brtnik napsal:
Aby to nebylo tak jednoduchy, tak za me alpine weiss. Cernou nadrz uz jsem mel a nikdy vic!
Novej Dakar edition
Na výstavě jsem z něj byl nadšenej ale čím dál víc jsem o tom uvažoval, tím míň mi přijde jako hezký na normální cestování. Pro někoho, kdo si z toho chce udělat trošku víc offroad tak asi OK ale třeba už jen kufry budou na té červené podsedlovce vypadat jak pěst na oko.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
pokud se týká sníženého sedadla, už bych do něj nikdy nešel. Měl jsem ho na 1150A, ty zalomené nohy při delších přesunech nebylo pravé ořechové.
Jinak mám taky vyhřívané sedadlo Sargent a max spokojenost 8500km za 14dní a bez sebemenšího problému...
A pokud se týka otázky které barva je hezčí, černá nebo bílá? tak odpověd je jednoduchá, přece tu co mám já...
Vidíš a já původně myslel, že ta bílá je polep co se dává na převoz proti poškrábání.
Hoši zkoušeli jste to sundat?
Pamatuji se, jak bílé škody 105 a 120 byly pro smích. Jo ale moda se posunula. Něco s bílou nevypadá zle, ale prostě si nemůžu pomoci že bílá k chlapovi (jo asi hloupé) nejde. A k cestování v né zrovna ideálních podmínkách taky. Ale zase nemáme všichni jednu barvu. Nechcete někdo vyměnit stíbrné plechy u nádrže za černé-2010?
Vyber dobře.
Vzdyt je tam bilej jen kousek na nadrzi....cerna nadrz a jeste leskla v lete je nic moc a taky je na tom videt vsechno.
Pravda nekde mi bila taky moc nesedne,ale toto neni ten pripad. Kamarad si minuly tyden koupil Superba kombi v bile barve. Nalesteny to nevypada uplne zle,ale taky jsem mu rikal,ze je to jak pro homokladu
Vloni jsem pořídil Tripleblacka, vzal jsem ho kvůli výbavě, jinak jsem černou nechtěl ani náhodou, mám černé auto a mám té barvy plné zuby, líbila by se mi nějaká šedivá, kovová, atd. I bílá je krásná, ale ty co měli skladem byly všechny bez drátů, liťáky podle mně té motorce vůbec nesluší...
Po včerejší vyjížďce (300 km) už je mi jasné, že se sériovým sedlem nechci jezdit už ani km navíc... otázka: měřím 175 cm, při jízdě ve dvou (zvednutý podvozek) dosáhnu na zem jen tak tak, doporučíte mi sníženého Sargenta? Je to ranec, ale podle toho co čtu, je to ta nejvíc smyslupná investice do motorky...
Miguel napsal:
Vloni jsem pořídil Tripleblacka, vzal jsem ho kvůli výbavě, jinak jsem černou nechtěl ani náhodou, mám černé auto a mám té barvy plné zuby, líbila by se mi nějaká šedivá, kovová, atd. I bílá je krásná, ale ty co měli skladem byly všechny bez drátů, liťáky podle mně té motorce vůbec nesluší...
Po včerejší vyjížďce (300 km) už je mi jasné, že se sériovým sedlem nechci jezdit už ani km navíc... otázka: měřím 175 cm, při jízdě ve dvou (zvednutý podvozek) dosáhnu na zem jen tak tak, doporučíte mi sníženého Sargenta? Je to ranec, ale podle toho co čtu, je to ta nejvíc smyslupná investice do motorky...
mám 170 cm, znížené SARGENT a pohoda. Maneverovanie na mieste ak sme dvaja+batožina trochu problém ale zvykol som si. opisoval som tu už niekde svoje skúsenosti so SARGENTOM, takže iba v skratke: mám cca 40 000 km. nikdy, fakt nikdy ma nebolela prdel. Niekedy aj 14 hod sedenia na moto za deň, 1200 km najviac na jeden šup. Raz som ho vymenil na jeden týždeň za origo sedlo. po 200 km mi stuhla riť. V TT ti chalani požiajú sedlo na skúšku, fakt sa na tom treba povoziť a sám posítiš ten rozdiel.
Upravil Bedo dne 19.03.2012 11:46
Béďo
Ahoj, oživím dotazem po pár letech vlákno.
sháním radu, nejlépe osobní zkušenosti u sedel.
2 motorky, 2 řidiči
1. R1200GS '04 výška 186cm 84kg po delší jíždě fakt bolí prdel a sedím si na koulích a/nebo na hrázi (čti území nikoho), dostanu se do stavu že nevím jak si sednout
2. F800GS '12 výška 173cm 83kg (snížené stock sedlo má 73cm?) z tvrdého sedla bolí prdel a má ostré kraje o které se dře z vnitřní strany stehno
pokud máte osvědčené čalouníky, kteří zvládnou vymodelovat a přešít sedla tak rovnou sázejte kontakty, byla by to preferovanější volba než od velkých výrobců, kteří za sedlo chtějí mnohdy nad 10k...
Díky!
V.
Neexistuje špatné počasí!
vvalosek napsal:
1. R1200GS '04 výška 186cm 84kg po delší jíždě fakt bolí prdel a sedím si na koulích..!
V.
Tož do Prahy to máš kousek, tak se stav a půjčím ti na pár dní přešité sedlo na GS/A, které je měkké a třeba ti bude. Na mě je naopak měkké moc. Potah je už špinavý, ale mám k němu ještě původní originál potahy, tak stačí pouze vyměnit.
viz moje inzerce zde: https://www.bawor...d_id=37601
Upravil vztekloun dne 16.10.2020 10:07
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze
taktiez odporucam sargenta, mam 178cm a 70kg a po celodennych vyletoch prdel vobec neboli. Ja mam znizenu verziu, pri tvojej vyske mozes mat kludne plnohodnotnu verziu, tam by malo byt pohodlie este lepsie
Ahoj měl jsem gs 1200 r.v, 05 a jak píšeš, origo. sedlo hrůza, po hodině sezení jsem nevěděl jak sedět, řešil jsem to sedlem kahedo, take nic moc, ale lepší bylo. Ted mám gsa1200 2010 a origo sedlo a naprostá paráda.
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Doporučuju kromě sedla koupit pod motorkový kalhoty shortky na kolo s gelovou vložkou. Rozdíl v komfortu na delších trasách je obrovskej.. Třeba něco takového: https://www.sport...-m/315729/
Výhoda je i ta, že se dají motokalhoty beze studu sundat i na delších zastávkách a nikoho neurazí, že tam člověk sedí v kraťasech....
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Já jsem bojoval s výškou taky. Mám sice celých 172 cm, což je prý dostačující, jenže rodiče mi vyrobili krátké nohy (nebo nízký rozkrok nebo jak to říci) a tak jsem před 4 lety koupil snížené Kahedo a dám s ním 500 za den v pohodě. Tedy ne na začátku sezony. Chvíli si vždy zvykám, poněvadž je fakt, že sedím pořád stejně. Posun po sedadle vpřed a vzad je minimální...tak si občas stoupnu....
Mínusem je, že se pod něj nevleze vercajk... ...létám pomalu a nízko... (obvykle)
R 1200 GS 2007
R 1250 GS 2022
Hele, protože se to nosí naostro, je to s vlčákem lepší než v normálních trenclích. Odjezdil jsem v této konfiguraci už 3 dovolené a super....
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999