Hlavním subjektivním argumentem pro preferenci 1100R/1150R oproti 1100GS/1150GS(A) je asi to, že se člověku líbí, a případně, že Rko je o něco vzácnější než GS.
Jinak si ale myslím, že prakticky všechny objektivní (řekněme technicko-ekonomické) argumenty hovoří ve prospěch GS.
asi tak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vencar1150r napsal:
Vzadu má R 170.Tu 180 má vzadu Rockster.Ty gumy vyjdou stejně jako na Kawu zr 7 to jest i s přezutím do 7 000kč.
S tím naložení se nebojím.Když jsem dal s naloženou Jawou 350 Alpy
Takze jsou skoro 2x tak drazsi, jako na GS s tim, ze najedou vyrazne mene, ze?
To je na cestovani uplne fantasticky..
+ porad zustava zakladni problem, ze pneu typu Anakee, Tourance na to nesezenes. Tj. pneu, na kterych jezdime my ostatni. (+ viz nize).
NEPŘEMLOUVEJ POŘÁD. Je rozhodnutej,tak ho nech. A jaký že to kupuješ gumy za 3.500,- sadu? Tourancky z Pekingu?
ja ho nepremlouvam, ja ho varuju
No dobre, tak 4 litry... cca 2700 zadni Tourance a asi 1500 predni.
Tak mi je příště koupíš. Já je mám o litr dražší. Ale chci správnej rozměr a ne ty tvoje "dětský".
myslis muj 21palcovej vuci tvemu 19ti palcovemu?
JO tvoji užovku proti normálnímu rozměru.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Vencar1150r napsal:
Vzadu má R 170.Tu 180 má vzadu Rockster.Ty gumy vyjdou stejně jako na Kawu zr 7 to jest i s přezutím do 7 000kč.
S tím naložení se nebojím.Když jsem dal s naloženou Jawou 350 Alpy
Takze jsou skoro 2x tak drazsi, jako na GS s tim, ze najedou vyrazne mene, ze?
To je na cestovani uplne fantasticky..
+ porad zustava zakladni problem, ze pneu typu Anakee, Tourance na to nesezenes. Tj. pneu, na kterych jezdime my ostatni. (+ viz nize).
NEPŘEMLOUVEJ POŘÁD. Je rozhodnutej,tak ho nech. A jaký že to kupuješ gumy za 3.500,- sadu? Tourancky z Pekingu?
ja ho nepremlouvam, ja ho varuju
No dobre, tak 4 litry... cca 2700 zadni Tourance a asi 1500 predni.
Tak mi je příště koupíš. Já je mám o litr dražší. Ale chci správnej rozměr a ne ty tvoje "dětský".
myslis muj 21palcovej vuci tvemu 19ti palcovemu?
JO tvoji užovku proti normálnímu rozměru.
koukam, ze pan je znalec
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vencar1150r napsal:
Vzadu má R 170.Tu 180 má vzadu Rockster.Ty gumy vyjdou stejně jako na Kawu zr 7 to jest i s přezutím do 7 000kč.
S tím naložení se nebojím.Když jsem dal s naloženou Jawou 350 Alpy
Takze jsou skoro 2x tak drazsi, jako na GS s tim, ze najedou vyrazne mene, ze?
To je na cestovani uplne fantasticky..
+ porad zustava zakladni problem, ze pneu typu Anakee, Tourance na to nesezenes. Tj. pneu, na kterych jezdime my ostatni. (+ viz nize).
NEPŘEMLOUVEJ POŘÁD. Je rozhodnutej,tak ho nech. A jaký že to kupuješ gumy za 3.500,- sadu? Tourancky z Pekingu?
ja ho nepremlouvam, ja ho varuju
No dobre, tak 4 litry... cca 2700 zadni Tourance a asi 1500 predni.
Tak mi je příště koupíš. Já je mám o litr dražší. Ale chci správnej rozměr a ne ty tvoje "dětský".
myslis muj 21palcovej vuci tvemu 19ti palcovemu?
JO tvoji užovku proti normálnímu rozměru.
koukam, ze pan je znalec
To si piš... Holky taky říkaj,že na velikosti nezáleží. Hlavně když je dlohej a tlustej.
Ještě mne napadlo ty ceny máš už s DPH?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Boxerů typu GS je víc a je možno si vybírat ze širší nabídky (modely, ročníky, stav, původ, provozní a servisní historie, výbava, doplňky, cena, barva).
Lze rychleji sehnat kus v odpovídajícím (požadovaném) technickém stavu a požadovaného ročníku, lze si např. pořídit model ještě bez potenciálně problematického posilovače brzd, na FIDu se na rozdíl od Rka zobrazuje kromě jiného i zařazený kvalt (dobrá to věc), je širší nabídka ND (přestože většina dílů je mezi R a GS zaměnitelných, tak "kastle" a některé další prvky jsou jiné).
Taky se GS v dobrém stavu v případě potřeby snáze prodává atd. atd.
BIGR napsal:
Ještě mne napadlo ty ceny máš už s DPH?
jasne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Boxerů typu GS je víc a je možno si vybírat ze širší nabídky (modely, ročníky, stav, původ, provozní a servisní historie, výbava, doplňky, cena, barva).
Lze rychleji sehnat kus v odpovídajícím (požadovaném) technickém stavu a požadovaného ročníku, lze si např. pořídit model ještě bez potenciálně problematického posilovače brzd, na FIDu se na rozdíl od Rka zobrazuje kromě jiného i zařazený kvalt (dobrá to věc), je širší nabídka ND (přestože většina dílů je mezi R a GS zaměnitelných, tak "kastle" a některé další prvky jsou jiné).
Taky se GS v dobrém stavu v případě potřeby snáze prodává atd. atd.
jestli Rko neumi zobrazovat zarazenou rychlost... tak...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BIGR napsal:
Ještě mne napadlo ty ceny máš už s DPH?
jasne.
Tak to je fakt budu kupovat od tebe. Škoda,že mám zrovna nový... Tak příště.
jenomze na ten tvuj vintážní střep potrebujes drazsi predni..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nevím kolik najedou ty gumy na enduru,ale tusším,že to bude podobné jako u kawy.Je tam rozdíl jen 6kg...Na předku najedu 17tis.km a na zadku 13tis.km.
Náhradní díly ty které budu potřebovat tedy ty spotřební jsou stejné jako na GS.Zahazovat to nehodlám,ale stačí jeden blb a je vymalováno...
Chci oslovit Boba o dovozu.V německu je veliký výběr a v té ceně co chci by neměl být problém.Mým požadavkem bude jen že chci ABS a boční kufry a dobrý stav.
u nás na inzerátech jich je jako šafránu.
Nemyslím si,že na dálku se budu s R trápit a na klikaté Bavorské silničky si užiji dosti zábavy.Oproti kawě budu lépe ovladatelná a určitě lépe brzdit.
Ještě jsem přemýšlel o 1150RS,ale na mě je už moc oplastovaná a zcela nevyhovující řidítka...
Netvrdím,že GS je špatná mašina,ale není to moje krevní skupina.
Vencar1150r napsal:
Netvrdím,že GS je špatná mašina,ale není to moje krevní skupina.
OK, to je stěžejní - tím je to celé dáno a není pak už co řešit. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Že se s tím dá mazat vím.Jednou jsem s kawou naháněl GS 1200.V zátočině jsme byli na tom stejně...Ale v zátočině jde o jezdeckém umění a znalosti motorky...
No kamarády.Už jsem si zvykl,že jezdím na dovolený sám.
Upravil Vencar1150r dne 11.02.2012 18:21
paja1 napsal:
Chlapi nechte vencu na pokoji. Koupí Rko, seznámí se s novými kamarády, vyskouší jak se dá mazat v zatáčkách na GS a bude lapen....
To chce čas....jen si kup co se ti líbí....
Já vím o čem mluvím, R850R byla pro mě nejkrásnější motorka co jsem znal.
Teď je to má GS.
V létě jsme viděli na Passo Mendolla v IT frajera na R1150R a nechápal sem, jak s tim může takhle mazat..., v zatáčkách se určitě neztratí.
A už ho nechte, alespoň GSek neubyde.
jardajerman@seznam.cz
Já když vidím ty české silnice, tak to GSo bylo spíš nutnost :-) Si pamatuji na první jaro s GSem, jsem říkal, že snad opravili všechny silnice či co :-D Inu telelever je úžasná věc:-)
HonzaGS-SV napsal:
Já když vidím ty české silnice, tak to GSo bylo spíš nutnost :-) Si pamatuji na první jaro s GSem, jsem říkal, že snad opravili všechny silnice či co :-D Inu telelever je úžasná věc:-)
Na hranice s Německem to mam 15km,takže jezdím po kvalitních klikatých silnicích v Bavorsku
ještě mam jeden dotaz ohledně startování na bočním stojánku.Lze či nelze?Kdyby to nešlo docela by mě to nakrklo.Před garáží mam takový blbý povrch,že si nedovedu představit dávat to na hlavní stojan...
R 1150R máme doma, úžasná motorka která mi vzala dech. Mám sám GéEsko a nedám na něj dopustit, ale to Rko má v sobe taky ducha a nabizi zase jiny pohled na svet. Rozhodne to neni špatná volba, naopak. Nepřemlouval bych člověka aby kupoval GS. Každému se líbí něco a Rko zvladne v pohode rigol protože to je proste BMW s boxerem a kardanem. takze pokud se líbí Rko vřele doporučuji, pokud se líbí GS taky doporučuji
I cesta může být cíl...
F 650 GS (2005)