stepan: no právě mluvím o 1150GSA. Podle mě se to tam prostě nevejde, protože nahoře není na tu nádobku vůbec místo. Nevím jak má řešenou podsedlovku obyč 1150 ale asi jinak, tady je ta kovová věc do které se šroubuje vršek tlumiče a kolem není vůbec místo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
stepan: no právě mluvím o 1150GSA. Podle mě se to tam prostě nevejde, protože nahoře není na tu nádobku vůbec místo. Nevím jak má řešenou podsedlovku obyč 1150 ale asi jinak, tady je ta kovová věc do které se šroubuje vršek tlumiče a kolem není vůbec místo.
Ten tlumič má díky malému místu taky tu nádobku na hadici, je to vidět na videu. Samotná nádobka je přidělaná na držáku zadní levé stupačky nad hydroštelem preloadu. Na nádobce je i štelování útlumu komprese. Uchycení tlumičů je přeci stejné u GS i GSA, proto se tomu divím.
Tractive by to mohl klidně začít dělat, podle mně.
stepan: jasně, to je jasný že by to musel být model s nádobkou na hadici ale problém je ten průměr, jednak tractive má větší průměr pístu a tím pádem i těla tlumiče a nahoře ten nálitek je taky větší než u Oehlinsu. Snažím se je přesvědčit a oni sehnali 1150GSA a zkoušeli to a není tam prý opravdu místo. Hydraulika není problém ale ten průměr těla tlumiče nad hydraulikou je prý moc velký a do té díry na tlumič 1150GSA se nevejde. Šel by dát opačně ale pak by nebyl přístup k šroubu nastavení reboundu (asi by se tam musela vyvrtat díra na imbus) a je otázka, jestli by do tlumiče nešel víc bordel kdyby byl namontovaný upside down.
Tonda napsal:
Tome, podsedlák u 1150GS a GSA je stejnej.
Díky, nebyl jsem si jistej. Každopádně jak pro GS tak pro GSA ten high-end typ nenabízejí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mám na nich na svý 1150 nalítáno od března 10tkm a musim říct, že je to fakt paráda. Je třeba si pohrát s nastavenim, ale to u každejch. Můžu srovnávat akorát s repasovanejma origo a to se asi ani srovnat nedá. Je trochu horší přístup k předpětí přední pružiny, oproti origu je tzen věnec nahoře, ale jde to. Zadní pero je bez hydroštelu v podstatě nenastavitelné, protože má ten utahovací věnec nahoře a hořejšek je schovanej v pojistkový skříni a v airboxu, ale s hydroštelem v pohodě. Taky sem chtěl na zadek ten high-end, ale bohužel. Teď už toho tak nelituju.
Takže já doporučuju
morabo napsal:
Tak jsem jel o vikendu na 1150 s level2 a muzu rict, ze jsem nic lepsiho na zadnym gs nezazil (napr.hyperpro, drazsi ohlins atd)!
Milan ti půjčil motorku, ne? Říkal mi, že pár lidí se na tom svezlo, a všichni říkali, že je to o něco lepší, než Ohlins.
Nene jezdil na TomášověTT. Milanovo jsem jezdil taky a byla to naprostá bomba, měl jsem možnost srovnat repasovaný, hyperpro a Trackaktive ... Poslední jednoznačně best!
morabo napsal:
Tak jsem jel o vikendu na 1150 s level2 a muzu rict, ze jsem nic lepsiho na zadnym gs nezazil (napr.hyperpro, drazsi ohlins atd)!
Milan ti půjčil motorku, ne? Říkal mi, že pár lidí se na tom svezlo, a všichni říkali, že je to o něco lepší, než Ohlins.
Nene jezdil na TomášověTT. Milanovo jsem jezdil taky a byla to naprostá bomba, měl jsem možnost srovnat repasovaný, hyperpro a Trackaktive ... Poslední jednoznačně best!
Za ty peníze to kluci musí být best, to bez debat....čekam kdy se ozve nějakej KTMkař a řekne že to stejně furt nemá na WP(bílou sílu)
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tak se ozývám a hodně by mě zajímalo porovnání. Chtělo by to vytáhnout někam do lomu, třeba kde Milan trénuje s enduroškolou třeba tu jeho a 990 KTM....aby se to dalo přímo porovnat. Ale předpokládám, že TracTive snad musí být lepší....pak ale už asi půjde i o geometrii podvozku a další faktory.
Kdy se projeví ten podvozek nejvíc? Tzn silnice asi nebude tak velký benefit oproti třeba kamenitému povrchu a tak?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Pertla napsal:
Nene jezdil na TomášověTT. Milanovo jsem jezdil taky a byla to naprostá bomba, měl jsem možnost srovnat repasovaný, hyperpro a Trackaktive ... Poslední jednoznačně best!
Myslíš Tomášovu silniční 1200ku ?
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Já jsem teprve tento víkend testoval ty nově nainstalované tlumiče jak na 1150GSA (zadní Level2 jak psal Morabo) tak HighEnd verzi (zadní + přední Level1) na 1200GS. Jsem nadšený. Snad ještě víc než z té 1150 tak mě překvapila 1200GS. Měl jsem tam fakt kvalitní Oehlinsy ale tohle je naprosto jiná motorka. Úmyslně jezdím přes kanály a nerovnosti a bavím se, jak to hladce přejede jakoby tam nic nebylo. Naprostá spokojenost.
Ta 1150GSA je do značné míry ovlivněná předkem. Při jízdě offroad je myslím vliv předku mnohem větší než u silnice a logicky předky se zdvihem 30cm budou fungovat líp než sériová 1150 s jakýmkoliv tlumičem. Mě u té motorky štvalo, že při mé váze (plus mínus kolem metráku) jsem při rychlejší jízdě třeba i na šotolině na polní cestě chodil na doraz vzadu. To teď neexistuje. Jezdil jsem o víkendu z takové zídky u sídliště cestou k rokli a zkoušel, při jaké rychlosti to půjde na dno a nepodařilo se mi to. A ten tlumič je přitom konstrukčně z řady TracTive řekněme uprostřed, není to vůbec ten nejlepší a nemá PDS. Cenová kategorie 14-20 tis. podle toho jestli tam je hydraulické předpětí nebo ruční klíčem. Naprostá pecka.
Já jsem teprve tento víkend testoval ty nově nainstalované tlumiče jak na 1150GSA (zadní Level2 jak psal Morabo) tak HighEnd verzi (zadní + přední Level1) na 1200GS. Jsem nadšený. Snad ještě víc než z té 1150 tak mě překvapila 1200GS. Měl jsem tam fakt kvalitní Oehlinsy ale tohle je naprosto jiná motorka. Úmyslně jezdím přes kanály a nerovnosti a bavím se, jak to hladce přejede jakoby tam nic nebylo. Naprostá spokojenost.
Ta 1150GSA je do značné míry ovlivněná předkem. Při jízdě offroad je myslím vliv předku mnohem větší než u silnice a logicky předky se zdvihem 30cm budou fungovat líp než sériová 1150 s jakýmkoliv tlumičem. Mě u té motorky štvalo, že při mé váze (plus mínus kolem metráku) jsem při rychlejší jízdě třeba i na šotolině na polní cestě chodil na doraz vzadu. To teď neexistuje. Jezdil jsem o víkendu z takové zídky u sídliště cestou k rokli a zkoušel, při jaké rychlosti to půjde na dno a nepodařilo se mi to. A ten tlumič je přitom konstrukčně z řady TracTive řekněme uprostřed, není to vůbec ten nejlepší a nemá PDS. Cenová kategorie 14-20 tis. podle toho jestli tam je hydraulické předpětí nebo ruční klíčem. Naprostá pecka.
Pertla napsal:
Nene jezdil na TomášověTT. Milanovo jsem jezdil taky a byla to naprostá bomba, měl jsem možnost srovnat repasovaný, hyperpro a Trackaktive ... Poslední jednoznačně best!
Myslíš Tomášovu silniční 1200ku ?
Nene, měl půjčenou mojí 1150GSA (to znamená s klasickými vidlemi Oehlins vpředu)..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
i kdyz budete mit kosmickej tlumic za milion, tak proste konstrucne bude upside vzdy v terenu lepsi nez rameno, ale na silnici je to zase obracene. z toho plyne, ze kdyz uz mate bmw a nechcete menit, tak tractive je dobra volba, jak si jizdu v terenu maximalne zprijemnit.
Za ty peníze to kluci musí být best, to bez debat....čekam kdy se ozve nějakej KTMkař a řekne že to stejně furt nemá na WP(bílou sílu)
No právě že to cenově není to nejvyšší ale přitom to funguje líp než řada jiných tlumičů s dvojnásobnou cenou.
Konstrukčně je to o generaci novější a všechno je robustnější - větší průměr pístku, jinak udělaný vnitřní element s guferem s teflonovým těsněním, větší celkový průměr atd. Cenově když vezmu Level1 a nastavím si ho na svojí váhu, tak to vyjde na cenu, která je hodně podobná úplně obyčejným tlumičům bez oddělovacího pístu jiných výrobců ale funguje to líp, než tlumiče řady jiných výrobců za dvojnásobek peněz. Jinak řečeno, TracTive není ani náhodou nejdražší na trhu ale funkčně je to špička. Pravda je, že konstruktéři jsou lidi původem z WP ale když ty "svoje" tlumiče navrhovali, tak pochopitelně využili zkušenosti z WP a udělali to ve všech ohledech lepší. Nikdo víc nezná konstrukci WP než oni, takže vzali parametr za parametrem a navrhovali to tak, aby jejich nový tlumič měl ty parametry lepší.
Pochopitelně že nejde jen o tlumiče ale o celý podvozek. Já moc dobře vím, že moje upravená motorka je moc těžká na předek a 100% je LC8 v tomhle ohledu lepší ale můj zadní tlumič je bez diskuze lepší než ten sériový WP u KTM a přední možná taky, nejsem expert na Oehlins vidle ale ty moje mají zdvih 330mm, LC8 S má myslím jen 250mm a obyčejná tuším jen 220mm, takže už v tohle ohledu to nejde moc porovnávat. Pro mě bylo podstatný, abych nikdy při běžné jízdě (i s kufry a ve vysoké rychlosti) nešel na houpavé šotolině (typické valchy na afrických pistách) na doraz vzadu a aby tlumič vydržel maximální rozsah pohybu alespoň hodinu a půl.
Sériově montovaný zadní tlumič LC8 je jeden z nejlepších tlumičů co WP dělá, odpovídá to víceméně TracTive verzi HighEnd v kategorii 30 tis. Kč. WP originál do LC8 by měl stát kolem 1500EUR bez DPH, to by znamenalo, že porovnáváme dost neporovnatelné věci (cca 47 tis. Kč s DPH). Cenu radši ještě ověřím u některého prodejce v ČR, zdá se mi to děsně moc.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...