schrek napsal:
jjj jinak snizenynechci asi si ho necham presit uvidim az se u tebe zastavim juknout
Nechceš snížený sedlo a radši budeš snižovat enduro???!!!
nechci jako origo snizeny sedlo, jelikoz mam vyrocku a chci zanechat cervenou barvu takze uvidim co mi nabidnbou v DDT, apodle toho se rozhodnu, jseste sem domluvenej s Paulem ze se u neho zastavim mrknout na jeho sedlo
zkracovat drahu tlumicu misto sedla je ovsem uchylny, to as vis...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dráha tlmičov - vpredu sa neskracuje, ale znižuje sa svetlá výška.
Inak mám pocit, že ked som do origovidly dal olej 10W tak je to tiež lepšie či už off alebo on.
Tryskac napsal:
Dráha tlmičov - vpredu sa neskracuje, ale znižuje sa svetlá výška.
myslis popousteni ve widlich?
no stejne.. to bych si radsi nechal nejak opatrne PREpolstrovat sedlo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Snižovat enduro na podvozku je neskutečná BLBOST...
To si dotyčný měl pořídit jinou motorku, v tomhle buď nižší 650ku nebo některý ze silničních strojů.
V Německu jsem potkal jednou snížené GSA, vypadalo to jak čopr, nechtěl bych na tom někde jet do zatáčky, bych celou dobu jiskřil holt magoři se najdou všude
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
No.kdyz nekdo nenarostl tak hold.musi jeden clen fora ma snizeny hyperpro o 25mm snizeny sedlo a jeste popusteny ve vidlych a jeate poradne nestoji a taky jezdi dobre
schrek napsal:
No.kdyz nekdo nenarostl tak hold.musi jeden clen fora ma snizeny hyperpro o 25mm snizeny sedlo a jeste popusteny ve vidlych a jeate poradne nestoji a taky jezdi dobre
Hele vždycky je to jen o umění jezdit. Merim 175 a jezdil jsem 12gsa ;-) úplně v pohodě. Nesmí se bát však stačí 1 noha na zemi ne a když jedeš off a vypadá to že si usteles tak prostě pridáš plyn a ono tě to vytáhne. Moje přítelkyně jezdí crf 250 a má asi 168 cm a v pohodě . Ničeho se neboj, nic neupravuj . Hlavně ne tlumiče. Se podívej i na jezdce dakar kolik z nich dosáhne oběma nohama na zem a jak si to dávají
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
schrek napsal:
No.kdyz nekdo nenarostl tak hold.musi jeden clen fora ma snizeny hyperpro o 25mm snizeny sedlo a jeste popusteny ve vidlych a jeate poradne nestoji a taky jezdi dobre
jenomze ty jsi chtel MISTO sedla hybat s podvozkem.
To je fakticky neco jineho... ac je to samo o sobe samo trochu divny... 25mm bych ale jeste asi prezil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě se tedy vrátím k pružinám Hyperpro.
Touratech nabízí standard a nebo strong, které z nich spíše vybrat do terénu?
Obojí jsou progresivní, strong budou předpokládám silnější, ale aby to zas nebylo moc...
Upravil vevis dne 10.04.2012 20:13
tomelainen napsal:
Ještě se tedy vrátím k pružinám Hyperpro.
Touratech nabízí standard a nebo strong, které z nich spíše vybrat do terénu?
Obojí jsou progresivní, strong budou předpokládám silnější, ale aby to zas nebylo moc...
Ted mam nove hyperpro na 1100gs a to standartni.O vikendu jsme jezdily trochu off a zacinal jsem vepredu na druhe poloze z 5 a vzadu na tretim cvaknuti ze 40.
Na polnich rozbitych cestach to ve vetsich dirach na 4 rychlostni stupen (cca.70km/h a vic)obcas nestihalo,tak jsem pritvrdil ve predu na treti polohu a vzadu na osme cvaknuti.Pak naprosta parada a na doraz ani jednou.
Takze myslim,ze i ty standartni jsou dostatecne tvrde.Na silnici az dost.Mam 93kg,tak pokud nemas 150kg,tak by ti meli standart stacit.
nyni mam predek jen hyperpro pruziny s tuzsim olejem 10W, ale stejne jsem nespokojeny. Stale je to mekke a jde to na doraz pri skoku.
Uvazuju bitubo nebo tractive...zalezi na financich, ale i na vyuziti
na zadku mam komplet hyperpro s rucni hydraulikou predpeti.za cca 17tis.
abych psal uprime, zasadni zmenu oproti originalu s hyperpro pryzinou jsem nepoznal. je to mozna kuli tomu slabsimu predku stale.
vybral jsem to kuli moznosti servisovani tlumice, narozdil od originalniho. Cena vlastne byla skoro stejna.
jezdim taky dost off.
Prekvapil me tlumic rizeni. Jak moc to pomuze pri nerovnostech na ceste, brodeni a pod. Riditka ti tolik nevyskakujou z ruky a muzes se lepe soustredit na stabilitu a pod.
Upravil dufino dne 11.04.2012 16:06
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Dufino,jsi si jistej ze original nejde servisovat?Vetsinou staci montaz ventilku za 350kc pro opetovne natlakovani a mas servisovatelnej tlumic a repas za cca.2-2,5t.kc.
O tlumiči řízení taky uvažuji, ale už mě přestává bavit rvát do toho další prachy.
BMW mělo udělat Osmikila dvě, jedno na cestu a druhé víc do terénu. Každý by si pak vybral to svoje...
vevis napsal:
Dufino,jsi si jistej ze original nejde servisovat?Vetsinou staci montaz ventilku za 350kc pro opetovne natlakovani a mas servisovatelnej tlumic a repas za cca.2-2,5t.kc.
jistej si sem. Mozna na koleni to nekdo umi, ale neveril bych tomu, ze to pak vydrzi. Nejsou na to nahradni dily. V BMW ti reknou NESERVISOVATELNE, mame jen cely tlumic za 20tis.
Videl jsem tesneni co jsou tam a prave kuli jednomu mi tlumic vytekl.Sice Rusaci mi to nejak dali dohromady, ale vydrzelo to jen dalsich 7tis km a vyteklo to znovu. I to rozebirani byla kulisarna. Zadny sroubeni, proste to vylisovali na lisu.
Na to Hyperpro se da koupit vsechno...tedy to rikal Milan z TT.
Jeste jsem to nepotreboval, tak doufam ze ano
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
tomelainen napsal:
O tlumiči řízení taky uvažuji, ale už mě přestává bavit rvát do toho další prachy.
BMW mělo udělat Osmikila dvě, jedno na cestu a druhé víc do terénu. Každý by si pak vybral to svoje...
prave si tu druhou variantu trochu dodelavam. sem tam neco dokoupim, takze me to tolik neboli, nez darda najednou.
Myslim ale ze tlumic neni v serii ani na druhych off masinach, jako KTM, ne?
Upravil dufino dne 11.04.2012 16:47
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
My co to tuníme do terénu přece víme že nejde jen o tlumič řízení, už jen taková blbost jako je ochrana zadního centrálu, v terénu nezbytná , tam není. Prostě dokup si...