesvezeš,nebo...?
Lítat dál....a výš....a dál!!!
Griffon: ok, máš pravdu, je to tvůj subjektivní názor a taky je pravda, že sem na tomto modelu nejel. Jestli změnili směs nevim, ale po čtení vlákna o E 10 sem pochopil, že ji měněj asi pořád...
Můj názor je zas ten, že si je nikdy nepořídim, protože bych jim nevěřil, už to mám tak nějak vsugerovaný...
Každej nechť si tedy udělá obrázek sám.
jardajerman@seznam.cz
xljanek napsal:
V BMW nejsou blbci oni vedi proc tam davaji Metzeler Tourance.
Janku.. PROBOHA... v BMW jeste nedavno davali Battlewingy.. neprijimej dogmaticky vse od BMW..
To bych úplně netvrdil, já měl 2010 na Trailattackách, kámoš, co bral motku zároveň se mnou na Tourancech a když jsem byl po 3 týdnech na 1000 km garančce, stál tam Advik na Anakee 2. renocar Brno
Upravil kejda dne 14.12.2011 22:57
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
griffon napsal:
Každý nadává na MITAS, ale pro mě, kdo si chtěl koupit silniční pneu jen na určité cesty, protože se s nima ukrutně snižuje průchodnost terénen, jsem zvolil levnější variantu a to MITAS E-08. Sedí naprosto v pohodě a mám s nimi aji dobré zkušenosti na vodě....v létě na belgické dálnici při skutečně monzunovém dešti, kdy byly na silnici opravdu několikacentimetrové vrstvy vody a já spěchal na trajekt do Calais. Skutečně jsem se bál, v některých místech toho bylo tolik, že aji auta jela 70 km/h, tak pořád držely! DOT 1211...tak třeba udělali v Mitasu něco se směsí...nevím....ale podle mých propočtů bych na nich kolem 20 tis. km mohl taky dát..ne-li víc. Tedy mohu doporučit.
Monzunový déšť v Belgii? V Evropě?
ku*va, to počasí se fakt mění...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Třeba s nima má spousta lidí špatné zkušenosti z minulosti,co já vím a od té doby je nepoužívají,ani nedporučují...ale co když na nich opravdu něco nedávno páni inženýři změnili a jejich úroveň se zvedla?! To přece popřít nemůžeš, dokud se na nich opravdu nesvezeš,nebo...?
Právě v tom je asi ten problém, neříkám že Mitas je super... Ale myslím si, že stojí za úvahu...
Ono každý výrobce mění složení směsí, ať už z důvodu vylepšování, snižování nákladů apod... Tím chci říct, že ač je výrobce a obchodní název stejný, tak kvalita může být úplně jinde...
Upravil Pitbull dne 14.12.2011 23:42
Na 07 i 08 od Mitasu se menila smes, maji ted o neco mensi vydrz,ale lepsi vlastnosti...Ja je nezkousel, ale nevim proc by ta guma mela bejt spatna. E10 byl novej model tak tam smesi ruzne testovali,ale uz se to myslim vychytalo. Podle me to jsou dobry gumy, jen jdou bohuzel taky s cenou nahoru.
Joe napsal:
Dnešní E-08 je v chování a vlastnostech totožná s Tourance. Neb při zachování konečných cen pro zákazníka se šetří na pracovní síle, nedejbože na surovinách a vyrábí se v třetím světě a přírodní kaučuk je čím dál dražší. *
Jinými slovy,všechny ostatní značky pneu musí zhoršovat kvalitu výroby a materiálu,aby udržely ceny,jenom "svatej mitas" kvalitu a suroviny zlepšuje
Tak to mě zní buď trochu jako pohádka a nebo to,co dřív vyráběli za 1500,nebo kolik,nemělo cenu ani 50kč,když si teď můžou dovolit při zachování cen kvalitnější výrobu.
Nejde o Svatej Mitas jde o to, že loňským rokem tedy jarem 2010 začal spolupracovat s f. Michelin a od té doby si dělají pneu z jejich směsy, to je celé. Chodím do fabriky velmi často a v těch skladech nejsou jen mitasky. ale i michelinky. Michelin má ve světě poměrně zvuk tzn. že kontrola musí z jejich strany být a tedy určitá kvalita musí být zachována. A nikdo neříká, že jsou nejlepší. Každý ať si jezdí na čem chce. Já taky neplivu na tu nebo tu značku. Nejlepší si je to vyzkoušet a ne, že jedna bába povídala. K cenám asi toto. Všichni zdražují vhledem k cenám kaučuku na světových trzích z důvodu zničení plantáží v loňském roce přírodními vlivy. Toď vše. PS: Proč by nemohl být monzunový déšť v Evropě, dnesku tu máme i tornáda a nikdo se nedivý. Když jsem byl malý, tak jsme měli na jihovýchodní moravě sních od listopadu a dneska není. Jo chlapci, svět se mění a mi stárnem.Tak se nehádejte a berte to tak jak to je. Hezký vánoce všem.