siso napsal:
To s tým vystavením motora v Brne som tiež počul, od Jara. Pred pár dňami mi to písal, keď som sa ho dotazoval ako to celé dopadlo. Seklo sa mu to niekedy po 150tis. km.
No tak to už na to měla snad trochu i nárok na to v jakých podmínkách to najezdila A nevíš za jakých okolností k tomu došlo?
Ja si naopak myslim,ze zrovna u Simy si bmw hlidalo,aby ta motorka mela pravidelnej servis,vymeny atd.Simu neznam,ale urcite je hodne zkusenej a vyjezdenej a nepredpokladam,ze by jezdil nejake hardcore offroady nebo to honil po dalnici 180km/h.Ale to jen tipuju,jestli je to jinak tak me opravte.
[b]kim napsal:
Tak podle té sedmé fotky to vypadá že je tam v normální poloze motorky rezerva velká k sacímu koši,měrka nejde přes ten černý plech do vany a koš je tak 4cm odhaduji pod tím plechem
a to je ešte mierka zaskrutkovaná pri meraní je ešte o cca 2 cm vyšie.
Upravil Tryskac dne 26.12.2011 10:52
siso napsal:
To s tým vystavením motora v Brne som tiež počul, od Jara. Pred pár dňami mi to písal, keď som sa ho dotazoval ako to celé dopadlo. Seklo sa mu to niekedy po 150tis. km.
No tak to už na to měla snad trochu i nárok na to v jakých podmínkách to najezdila A nevíš za jakých okolností k tomu došlo?
Ja si naopak myslim,ze zrovna u Simy si bmw hlidalo,aby ta motorka mela pravidelnej servis,vymeny atd.Simu neznam,ale urcite je hodne zkusenej a vyjezdenej a nepredpokladam,ze by jezdil nejake hardcore offroady nebo to honil po dalnici 180km/h.Ale to jen tipuju,jestli je to jinak tak me opravte.
podle mych informaci ten Tvuj tip je nepresny.
Tak co víš? Mluv!
nevim toho moc a nechci nic prozrazovat.. jedine -- podle mych informaci ani jedna ze zadrenych motorek nebyla servisovana dostatecne.
Specialne na olej jsem byl upozornen..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nevim toho moc a nechci nic prozrazovat.. jedine -- podle mych informaci ani jedna ze zadrenych motorek nebyla servisovana dostatecne.
Specialne na olej jsem byl upozornen..
to neni nic noveho...
Nebude to tim, ze obe jezdili tam kde servis neexistuje?
Asie, Afrika....
Upravil dufino dne 26.12.2011 13:37
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Kdyz kluci od nas jeli okruh 17000km,tak to riskli bez vymeny oleje,jeden dokonce bez vymeny pneumatik.Z toho byla velka cast mimo asfalt.Obe motorky maj od te doby dalsi desitky tisic bez problemu.Je pravda,ze ani jedna nebyla 800gs.Byli to 1150GSA a f 650gs.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
potkal jsem v Asii dva kluky z Swiss na GSA1200. Jeli cca 40tis km 6 mesicu. V servisu pred cestou jim rekli az pry olej nevymenuji vubec, jen ho dolevaji.
Videl jsem jak jim trochu prosakuje kolem sroubu na hlave valcu. Rikali tusim ze doliji 1 litr kazdych 10tis km?
Zadny jiny problem nemeli, jen ABS jednoho prestalo fungovat.
Jsem nazoru, ze F8kGS neni tak kvalitne zpracovana jako 1150/1200.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
potkal jsem v Asii dva kluky z Swiss na GSA1200. Jeli cca 40tis km 6 mesicu. V servisu pred cestou jim rekli az pry olej nevymenuji vubec, jen ho dolevaji.
Videl jsem jak jim trochu prosakuje kolem sroubu na hlave valcu. Rikali tusim ze doliji 1 litr kazdych 10tis km?
Zadny jiny problem nemeli, jen ABS jednoho prestalo fungovat.
Jsem nazoru, ze F8kGS neni tak kvalitne zpracovana jako 1150/1200.
njn jenže jde o to jestli 1150/1200 je ještě motorka nebo má blíž k něčemu jinémuYouTube Video
vevis napsal:
Kdyz kluci od nas jeli okruh 17000km,tak to riskli bez vymeny oleje,jeden dokonce bez vymeny pneumatik.Z toho byla velka cast mimo asfalt.Obe motorky maj od te doby dalsi desitky tisic bez problemu.Je pravda,ze ani jedna nebyla 800gs.Byli to 1150GSA a f 650gs.
Vevis a ty vidis nejaky duvod proc nevymenovat olej?
mne to prijde zbytecny, nesmyslny a uchylny.
Proc se k motoru chovat dobre, kdyz ho muzu zrasit, ze.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dufino napsal:
potkal jsem v Asii dva kluky z Swiss na GSA1200. Jeli cca 40tis km 6 mesicu. V servisu pred cestou jim rekli az pry olej nevymenuji vubec, jen ho dolevaji.
Videl jsem jak jim trochu prosakuje kolem sroubu na hlave valcu. Rikali tusim ze doliji 1 litr kazdych 10tis km?
Zadny jiny problem nemeli, jen ABS jednoho prestalo fungovat.
Jsem nazoru, ze F8kGS neni tak kvalitne zpracovana jako 1150/1200.
no ja si rikam, jestli jsi vubec videl 1150 a 1200.
Uz jenom hazet tyhle 2 do jednoho pytle.. a vubec vsechny rocniky do jednoho pytle... mi prijde tedy taky takove nejake prapodivne.
Co mi rika servis bych rozhodne konzultoval s dalsimi zdroji... (Advrider atd).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dufino napsal:
potkal jsem v Asii dva kluky z Swiss na GSA1200. Jeli cca 40tis km 6 mesicu. V servisu pred cestou jim rekli az pry olej nevymenuji vubec, jen ho dolevaji.
Videl jsem jak jim trochu prosakuje kolem sroubu na hlave valcu. Rikali tusim ze doliji 1 litr kazdych 10tis km?
Zadny jiny problem nemeli, jen ABS jednoho prestalo fungovat.
Jsem nazoru, ze F8kGS neni tak kvalitne zpracovana jako 1150/1200.
njn jenže jde o to jestli 1150/1200 je ještě motorka nebo má blíž k něčemu jinému
hele Dufino zadrel na sve (to se musi uznat) Velke pouti osmikilo a malokdy vynecha prilezitost nekde upustit jedovatou slinu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
delal jsi takovouhle udrzbu, jako oni? Vsichni vime, ze ne... tak to prosim nehazej donekonecna na motorku, co nedostala, co potrebovala. Osmikilo ma svy vyhody a nevyhody... vyhoda je jednoznacne prostupnost terenem, vykon, uzitecna hmotnost. Nevyhoda je obecna citlivost, kterou ale "trpi" snad vsechny moderni motorky, ne? JEzdil jsi urcitou dobu se zadrenou vodni pumpou, co si pamatuju..
z jejich webu
Maintenance
And here is what we had to do so far on the bike :
Days since we left Kms since we left Total Kms of the bike Country Maintenance
0 0 53215 France Big maintenance before leaving
5 1165 54380 Libya Repair of the aux lights wiring cut because of vibrations
18 4785 58000 Egypt Fuel filter change
28 5602 58817 Egypt Pre-air filter cleaning
40 8785 62000 Ethiopia Cleaning of the bike, repair of the water pump (axle and seal), oil change, coolant change, pre-air filter cleaning
43 9585 62800 Ethiopia Rear puncture
55 9985 63200 Ethiopia Rear puncture
55 10400 63615 Kenya Pre-air filter cleaning
60 11785 65000 Uganda Welding of the cracked left luggage
68 14062 67277 Kenya Installation of TKC80, aux lights bulbs change
88 18026 71241 Zambia Big maintenance, oil change, steering bearings lubbed, air filter change, pre-air filter cleaning, bike cleaning, general check
123 24562 77777 South Africa New chain kit, new rear brake disc, new rear brake pads, installation of a rear second hand TKC80
131 26585 79800 South Africa New clutch discs
145 28585 81800 South Africa Big maintenance, oil change, fork oil change, oil filters, fork seals change, valve adjustment, front brake pads change, front wheel axle change, pre-air filter cleaning, spark plugs change, exhaust rebuild, brake disc fluid change, clutch fluid change, front tyre change
191 36585 89800 Uruguay Fuel filter change
200 35023 88238 Argentina Installation of a rear TKC80
203 54076 107291 Peru Rear puncture
223 40030 93245 Argentina Air filter change, pre-air filter cleaning, oil change
226 40543 93758 Argentina Front puncture
234 43165 96380 Chile Rear puncture
235 43326 96541 Chile Rear puncture and rear brake pads change
236 43511 96726 Chile Rear puncture
237 43698 96913 Chile Rear puncture
238 43836 97051 Chile Rear puncture
239 44010 97225 Chile Front puncture
240 44109 97324 Argentina Rear puncture
240 44234 97449 Argentina Rear puncture
250 46932 100147 Chile Oil change, spark plugs change, valves adjustment, coolant change, fork oil change, fork seals change, installation of fork socks, installation of new Pirelli Scorpions, tubes change, front rim change, front wheel spacers change, front wheel seals change, horn repair, battery change, low fuel sensor change, brake fluid change, clutch fluid change
253 47387 100602 Chile Front brake pad change (inefficient after the big fork oil leak)
301 54023 107238 Peru New chain kit, oil change and Scottoiler installation
302 54073 107288 Peru Rear wheel right bearing change
302 54076 107291 Peru Rear puncture
304 54680 107895 Peru Rear brake pads change
323 56775 109990 Ecuador Repair of the starter relay damaged by corrosion.
337 58085 111300 Colombia Rear puncture
348 58585 111800 USA Tyres change for used Scorpions, turn signals change for LED, exhaust change for a Remus, pre-air cleaning, GPS and mount change for a Garmin 60CSX, swingarm chain protector change
362 61085 114300 USA Valve adjustment, new heavy duty tubes, new air filter, new spark plugs, new brake light bulb, new valve covers gaskets, new balancer shaft seal, new radiator cap
372 63896 117111 USA Rear tyre change with a second-hand TKC80
382 66585 119800 Canada Oil change
396 70685 123900 USA New rear tyre Scorpion
403 71997 125212 USA Pre air-filter cleaning, new rear brake pads, new exhaust gaskets
424 77345 130560 USA Repair of the cracked engine case after we hit a rock on a trail
429 79363 132578 Canada Oil change and pre-air filter cleaning
437 81903 135118 Canada Rear tyre change with a used Scorpion
442 83844 137059 USA Front tyre change with a used Scorpion
449 86585 139800 Canada Coolant change, new rear brake pads, new countersprocket nut
457 88723 141938 Canada Kit chain change with a used one
493 91772 144987 USA Rear tyre change with a used one, new steering bearings, new air filter, new clutch master cylinder piston, new rear brake master cylinder piston
505 94706 147921 USA New front and rear tyres, oil change
Upravil hicks dne 26.12.2011 14:29
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Kdyz kluci od nas jeli okruh 17000km,tak to riskli bez vymeny oleje,jeden dokonce bez vymeny pneumatik.Z toho byla velka cast mimo asfalt.Obe motorky maj od te doby dalsi desitky tisic bez problemu.Je pravda,ze ani jedna nebyla 800gs.Byli to 1150GSA a f 650gs.
Vevis a ty vidis nejaky duvod proc nevymenovat olej?
mne to prijde zbytecny, nesmyslny a uchylny.
Proc se k motoru chovat dobre, kdyz ho muzu zrasit, ze.
Hicksi me je to uplne jedno.Ja mam na sluzebnim aute 730000km a obcas zapomenu vymenit olej.To znamena,ze ho misto po 25t.km vymenim po 50t.km.(A vetsinou tankuju u ONO,to znamena za levno.)A auto jezdi.Zrovna tak asi 11..,kdyz tu vymenu obcas pretahnes nebo zapomenes,tak to asi neni dobre,ale ta motorka se kvuli tomu urcite nezadre.Neco jineho je mit tam oleje malo a nedolevat ho!
Proste jenom jsou auta a motorky,ktere jsou mimo civilizaci a mimo dosah servisu vhodny vice a nektere zase mene.A i vyjimky potvrzujou pravidlo! Nic vic v tom nehledej!
Upravil vevis dne 26.12.2011 16:00
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Kdyz kluci od nas jeli okruh 17000km,tak to riskli bez vymeny oleje,jeden dokonce bez vymeny pneumatik.Z toho byla velka cast mimo asfalt.Obe motorky maj od te doby dalsi desitky tisic bez problemu.Je pravda,ze ani jedna nebyla 800gs.Byli to 1150GSA a f 650gs.
Vevis a ty vidis nejaky duvod proc nevymenovat olej?
mne to prijde zbytecny, nesmyslny a uchylny.
Proc se k motoru chovat dobre, kdyz ho muzu zrasit, ze.
Hicksi me je to uplne jedno.Ja mam na sluzebnim aute 730000km a obcas zapomenu vymenit olej.To znamena,ze ho misto po 25t.km vymenim po 50t.km.(A vetsinou tankuju u ONO,to znamena za levno.)A auto jezdi.Zrovna tak asi 11..,kdyz tu vymenu obcas pretahnes nebo zapomenes,tak to asi neni dobre,ale ta motorka se kvuli tomu urcite nezadre.Neco jineho je mit tam oleje malo a nedolevat ho!
Proste jenom jsou auta a motorky,ktere jsou mimo civilizaci a mimo dosah servisu vhodny vice a nektere zase mene.A i vyjimky potvrzujou pravidlo! Nic vic v tom nehledej!
ja to myslel jinak.. ze jsou momenty, vetsinou malo casove i financne narocne, ktere se naprosto nevyplati ignorovat.
Olej k nim myslim zrovna patri - tak to bylo mysleno.
--
s tim poslednim souhlasim... z toho, co jsem doted pochopil, tak s osmikilem sice objedes celej svet, ale musis ho mit trochu na kapackach a davat si trochu vic pozor. odmeni te super vlastnostma, na ktere zase nektere jednoduche ingoty nedosahnou.
Co mne proste s*re je, ze nekteri nejmenovani, kteri technice rozumi jeste min, nez ja zkouknou cestois, jdou do Inveltu a primo z nej vyjedou okolo sveta. Kdyz se jim to posere, tak za to muze samozrejme motorka.
Ja kur*a NECHCI aby bylo osmikilo optimalizovany z tovarny na cestu okolo sveta. Nechci aby k tomu melo nizsi vykon, vazilo o 30kg vic a misto boardcomputeru melo nesmrtelnej motor.
Chci, aby melo dostatecne odolnou konstrukci aby prezilo evropsky ROZMLACENY silnice, to vse z nakladem a abych s nim mohl hned potom jet do prace a uziat si vyhod moderni motorky s pocitadlem dojezdu, teplomerem a minimalni spotrebou.
Hosici jezdici okolo sveta ****stanama necht jsou pripraveni, ze do ty motorky dalsi ranec nasypou. Nevim, proc bychom to meli platit my, kteri na osmikilech v celkove sume najedeme 10000x tolik, co extremni tripy a stravime v sedle mnohem vic casu.
Jezdis daleko? mej odpovidajici znalosti a rozpocet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja to svou 8oo stale jeste mam a mit budu. Nerikam ze je spatna.
Ted ji i pochvalim Hiksi))
Je to zabavna, lehka masina z uzasnou spotrebou. Vytahnu ji kdykoli odkudkoliv. Myslim ze ji znam uz tak, ze me doveze tam, kam potrebuju, i nakonec sveta
Na podzim jsem jel XLrally a byl jsem druhy. Rikam tim, ze je to super konkurence KTMkam a "hrosim" 1150/1200.
Myslim ze mi jeste, a vsem ostatnim kdo ji ma, dobre poslouzi.
Chapu ze jsou taci co na ni nedaji dopustit.
Ja proste vidim i tu cernou stranku....
Jestli mi vyjde muj smely plan. tak v r.2013 chci moc jet Intercontinetal rally z Spanelska do Dakaru. Tam uvidime co to opet vydrzi. Uznavam ze jsem extrem oproti jezdeni po Evrope, takze je tezke najit stroj co vydrzi.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino napsal:
Ja proste vidim i tu cernou stranku....
o to prece vubec nejde.. jde o objektivitu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je zajímavý jak tenhle boj mezi 1200 a 800 je pořád dokola.Přitom o nic nejde každej si vybere co chce.
je to takhle se všema ostatníma značkama a typama motorek....
chci se jen tak vozit po lese tak koupím XR400 a nemusim se moc starat,chci z toho ježdění mít něco víc tak koupim třebas husáka 450 a musim mu za to dát péči...a tohle je to samý...dostanu něco víc ale taky musím něco víc obětovat....
porovnejte R1200GS a KTM950 -měl jsem oboje.U KTM-často olej,háklivá na olej má svoje mouchy,ale sjedeš z cesty a je bez konkurence.
R1200GS-univerzál,nic moc se řešit nemusí.Já si vybral GS -míň starostí,ale mín radosti v terenu.
a to samý bych očekával kdybych si koupil F800GS-že se o něj budu muset trošku víc starat-za odměnu se líp svezu po lese,po městě apod..
Tom
stejně muj příspěvěk nic nevyřeší,ale aspon jsem se vykecal po vánocích
TomR1 napsal:
Je zajímavý jak tenhle boj mezi 1200 a 800 je pořád dokola.Přitom o nic nejde každej si vybere co chce.
to se netyka motorek, je to o lidech.
Kdyby tu bylo dostatecne NORMALNICH osmikilaru, tak je pokoj...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ale to máš všude lidi kteří si myslím že si koupí novou běc a tim to skončilo a jenom se jezdí a možná bych řekl že u značky BMW to bude ještě víc podmínění-protože BMW je přece drahý a absolutně spolehlivý-jenom sednu a jezdim a o nic se nestarám...takovejch lidí je spousta u všech značek,ale troufnul bych si tvrdit že u BMW to procento bude zajímavější
hicks napsal:
TomR1 napsal:
Je zajímavý jak tenhle boj mezi 1200 a 800 je pořád dokola.Přitom o nic nejde každej si vybere co chce.
to se netyka motorek, je to o lidech.
Kdyby tu bylo dostatecne NORMALNICH osmikilaru, tak je pokoj...
TomR1 napsal:
Ale to máš všude lidi kteří si myslím že si koupí novou běc a tim to skončilo a jenom se jezdí a možná bych řekl že u značky BMW to bude ještě víc podmínění-protože BMW je přece drahý a absolutně spolehlivý-jenom sednu a jezdim a o nic se nestarám...takovejch lidí je spousta u všech značek,ale troufnul bych si tvrdit že u BMW to procento bude zajímavější
ale jo.. ja se nepru... jenom konstatuju, ze bmwgs.cz se v necem od Advrideru fakt lisi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2