maramaracz napsal:
Díky. Nevypadá to vůbec špatně.
Ten horní šroub jde skrz rám do motoru nebo je to rozepřený v trubce rámu?
Měl jsem padáky od SW motech a ty mi vůbec nevyhovovaly. Jednak mi při nedavný bouračce zničily motor a taky jsem při svojí výšce 195cm měl často opřený koleno o padák. Což se dalo řešit pouze zvýšením sedla.
I když to bude možná problém i v tomhle případě. Že bych na tom blbě seděl?
znicily motor nechapu ?
co je na tom nepochopitelnyho? padaky nejsou zadny mavnuti kouzelnym proutkem, co ti zachrani motorku. naopak v nemalo momentech muzes a mas skodu jeste vetsi... zvlast kdyz nejsou uplne promysleny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
jezovy to chapu me slo o to co se mu presne stalo
Stalo se to, ze ty spodni srouby se vytrhly z objimek ve kterych jsou nasroubovany. Objimky jsou uplne rozlomeny.
Horni sroub co jde skrz ram do motoru je nejak ohlej a nejde s nim hnout.
Co jsem tak koukal tak ten spodek maj vsichni chycenej stejne, ale TT ma ten horni sroub udajne rozeprenej v trubce ramu coz mi prijde dobry.
Motor bude asi funkcni, ale jelikoz to pojistovna prohlasila za totalku tak spis resim co koupit novyho.
co? totalku? prosimte napis mi podrobnosti ohledne masiny a pojisovny co co chce dat na totalku, je to blbost i motorka z roku 2008 kdyz by se menil motor celej nepujde na totalku
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
jezovy to chapu me slo o to co se mu presne stalo
Stalo se to, ze ty spodni srouby se vytrhly z objimek ve kterych jsou nasroubovany. Objimky jsou uplne rozlomeny.
Horni sroub co jde skrz ram do motoru je nejak ohlej a nejde s nim hnout.
Co jsem tak koukal tak ten spodek maj vsichni chycenej stejne, ale TT ma ten horni sroub udajne rozeprenej v trubce ramu coz mi prijde dobry.
Motor bude asi funkcni, ale jelikoz to pojistovna prohlasila za totalku tak spis resim co koupit novyho.
Mám TT, jsou uchycený na rámu u stupaček, na rámu nad motorem a potom vepředu proti sobě, nikde nejsou přichycený na motor proto sem je bral. Co vím tak Holan má alespoň mezikus mezi motorem a padákem takže se případně ohne ten. Možná to mají i další, ale nevím o nich.. Plus mám taky 195 cm a pořád mám solidní rezervu na kolena.
Když už je to totalka tak je jedno jakej máš padák. Neumím si představit co by to bylo za ránu, aby to ohlo ten horní šroub co vede do motoru. To by se musel hnout motor v rámu a pak to nemá s padákem co do činění. Díval jsem se na to teď v garáži, ten šroub nahoře ohnout nejde. Nemá kam.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Bendik: ty padáky od Touratechu se liší tím, že ty co mají v názvu odkazu 2013 jsou určené pro model 2013 (nové), ty s názvem 2012 jsou určené pro modely do roku 2012.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bendik: proc by si mel nadavat me ja sem s nima nprosto spokojenej ustali uz nekolik padu , jinak Milanek je ma taky a viz tohle foto http://rybkabohun...000196.jpg a je to vsechno oki
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Bendik: proc by si mel nadavat me ja sem s nima nprosto spokojenej ustali uz nekolik padu , jinak Milanek je ma taky a viz tohle foto http://rybkabohun...000196.jpg a je to vsechno oki
jooo a kdyby nekdo hledal jeste jiny typ padaku, tak s touhle firmou mam dobre zkusenosti, kvalita je velmi dobra. Beru od nich parkrat rocne nejaky veci pro ostatni http://www.heavyd...800ok.html
Upravil swat dne 24.01.2013 09:19
Bendik napsal:
jooo a kdyby nekdo hledal jeste jiny typ padaku, tak s touhle firmou mam dobre zkusenosti, kvalita je velmi dobra. Beru od nich parkrat rocne nejaky veci pro ostatni
http://www.heavyduties.ro/bmw/f800/bmwf800ok.html
Díval jsem se a vypadají dost podobně. Ale za tu cenu to asi bude z másla.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Díval jsem se a vypadají dost podobně. Ale za tu cenu to asi bude z másla.
Nedokazu rict, zkusenosti s jejich produkty uz vyzkouselo hodne lidi z CZ (skrze me jelikoz mam slevu), tak z UK a zatim si to vsichni jen chvali. Ale je pravda, ze zkusenosti nejsou z F800GS.
Šel jsem se mrknout do garáže. Ty trubky rumunský jsou podstatně tenčí. Moje GiT mají 27mm
Spíš by mě zajímalo, jak jsou ty kufry upevněný k lešení. Puky tam nejsou.
Upravil swat dne 24.01.2013 09:35
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Šel jsem se mrknout do garáže. Ty trubky rumunský jsou podstatně tenčí. Moje GiT mají 27mm
Spíš by mě zajímalo, jak jsou ty kufry upevněný k lešení. Puky tam nejsou.
Myslím že ono taky celkem dost záleží jak silnostěná ta trubka je. Celkovej průměr trubky je celkem nic neříkající ohledně pevnosti protože trubka 24mm ale se sílou stěny 2,5mm bude pevnější jak trubka 27mm se sílou stěny 1,8mm. Nebo se pletu?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...