TOLI napsal:
Jo ještě jedna věcička .Na pravý straně vpředu na vstřikování je volnoběžnej obtokovej ventil- taková kulatá černá věc na dvou šroubcích.Vyndat a vyčistit a taky to hodně pomůže.
Tak jsem to rozebral, vyčistil čidlo, jak doporučoval TOLI, zkontroloval klapku i čidlo její polohy, přetěsnil víčko nádrže u odvzdušnění, jak jste tady psali, zkontroloval chod plynu, kontakty na baterce... Jediné co mě čeká je rozříznout originální bužírku kabeláže co jde kolem krku řízení a prokontrolovat jednotlivé vodiče...
Motorka teď točí, čerpadlo nasává, baterka nabitá, škytne si jako že už jooooo, ale přitom neeee...
dělalo mi to taky, zmáčkl jsem start otáčky vyskočily na 1500, ale neudrželo to a hnedka to zdechlo, s tím ovzdušněním se omlouvám, startuje to i bez něj, přidělal jsem akorát práci navíc
jmenuje se to idc(idle device control),je to na vstřiku většinou vyrobené v mexiku,chce to vyčistit,pak to může chcípat ohledně zanesený filtr palivového čerpadla a pak katalizátor na výfuku
"Žij svůj sen"
xHackerM napsal:
Tak jsem to rozebral, vyčistil čidlo, jak doporučoval TOLI, zkontroloval klapku i čidlo její polohy, přetěsnil víčko nádrže u odvzdušnění, jak jste tady psali, zkontroloval chod plynu, kontakty na baterce... Jediné co mě čeká je rozříznout originální bužírku kabeláže co jde kolem krku řízení a prokontrolovat jednotlivé vodiče...
Motorka teď točí, čerpadlo nasává, baterka nabitá, škytne si jako že už jooooo, ale přitom neeee...
Nemáte někdo v okolí Plzně diagnostiku?
Zkontroluj ještě konektor lambda sondy.Je dole dost na ráně-mohla se do něj dostat voda. Zkoukni vyčisti prostříkni kontaktolem a uvidíš.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
xHackerM napsal:
Tak jsem to rozebral, vyčistil čidlo, jak doporučoval TOLI, zkontroloval klapku i čidlo její polohy, přetěsnil víčko nádrže u odvzdušnění, jak jste tady psali, zkontroloval chod plynu, kontakty na baterce... Jediné co mě čeká je rozříznout originální bužírku kabeláže co jde kolem krku řízení a prokontrolovat jednotlivé vodiče...
Motorka teď točí, čerpadlo nasává, baterka nabitá, škytne si jako že už jooooo, ale přitom neeee...
Nemáte někdo v okolí Plzně diagnostiku?
Zkontroluj ještě konektor lambda sondy.Je dole dost na ráně-mohla se do něj dostat voda. Zkoukni vyčisti prostříkni kontaktolem a uvidíš.
Lamba je jen korekční snímač. Kdyby byla špatná tak by tu jenom víc žralo.
O víkendu budu taktéž mít rozebranou motorku, ale co jsem ještě zjistil tak se určitě podívat na kabely okolo krku řízení, já mám asi zatím protrhanou jenom bužírku, ale poměrně dost tak rovnou vyčistím to čidlo, jenom se chci zeptat jestli si na něco musím dávat extra pozor když sundávám air box?
D-A-G-R napsal:
O víkendu budu taktéž mít rozebranou motorku, ale co jsem ještě zjistil tak se určitě podívat na kabely okolo krku řízení, já mám asi zatím protrhanou jenom bužírku, ale poměrně dost tak rovnou vyčistím to čidlo, jenom se chci zeptat jestli si na něco musím dávat extra pozor když sundávám air box?
Při sundávání snad ani ne, ale až ho budeš vracet na místo, tak s citem dotáhni ty samořezky v tom "Céčku" co drží chobot u tý bandasky, pár lidem tady už se to žvejklo. Já to sundával teď protože jsem menil vzducháč a chce to fakt cit, jinak tam asi není co pokazit...
Tam vým jak to je na vzducháč jsem se již díval, myslel jsem spíš sundání celého air boxu ze vstřikování, ale jestli tam nic zaludnýho neí jenom s tím "Céčkem" tak je to dobrý, trochu se bojím toho sundání ze vstřikování ale nějak to pude dík
Jde to dobře, je tam jen gumová harmonika nad klapkou... Sundáš to povolením velkých hvězdiček - uchycuje se tam do nich ten prostřední díl kapotáže přes baterku...
Hoši, tak to tipuju na vadný kabel od cívky nebo přímo cívka... Nevím, jestli jsem to kontroloval dobře, ale na Simsonu a Dandyně jsem to tak dělal... Fajfkou se dotknout motoru a protočit motor... Mělo by to rychle házet jiskru... Dělal jsem to i s vyšroubovanou svíčkou a prostě neháže, pak sem tam jo, ale pravidelně, jak bych čekal to nekope... Jo, svíčka je nová...
Dělal jsem to dobře? Zítra ji dám s kabelem od fajfky nějakému autoelektrikáři, ať to zkusí odborník...
xHackerM napsal:
Hoši, tak to tipuju na vadný kabel od cívky nebo přímo cívka... Nevím, jestli jsem to kontroloval dobře, ale na Simsonu a Dandyně jsem to tak dělal... Fajfkou se dotknout motoru a protočit motor... Mělo by to rychle házet jiskru... Dělal jsem to i s vyšroubovanou svíčkou a prostě neháže, pak sem tam jo, ale pravidelně, jak bych čekal to nekope... Jo, svíčka je nová...
Dělal jsem to dobře? Zítra ji dám s kabelem od fajfky nějakému autoelektrikáři, ať to zkusí odborník...
Ještě mi kolegové doporučili, abych zkontroloval jen ukostření té cívky... Zemní se skrz šrouby, kterýma je ucycená k rámu... Je to kolem lehce orezlý, tak to zkusím očistit... No a pak samotné ukostření rámu - ehm - nevíte, kde to přesně je napojený na baterku?
Ještě sem dám odkaz http://www.bmwgs....ad_id=9899 někomu by to mohlo dělat to co autorovi, třeba jako mě mám podobné příznaky, ale už přestaly, vyčistíl všechny filtry co se daj kromě palivovýho 2 klacky je moc, vyměním olej+filtr a budu doufat že už to nikdy neudělá, když jedu pořád mám takovej nepříjemnej pocit že bych nemusel dojet
a ještě jedenhttp://www.motork...p;ft=97629 jsou tam i videa
Upravil DAGR dne 30.03.2012 15:19
Hmm, tak jsem fakt zoufalej... Půlka motorky se válí na stolku, hledám místa, kde by mohly být kabely špatný, rozřezávám originální bužírky, kontroluju kabely, znovu je omotávám a upevňuji, aby to nikdy nemohlo být poškozeno...
No a výsledek stále stejný - točí, nechytne, svíčka mokrá... Stále se domnívám, že to bude vadný kabel k fajfce či cívka... Kontakty jsem očistil a nic se nezměnilo...
Na můj dotaz mi včera volal Praskin a poskytne mi funkční cívku i kabel s fajfkou... Snad to bude ono a motorka chytne... Když ne, tak jak je ji odvezu k Ježkovi, protože nevím, kdo jiný by mi to tady opravil... Nemyslím si, že by to každý uměl, asi to bude dosti specifické pro BMW a schopných mechaniků na tohle tady v okolí fakt moc není... Možná by pomohla i diagnostika, ale rovněž nevím, kdo to tady na Plzeňsku má...
xHackerM přiložený následující obrázek: