horac: trochu Tě zklamu a malinko uklidním... Zaprvé nejde připojit dvě helmy a zároveň dva telefony. Pouze jeden, předem při párování určený z vás se může připojit i na něco dalšího(tel, nebo navi). V takovým případě pro příjem hovoru to tlačítko použít musíš (ale žádný strach, nahmatává opravdu dobře). Pokud pojedeš sám, jde nastavit přijímání hovorů i hlasem. Čili řekneš třeba prosím, nebo haló, nebo cokoli Tě napadne a je to, hovor se spojí. Ta asi nejpříjemnější varianta je spojit si telefon ještě přes navigaci, tedy navi jako handsfree tel. a interphone jako hf pro navi. To krásně vidíš kdo Ti volá a pokud to situace dovoluje, můžeš si projíždět i telefonní seznam a volat kam tě napadne. Ale jak jsem psal, pouze Ty.... Kolega je odkázán jen na spojení s Tebou a to ještě když nebudeš zrovna telefonovat... Jediný způsob jak být ve spojení ve víc motorkách, aby byli všichni na příjmu tel. je telefonovat si navzájem, což se při pouze občasném operativním domlouvání a současných cenách hovorů i roamingu dá ustát (náklady na celou cestu to asi dramaticky neovlivní).
Nevím jak moc Ti tohle všechno může vyhovovat, jak už jsem psal, pro moje potřeby to téměř ideální. Buď jezdím sám a poměrně dost telefonuju (používám motorku v pracovní dny jako dopravní prostředek), nebo ve volnu jezdím se spolujezdkyní na cesty a výlety a to mi zase téměř nikdo nevolá...
Maiali nel Fango!
cize funguje to takto, musime byt sparovany a prepnuty ( medzi moto ) na interkom a vtedy pocuje druha moto vsetko aj to co nescem stale ??? Nepotrebujeme sa rozpravat ale byt v spojeni a riesit veci podla potreby ale kazde zakaslanie ci ujukanie od radosti do helmy nieje nutne posielat druhej moto. AK teda pocuvam hudbu musim stlacit tlacislo a pockat az sa naparujem s druhou moto a potom hovorit?? jemu to hovori automaticky??? Stale tomu nechapem a mam pocit ze to je vlastne iba HF na mobil a komunikacia z druhou moto je iba nejaky doplnok a nie primarna vec. Cize takto to funguje ??
horac: no spíš je tak nějak primární vždy jedno, buď volání a spol, nebo komunikace přes interkom. Pokud budeš poslouchat řekněme hudbu, ten druhý neuslyší nic a ani si nemůže nic pustit, ani si nezatelefonuje. Pokud to přepneš, můžete spolu mluvit (nemusí se to pokaždý párovat, jen přepneš a přepojí se to okamžitě samo). Proto jsem psal, že hudbu, tel atd je lepší řešit prostřednictvím navi (třeba zümo660), což Ti dává víc možností výběru, protože ke dvěma intephonům můžeš připojit v jeden okamžik jen jeden další BT přístroj. A nebo můžeš být spojen především s kolegou nebo spolujezdcem (baterka vydrží žvanění v podstatě celý den) a ano, v tu chvíli uslyšíte všechno co řeknete, a to ostatní, např. telefon řešit jen jako doplněk.
Maiali nel Fango!
jasne chapem ale potom je to dost limitujuce. Pozri na ide asi o toto. Kamos ma Zumo takze navigacia do helmy je fajn. Ja si pustim hudbu a pocuvam idem za nim. Nejako sa rozdelime myslle so mze stlacim gombajz a poviem mu co potrebujem a jemu to prioritne aleb ozapipa a sam sa zapne alebo priamo hovori ( co ale tak nieje ) cize dost som sklamany. Z tejto veci. Ale aj tak velmi dik za info. Zhodnotime ci nieje lepsia kombinacia s PMR vysielackou.
To horac
Nový intercom zvládá více BT zařízení viz citace z netu:
Nový CellularLine Interphone F4 vylepšuje většinu funkcí svého předchůdce, a stává se top produktem v motocyklové komunikaci na trhu. Intercom má nyní dosah až 500m. Největší změnou je však multikanálové použití všech nabízených funkcí. Je tedy možné jednoduše kombinovat přehrávání GPS instrukcí, spojení až se 2 mobilními telefony, bezdrátové hi-fi stereo.
Myslím, že by jsi měl mít po problému. Každý může poslouchat třeba rádio, nebo navigaci a zároveň mluvit. Aspoň takhle tomu rozumím.
Pája
Sak citace to ano, ale ide o to ze ked sa aj ty prepojis , aj manualne z pocuvania hudby na intercom, tak tomu komu volas pokial on nieje na zariadeni nastaveny na intercom ( sak naco on pocuva prikazy z navigacie ) tak ak osa tu hovorilo on nic nepocuje, o nicom nevie, nic mu nepipne ani nic ine. Tak to mi je teda pekne zariadenie. Je topoto miba obycajne HF s moznostou sparovania viac veci co je klasika , viac telefonov sa naparuje na klasicke HF. ale nechapem preco to aspon nepine alebo tak sak aj ked mam sparovane 2 mobili v aute na HF to mi aspon da signal ked mi prichadza hovor, a mam pocit ze aj vtedy ked hovorim na druhom telefone. TAk nechapem.
teraz mi potvrdil predajca co predava Midland ze BT2 model funguje tak ako som popisoval vyssie ze by som chcel. Cize mne ide hudba, druha moto GPS navigacia a ked cokolvek obaja povieme automaticky sa to pocuje na druje strane intercomu bez stlacania cohokolvek. Tak snad funguje aj interphone tak ale asi pojdem do Midlandu lebo tam sa da prikupit PMR vysielacka origos midland a je to az na 1-3 km vzdialenost interkomu. Aj tak dik za info.
Pokud to sloučí zvuk třeba telefonu a druhého jezdce tak to by znamenalo, že to pořád komunikuje (vysílá) i s druhou přilbou.
Já dlouho váhal, jestli Interphone vůbec koupit, protože mít u palice něco co pořád vysílá na 500m (nebo 200m) se mi moc nechtělo.
Normální BT jede řekněme na 10m.
Interphone jede mezi přilbami asi jen pokud chci, což je doufám to přepínání. Já to stejně budu provozovat hlavně sám, manželku motorka nebaví a kluci do toho nejdou.
Objednal jsem jen jeden kousek takže, komunikaci mezi přilbami nevyzkouším.
Ale i tak jsem zvědavý jak budu spokojený.
Pája
pájo,jak někdy spolu pojedem můžem to prubnoutmám doma dvě ty mluvítka,první starší do 200 m,druhý novější už umí 500 m,není problém to přehodit,spárovat a pak mi můžeš celou cestu šeptat do ouška
parkrát sem to použil v páru když semnou jela žena,funguje to supr
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Chalani Scalarider Q2 a najnovsi G4 dokaze komunikovat s 4x G4 full duplex telefonovat pocuvat navigaciu ... A dosah az do 1,6 kilometra !
Ked mi niekto vola a ja kecam s inou motorkou pocujem zvonenie. Je onmoho lepsi ako Interphone,Salarider G4 je o triedu vissie. S interphonom nemate problem ked ide na lave sluchatko ten hruby kabel, kazdy scalarider ma na obe sluchatka tenucky kablik , ktory nezavadzia na neni som nervozny v prilbe(ked to montujem do prilieb je to len tak tak s tenkym kablikom a co potom na Schuberte ked tam sa to len lepi a nemontuje!). Hovor okolo 10 hodin na starej Q2 sme kecali celu cestu Zilina az pod Alpy aj za poriadneho lejaka a fungoval super. G4 je kompatibilna aj s Schubert systemom. http://dmoto.sk/s..._rider.php
Pre info sa opytajte aj Tryskaca ma Q2
Upravil bubak99 dne 07.03.2010 19:10
Mám Interphone asi tři roky a je to super. Používám hlavně se spolujezdcem. Nevýhody - když fakt fest prší tak to přestane fungovat a je nutný to vysušit a pak nevím jak a jestli se vůbec dá vyměnit baterka, přeci jen po třech letech už je to znát a zatímco jeden vydrží tak 5-6 hodin tak druhý už jen tři :-( To je spíš dotaz na Tomáše ale
Novej napsal(a):
Nemám a nechci vyklápěčku, dá se použít intercom i do normální (enduro) přilby?
yep.
jedna varianta je do INTEGRALKY, druha do ENDURO/SKLOPKY.
myslim Interphone...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jsou na trhu 2 varianty pro uzavřené přilby-dle mě,integrální(ne klapačky) ,ale určitě krosové helmy a otevřené přilby tzn.i klapačky.V podstatě jde o uchycení mikrofonu pro integrály a cros. helmy (kde nejde hejbat bradou mikrofon na drátu.Pro otevřené helmy +klapečky na hejbacím čůru(pardon za název) sklopíš bradu popř.tam není ,ale mikrofon být musí
Teď sem pořídil Interphone F4 a musim říct, že dobrý. Zkoušel sem v tom i muziku a k tomu to teda neni, ne že bych poslouchal muziku, když jedu tak se kochám Ale myslel sem, že do hračičky za 4ku by mohli dát daleko lepčí sluchátka. Jinak to funguje super.
Ahoj,
poraďte prosím.
když propojím Zumo 660 s Interphone F4, hlasové povely navigace přichází později,
reakce na tlačítka Zuma (například info o příští odbočce) je opožděná a někdy část povelu zastíní zašumění, vypadá to, jako by Interphone "usínal" když je mezi povely z navi. chvíli odmlka.
Když spáruji svůj STARÝ Interphone( bez přívlastku "F" ) je přenos povelů čistý bez počátečního zašumění a OKAMŽITĚ, jakoby On Line.
Mara napsal(a):
Ahoj,
poraďte prosím.
když propojím Zumo 660 s Interphone F4, hlasové povely navigace přichází později,
reakce na tlačítka Zuma (například info o příští odbočce) je opožděná a někdy část povelu zastíní zašumění, vypadá to, jako by Interphone "usínal" když je mezi povely z navi. chvíli odmlka.
Když spáruji svůj STARÝ Interphone( bez přívlastku "F" ) je přenos povelů čistý bez počátečního zašumění a OKAMŽITĚ, jakoby On Line.
Je to normální? Nemám něco špatně nastavené?
Mě to dělá přesně to samé,taky 660+F4 nebo lépe řečeno dělalo,protože po zimě,co jsem měl 660 v autě,se už nemůžu spojit s F4 vůbec.Nevím čím to je,ale štve mě to pěkně
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA