Pro info, dnes jsem viděl u SW motech přímo na GS pěknou vychytávku -držák navigace přímo nad čelo palubovky nad budíky, je to plech s kulou a na to jen
dokoupit kloub, docela fajn věc,jen nemají fotku na vebu
pavel17 napsal:
Pro info, dnes jsem viděl u SW motech přímo na GS pěknou vychytávku -držák navigace přímo nad čelo palubovky nad budíky, je to plech s kulou a na to jen
dokoupit kloub, docela fajn věc,jen nemají fotku na vebu
...že by toto??
svatka přiložený následující obrázek:
Já mám Zumo 660 u levého říditka v držáku TT.Ovládání během jízdy řeším dost často.Spíše si nedokážu představit ovládání u palubky ale jako u všeho to bude o zvyku.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Ahoj, vlákno je trochu nadčasové, tak přidávám i vlastní zkušenost.
Představa, kterou jsem získal při okukování instalací u jiných motorkářů a ježdění ještě bez přístroje (GPS) se dá shrnout do následujících bodů. Navigaci chci mít:
- spíš v zorném poli, protože obvykle na mapu koukám o par sekund déle než třeba do zpětných zrcátek,
- pohodlně dosažitelnou pro případnou obsluhu i za jízdy, tedy tak abych se nemusel moc nenatahovat přes nádrž nebo tankvak,
- v držáku se zámkem, abych nemusel při každém placení u pumpy a jídle v hospůdce navigaci sundavat z držáku,
- v držáku, který udrží polohu a bude zařízení chránit před vibracemi při jízdě v terénu a zajistí čitelnost displeje i na nerovné silnici,
- v držáku, který zajistí dobijení přístroje.
Vítězem se nakonec stal držák od TT, který je namontován na základně přes silentbloky a to celé na pomocné hrazdičce instalované na "lešení" plexiskla GSA. Celkově nelevná ale perfektně funkční sestava.
Pomocná hrazdička cca 900,-
Zamykací držák cca 3200,-
Dobíjecí základna pro ZUMO660 cca 1400,-
Ceny berte jen orientačně.
Kuba
MOJA přiložený následující obrázek:
vzhledem k tomu ze GPS na leseni nebo na riditkach mne nikdy nenadchla taky se pridam se svou troskou do mlyna- je to tam chyceny ve standatnim cavakacim upinaku na telefouny - samozrejme zespoda je to upraveny
vyhody : neprsi na to naprosto nikdy, nemota se to vyhledu, a je to skoro furt ve stinu, cocpit je rozsiren o displej s velkym rozlisenim :-)
nevyhody: nic jinyho nez gps ve founu by se tam neveslo
milanek přiložený následující obrázek:
[41.78Kb]
Upravil milanek dne 30.08.2013 13:44
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
MOJA napsal:
Ahoj, vlákno je trochu nadčasové, tak přidávám i vlastní zkušenost.
Představa, kterou jsem získal při okukování instalací u jiných motorkářů a ježdění ještě bez přístroje (GPS) se dá shrnout do následujících bodů. Navigaci chci mít:
- spíš v zorném poli, protože obvykle na mapu koukám o par sekund déle než třeba do zpětných zrcátek,
- pohodlně dosažitelnou pro případnou obsluhu i za jízdy, tedy tak abych se nemusel moc nenatahovat přes nádrž nebo tankvak,
- v držáku se zámkem, abych nemusel při každém placení u pumpy a jídle v hospůdce navigaci sundavat z držáku,
- v držáku, který udrží polohu a bude zařízení chránit před vibracemi při jízdě v terénu a zajistí čitelnost displeje i na nerovné silnici,
- v držáku, který zajistí dobijení přístroje.
Vítězem se nakonec stal držák od TT, který je namontován na základně přes silentbloky a to celé na pomocné hrazdičce instalované na "lešení" plexiskla GSA. Celkově nelevná ale perfektně funkční sestava.
Pomocná hrazdička cca 900,-
Zamykací držák cca 3200,-
Dobíjecí základna pro ZUMO660 cca 1400,-
Ceny berte jen orientačně.
Kuba
Vyřešil jsem to stejně, oproti původnímu řešení s RAM kloubem na řidítkách to vnímám jako změnu k lepšímu - navigace je blíže zornému poli. Občas se to sice trochu leskne, ale dá se s tím žít.
BMW GS = stroj na radost