toz teda a jak se to projevuje na zadnim kole?
o predku nepolemizuju, ale zadek nevyvazuju a ani na "splasenych" motorkach sem nevyvazoval zadek.
fcil jezdim tourance, jezdim max. 200km/h a bezne do 120km/h.
co bych mel citit na tom zadnim kole, jestlize neni vyvazene?
dekuju.
Upravil desperado dne 22.06.2009 08:29
Je pravda že to ani cítit nemusíš,opravdu toho hodně pobere podvozek,tlumiče a tak.To máš těžký.Jenou ta samá značka gumy a dám na ní 5gramů a podruhý třeba i 60 gramů.I tohle může být důvod že ti to nevibruje,nebo spíš nic necítíš.Proto taky někdo píše že nevidí rozdíl mezi vyváženou a nevyváženou,ale pokud tam ten nevývažek je tak to rozhodně dobře není...
desperado napsal:
toz teda a jak se to projevuje na zadnim kole?
o predku nepolemizuju, ale zadek nevyvazuju a ani na "splasenych" motorkach sem nevyvazoval zadek.
fcil jezdim tourance, jezdim max. 200km/h a bezne do 120km/h.
co bych mel citit na tom zadnim kole, jestlize neni vyvazene?
dekuju.
celá tato problematika pramení z toho že nejde o to zda je to či není potřeba ale že je to či není složitý proces který taky stojí nějakou kačku .
proč měnite brzdovku když ta stará taky funguje i kdfyž huř a le funguje takový nevyvážený kolo zhoršuje brzdný učinek více než 3 roky stará kapalina .
jak se to projevuje - vibruje to i když to necítíš sežere to tlumič
a nerovnoměrně se sjíždí pneu
hodně lidí to asi nepozná pač nejezdí zdaleka tak jak to dovolují možnosti stroje a pneu
věř mi že kdybys to fakt řezal tak poznáš kdy pneu sedí po celou dobu na povrchu a kdy s ním strácí kontakt . ty maximálně poznáš že ti tourancka po 8 tis hučí a je poskákaná a není něco vpořádku a v 10ti jde vyměnit a jiní se chlubí že jim vydržela 13 tis no a vo tom to je pak udávejte ke km na pneu a ložiskách taky s vyváženou a nevyváženou pneu
na utě taky nevyvažujete vzadu ?
Pokud si někdo myslí že stroje na vyvažování byly vyrobeny jen na to aby bylo co dělat tak se dle mého názoru mílí , ale každy at si v hlavě nechá co tam má a co mu vyhovuje jak se říká chytrému napověz ...................
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
[b]MILAN napsal:
jak se to projevuje - vibruje to i když to necítíš sežere to tlumič
a nerovnoměrně se sjíždí pneu
hodně lidí to asi nepozná pač nejezdí zdaleka tak jak to dovolují možnosti stroje a pneu
věř mi že kdybys to fakt řezal tak poznáš kdy pneu sedí po celou dobu na povrchu a kdy s ním strácí kontakt . ty maximálně poznáš že ti tourancka po 8 tis hučí a je poskákaná a není něco vpořádku a v 10ti jde vyměnit a jiní se chlubí že jim vydržela 13 tis no a vo tom to je pak udávejte ke km na pneu a ložiskách taky s vyváženou a nevyváženou pneu
tak prachy za to vyvazeni, to asi nebude takovej ranec, abych si to nemohl dovolit.
co se tyka zivotnosti tourance na zadku u meho motocyklu, tak ma najeto 14 000km a neco malinko jeste snese.
jak pises : kdybys to fakt řezal tak poznáš kdy pneu sedí po celou dobu na povrchu a kdy s ním strácí kontakt.
toz letos jsme na jednom ostrove jezdili celkem "pilu", ale to bys musel videt. kazdopadne ta "tvrda" guma byla jak zvikacka do ktere se vlepovala trava. a ze by nedrzela to teda nemuzu rict, ani neodskakovala.
kazdopadne, pokud mi to vyvazeni prodlouzi zivot tlumice, pripadne lozisek, zacinam vyvazovat i zadni kolo.
toz tak ...
desperado napsal:
toz teda a jak se to projevuje na zadnim kole?
o predku nepolemizuju, ale zadek nevyvazuju a ani na "splasenych" motorkach sem nevyvazoval zadek.
fcil jezdim tourance, jezdim max. 200km/h a bezne do 120km/h.
co bych mel citit na tom zadnim kole, jestlize neni vyvazene?
dekuju.
mne se zadni kolo po (nahodnem -- zapomeli) nevyvazeni uklidnilo...
ja take nechapu, proc nevyvazovat. Minimalni investice, potencialne slusny zisk.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2