morabo napsal:
radosek: jak se ti to povedlo???!!! U 1150 bych to ještě dokázal pochopit, tam je to víc na ráně ale takhle bez viditelnýho poškození kardanu...
Jinak já jsem taky pro víc werkzeugu, člověk nikdy neví... I když je pravda, že nakonec stejně většinou potřebuje přesně to, co nechal doma a musí improvizovat
No a Radosek doma zrovna zapomnel sutr
Btw. na motorce vozim to co tam dal vyrobce (95% obsahu k nicemu) + jsem k tomu pridal vse, abych hlavne sundal kola, protoze torx na zadni kolo tam ani nebyl.
Naopak stranovy klice jsou u 12tky takrka k nicemu.
Verim, ze naradi od TT bude mit svoji kvalitu. Brecite tu nad cenou, pritom urcite dost z vas ma doma velkou golasadu od LUXu nebo nejakou obdobu, ktera je taky draha jako prase. Jenze to je naradi na veky. Kdyz uz chci na cestach opravovat, neni asi dobry, aby se mi imbus pri prvnim pouziti zlomil.
marda napsal:
Zdravím chlapi,dnes mi přivezli motorku,co mám dokoupit za vercajk abych si alespoň doma sundal kola a odnesl do pneuservisu na přezutí,v brašničce pod sedlem jsem našel pouze toto viz obrazek:
Mrkni na kola a uvidíš, co tam jsou za šrouby. Vepředu imbus, vzadu torxy. Velikosti ti neřeknu, motku mám v garáži. Ale asi bych na tvém místě jel na motorce přezouvat. Dokurvit čidlo ABS je tak snadné...
Vzadu na kole je 50 torx vpředu na brzdiči a zajištění osy je 45 a na čidle myslím 25 tox a šestihran na v ose je 22 mm jinak na BMW pokud je to 08 nenajdeš jediněj imbus pokud to už někdo nepřehodil
... servis a diagnostika BMW Motorrad
marda: na zadni kolo potrebujes jen 50tku torx. Vepredu je mensi torx, cislo nevim. A pak vnitrni jestesestihran, kterym vysroubujes osu kola ven z vidle. A samozrejme sundat brzdovy trmeny, jinak kolo ven nedostanes. Ty jsou taky na torxech, zase jina velikost, taky ted nevim.
Zkur*it pri sundavani kol cidla ABS je podle me nemozny. Zadny urcite a predni fakt asi jen pri ohromny smule a nesikovnosti.
Nez jsem to dopsal tak uz tu mame i velikosti.
Upravil Alda dne 18.01.2012 13:07
Alda napsal:
... Brecite tu nad cenou, pritom urcite dost z vas ma doma velkou golasadu od LUXu nebo nejakou obdobu, ktera je taky draha jako prase. Jenze to je naradi na veky. Kdyz uz chci na cestach opravovat, neni asi dobry, aby se mi imbus pri prvnim pouziti zlomil.
Člověče, tak zrovínka ta sada od LUXů... V OBI bývávala v akci čtyřhvězdičková sada za nějakých 3.200,- Kč. Normálně stojí asi čtyři tisíce. Je to takový šedý kovový kufřík s plexi oknem ve víku. Jenom nástrčné klíče a bity 1/4 a 3/8 s ráčnami a nástavci. Asi 100 dílná a opravdu super. Děláme s nimi na dílně už deset let (vydrží minimálně rok každodenní práce a to i s pneumatickým utahovákem) a nemá chybu...
Jo, jediný, co mi odešlo, byla od NAREXů ta padesátka TORX na zadní kolo. Jedinej kus od nich a takovej shit. Celý den jsem sháněl jiný a stálo mě to 20 USD a tvrzení, že Honda je super bezvadný stroj.........
morabo napsal:
radosek: jak se ti to povedlo???!!! U 1150 bych to ještě dokázal pochopit, tam je to víc na ráně ale takhle bez viditelnýho poškození kardanu...
Volba buď se s plnou polní skutálet z padesátimetrové stráně, nebo hupnout přes rigol. Vybral jsem si za bé a stálo mě to zhoupnutí pecku jak sviňa až na dorazy... Že to všechno ostatní přežilo je pro mě malý zázrak...
MALI napsal:
To Radosek: Hele nejsi ty tak trochu přenavigovanej?
Nee. Tu 270ku nechávám na motorce a 60ku nosím s sebou, když se courám. Navíc na pumpách jsem byl za frajera, páč sem tvrdil, že je to satelitní telefon...
adventure73-pardal napsal:
Radošku, nebyla ta motorka pretížena právě tím nářadím?
V tom kufru byly i zapalovací cívky, benzinový čerpadlo, EWS a sada prezervativů... Ale řeknu Ti, že jsem ten kufr, páč byl fakt těžkej, měl při balení rozdělanej snad pětkrát. Ale nevyndal jsem z něj ani ň... A zaplať Pán Bůh za to...
A jak jsem k tomu obsahu došel? Před odjezdem jsem si postavil doprostřed garáže motorku a dělal si servis. Kola, olej, brzdy... Použitý nářadí jsem zabalil a napsal jsem si, co to bylo zač. Příště až vyjedu, vezmu to samý, jenom budu hledat stejně kvalitní, ale lehčí komponenty...
Zkur*it pri sundavani kol cidla ABS je podle me nemozny. Zadny urcite a predni fakt asi jen pri ohromny smule a nesikovnosti.
Nez jsem to dopsal tak uz tu mame i velikosti.[/quote]
JJ, to jsem zrovinka myslel. Jááánéééé, já to nedělám nechávám vydělat ostatní, ještě bych prohodil přední kolo se zadním
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Nářadí?
Moto jsem koupil s klasikou (plochá desítka, dvě hvězdičky, univerzal šroubovák a klíč na zátku opleje.
Nejezdím Irán, Mongolsko ani Maroko, ale najedu ročně 10 - 15 tisíc kilometrů. Před delší cestou dám moto do servisu, abych eliminoval množství závad.
Koupil jsem nařadí od TT. Jsem spokojen
Kvalita není excelentní, ale je dostatečná. Splňuje mé očekávání. Pořídím s ní na cestách jistě víc než s dodávaným základem.
Nechci zakládat nové téma, tak to napíšu sem. Dávám si dohromady sadu nářadí na cesty. Už mám celkem jasno, co tam chci mít. Rád bych slyšel radu, z jakých značek nářadí byste vybírali? Dílnu jsem vybavoval TONOU, ale to je 15 let zpět a už to asi zdaleka nebude to, co to bývalo. Primárně mi jde o klíče, gola sadu, ráčnu, torxy. Díky za tipy.
Já jsem výběr nářadí řešil také, viz. https://www.bawor...d_id=37133, ale na LCčko. Třeba "chytneš" nějakou inspiraci...
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Zdarec , vůbec tady nechodím ,ale kolega říkal ať se mrknu že tady řešíte nářadí. Dlouhé roky opravuji motorky a u většiny japonců vždy bývala základní palubní sada nářadí.Jak jsem koupil kdysi svoji 11ctku GS tak mě velice potěšila origo hezká sada po sedadlem. Bohužel nové modely mají jenom šroubovák a 10 klíč.
Byl to podnět vytvořit sadu pro každý model zvlášť at´ je tam to co která motorka potřebuje, určitě jsem to nechtěl dělat s nějakého bláta ,jelikož je naprd když se protočí torx kterým povolujete kolo tisíc km od baráku .
Celé je to náš rodinný projekt já dělám sestavy dle motorek -měřím motorky co je potřeba za klíče ,má žena navrhla a šije kapsáře .
Osazení je profi nářadím King Tony+ náš servisní set BMW HP2MOTO
Ve vývoji jsou samozřejmě sady na nové motorky .
Nechceme sady prasit nějakými stavitelnými klíči hlavně kvůli váhy a skladnosti.
Prodej náhradních dílů na baworáky bmwmotoparts.cz , servis BMW , výroba doplňků a příslušenství , dovozce doplňků Altrider