nechce se mi to tady pročítat,nevím co je to driftovat bo jsem to ještě nezažil, mám zkušenost jen s Tourance a měnit nebudu, nájezd ne zadní pneu 16tis předek přes20tis... 50% naložený ve dvou. zatáčky jezdím až na hranu pneumatiky, klidně i naložený ve dvou, stojanem čárám o zem a furt to drží jak prase..... tož tak...
kaca napsal:
To souhlas, ale kolik lidí dostane gumy na jejich doraz? Málo, myslim si. Takže pak se to hodnocení celý posunuje do oblasti normálního ježdění a o tom asi bylo i tohle vlákno. Psal jsem, že jsou určitě kompromisem ( ale samozřejmě nejsou jediný )
poloz to do zatacky, naloz tomu a sleduj kdy zacne driftovat.. napriklad.
Treba mne Anakee + Touracne zacinaji v teple ustrelovat dost podobne... ale starej Trailmax RADOVE driv.. Battlewing jsem nezkousel, neb jsem byl v tu dobu pripo...
Svěrač většinou povolí dřív než pryž.To myslím všeobecně.
no ale ty znas neco lepsiho, nez lehce driftujici Tourancku ci Análkee? Takovej ten moment.. kdyz se to uz uz utrhava, ale jeste ne tolik aby sis prokousnul sedlo.
Je ale fakt, ze na jedne z mych poslednich cest do prace jsem si driftnul na nejspis dost studenym asfalte na najezdu na dalnicic u Mnisku... a celkem jsem to prehnal... jet asi v 80- kile tak z 1/3 bokem mne trochu zarazilo.. ale porad to jeste nebylo mimo kontrolu.
Ano, driftujici Karoocko
Ale vazne, nez jsem zespuntovatel, mel jsem 2x Tourancky, 2x Anakee, kratky romanek se Scouty. Jezdil jsem jeste, co si pamatuju, na Battlewingu, Pirellkach, Conti - na cizich motorkach. A sahl bych po Tourance, Anakee 2!, pripadne dle testu bych prubnul i Tourance EXP (Metzelery mam obecne rad, neznam od nich spatnou gumu) a pripadne ty novy Dunlopy TR91. U dvou posledne zminovanych gum ale byla horsi vydrz nez u Anakee a ta zase vydrzi o kousek min nez klasicka Tourancka. Ta je taky lepsi v lehouckym offroadu. Proste bych nejspis nakoupil u Metzeleru, nebo Michelinu a to asi podlemomentalni nalady, sympatii a treba i podle vizaze vzorku . a vim, ze bych chybu neudelal.
Maiali nel Fango!