Na motorce jsem toho jeste moc nenacestoval, takze z meho pohledu by tohle byla super vec ...
Bohuzel jedina moznost jak vam muzu pomoct je to, ze vam slibim, ze to budu pouzivat kdyz to bude fungovat do te doby mi nezbyva nez vam drzet palce
Bohemische Motoren Werke
Nejsem takový programátor, abych se na tom přímo podílel, ale dělám v IT a moje zkušenost je taková (už to tu také padlo), že pokud na to není rozpočet, nemá smysl vymýšlet vzhled a funkčnost finální aplikace a pak to teprve začít realizovat. Takový projekt musí vzniknout spontánně a živit ho musí nadšení přispěvovatelů.
Takže bych začal vláknem, pak třeba uploadem souborů v definovaném formátu a až se ukáže, že to má uživatelskou základnu a POI přibývají, tak se vyplatí dělat nějakou komfortnější aplikaci.
Důležitější by měl být obsah a ten určují přispěvatelé a ne aplikace - to už se tady v "pár" vláknech nedávno taky řešilo
vtk napsal:
Na motorce jsem toho jeste moc nenacestoval, takze z meho pohledu by tohle byla super vec ...
Bohuzel jedina moznost jak vam muzu pomoct je to, ze vam slibim, ze to budu pouzivat kdyz to bude fungovat do te doby mi nezbyva nez vam drzet palce
Moje řeč
Ale až něco budu mít, samozřejmě dám k dispozici - je to výborný nápad
Lada11 napsal:
Nejsem takový programátor, abych se na tom přímo podílel, ale dělám v IT a moje zkušenost je taková (už to tu také padlo), že pokud na to není rozpočet, nemá smysl vymýšlet vzhled a funkčnost finální aplikace a pak to teprve začít realizovat. Takový projekt musí vzniknout spontánně a živit ho musí nadšení přispěvovatelů.
Takže bych začal vláknem, pak třeba uploadem souborů v definovaném formátu a až se ukáže, že to má uživatelskou základnu a POI přibývají, tak se vyplatí dělat nějakou komfortnější aplikaci.
Důležitější by měl být obsah a ten určují přispěvatelé a ne aplikace - to už se tady v "pár" vláknech nedávno taky řešilo