No naštěstí jo... A stím předjížděním bych před zatáčkou byl opatrnej sám naotž tak ještě vláčet babu. A ono moc výkonu je taky na škodu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ještě, že tak .
Já nemyslel vyloženě před zatáčkou, ale obecně když chceš na 125 předjet a to auto před tebou jede víc jak 90 nedej bože 100 tak potřebuješ hodně dlouhej úsek na předjetí. Já bych momentálně viděl jako ideál Kawu Ninja 250, kamarádka to má a je to lehounký, že to zvedne jednou rukou a výkon taky bohatě stačí.
Co Cagiva Canyon 500? Známej to teď chce prodat,červenou,se serviskou,kup v čr,h...o najeto a cena je do padičky.
Ta motorka se mi líbí,ale vůbec nevim,jak to funguje,kvalita atd...
rubigs napsal:
Co Cagiva Canyon 500? Známej to teď chce prodat,červenou,se serviskou,kup v čr,h...o najeto a cena je do padičky.
Ta motorka se mi líbí,ale vůbec nevim,jak to funguje,kvalita atd...
Funguje to stašně jsem ji měla a víc jsem opravoval než jezdil...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Paul napsal:
vjetrník: právě, že se váhou přibližují nebo dokonce překonávají velký motorky, a proto je podle mě zbytečný přemýšlet nad skútrem. S tou ovladatelností je to subjektivní, mě třeba mnohem víc vyhovují široký řidítka na normální motorce než uzoučký na skůtru. Chápu, že tam odpadá "starost" řazení, ale pokud nebude jezdit hned ze začátku v hustým provozu tak to zvládne. Jinak na cestování se podle mě hodí až opravdu velký skůtry typu Burgman nebo TMAX a to už jsme zase cenově někde jinde...
...jezdil jsi na tom?
Vem si, že baba je užší v ramenou (většinou tedy), takže široká řídítka nemusí být zrovna to pravé. Střední kategorie skůtrů má už výkonu dostatek, není potřeba hned nejvyšší modelové řady. Ovladatelnost je skutečně lepší než běžná moto natož cestovní enduro...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Paul napsal:
vjetrník: právě, že se váhou přibližují nebo dokonce překonávají velký motorky, a proto je podle mě zbytečný přemýšlet nad skútrem. S tou ovladatelností je to subjektivní, mě třeba mnohem víc vyhovují široký řidítka na normální motorce než uzoučký na skůtru. Chápu, že tam odpadá "starost" řazení, ale pokud nebude jezdit hned ze začátku v hustým provozu tak to zvládne. Jinak na cestování se podle mě hodí až opravdu velký skůtry typu Burgman nebo TMAX a to už jsme zase cenově někde jinde...
...jezdil jsi na tom?
Vem si, že baba je užší v ramenou (většinou tedy), takže široká řídítka nemusí být zrovna to pravé. Střední kategorie skůtrů má už výkonu dostatek, není potřeba hned nejvyšší modelové řady. Ovladatelnost je skutečně lepší než běžná moto natož cestovní enduro...
kdybys nebyl blazen, koupil bys misto toho sveho srandaskutru napr. hypouše (Ducati Hypermotard) jako napr. Peter.
Vyslo by to nejspis na podobny penize.
Ale ty blazen ses, tak si to uzij se svejma pidikoleckama na prazsky dlazbe, pres koleje, sileny diry atd.
ovladatelnost skutru je na rovine a asfaltu urcite lepsi... ale jak vjedes na rozmlacenou dlazbu, je to presne obracene.
---
a ten argument, ze vaha neni dulezita -- to je neuveritelna kravina. Samozrejme, ze kazde kilo se pocita.. at uz pri brzdeni, tak ovlivnuje silu ktera se snazi te vyhodit ze zatacky...
Proste a jednoduse... rozhodnuti hodne Vjetrnika
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na Burgmanovi jo, ale byla to chvilka. Je to asi o zvyku no. Výkon problém nebude, ale prostě je podle mě rozumejší začít na nějakým menším objemu, ale normální motorce než na skůtru. Přece jenom je něco jinýho najet do zatáčky na skůtru a na normální motorce. Jinak k tý ovladatelnosti, než cestovní enduro určitě, kvůli váze, výšce, těžišti, ale u běžný moto by záleželo na hmotnosti. Třeba jak jsem napsal o tý Ninji 250 tak ta je snad dělaná celá z plastu jinak nechápu jak to může být tak lehký..
a krome toho.. pri svoji vysce a veku na tom musis vypadat asi tak srandovne, jako ja na Factorce
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Paul napsal:
Na Burgmanovi jo, ale byla to chvilka. Je to asi o zvyku no. Výkon problém nebude, ale prostě je podle mě rozumejší začít na nějakým menším objemu, ale normální motorce než na skůtru. Přece jenom je něco jinýho najet do zatáčky na skůtru a na normální motorce. Jinak k tý ovladatelnosti, než cestovní enduro určitě, kvůli váze, výšce, těžišti, ale u běžný moto by záleželo na hmotnosti. Třeba jak jsem napsal o tý Ninji 250 tak ta je snad dělaná celá z plastu jinak nechápu jak to může být tak lehký..
hele v Praze jsou takovy diry, tak casto najizdis na chodnik, ruzne oddelovaci mrchy atd.. ze enduro naprosto v pohode. Vyuzijes vse, od kol, po zdvihy, pres motor az po ABS.
Navic jak mas vys svetlo, tak te lidi imho lip videj atd...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já jezdím po Praze na skůtru na Hodně SH150i a ten už má větší kola a pokud extrémně nespěcháš tak pobere jak koleje i kostky, ale samozřejmě od toho nemůžeš chtít věci jako od podvozku endura, to je nesrovnatelný. Ale o tom sem ani nemluvil. Já jen prostě říkám, že je podle mě lepší koupit na začátek nějakou lehčí obyčejnou motorku a ne skutra .
Paul napsal:
Já jezdím po Praze na skůtru na Hodně SH150i a ten už má větší kola a pokud extrémně nespěcháš tak pobere jak koleje i kostky, ale samozřejmě od toho nemůžeš chtít věci jako od podvozku endura, to je nesrovnatelný. Ale o tom sem ani nemluvil. Já jen prostě říkám, že je podle mě lepší koupit na začátek nějakou lehčí obyčejnou motorku a ne skutra .
jo ja souhlasim.
osobne mam taky skutr a skutry obecne se mi libej... tedy ti maly a lehky.
Velky skutry moc nechapu.. to uz radsi MP3.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To mně docela taky, ale já se nelíbím jim. Nejsem ny ně fyzicky stavěnej .
Já je chápu, ale nevidím důvod si je kupovat, když můžu mít normální motorku. Ale tak to už je každýho věc co se mu líbí..
kdybys nebyl blazen, koupil bys misto toho sveho srandaskutru napr. hypouše (Ducati Hypermotard) jako napr. Peter.
Vyslo by to nejspis na podobny penize.
Ale ty blazen ses, tak si to uzij se svejma pidikoleckama na prazsky dlazbe, pres koleje, sileny diry atd.
ovladatelnost skutru je na rovine a asfaltu urcite lepsi... ale jak vjedes na rozmlacenou dlazbu, je to presne obracene.
---
a ten argument, ze vaha neni dulezita -- to je neuveritelna kravina. Samozrejme, ze kazde kilo se pocita.. at uz pri brzdeni, tak ovlivnuje silu ktera se snazi te vyhodit ze zatacky...
...to jsou nesmysly, co píšeš...svez se na nečem, než začneš rozumovat
...pokud člověk hodnotí skůtr s 10" kolečky, ano, to je jiná...většina větších skůtrů má kola 14" a větší
...hypermotárd do města je praktický asi stejně jako R1...
...hmotnost velkých skůtrů je srovnatelná s motorkami, jen skůtry mají těžiště úplně jinde.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
...pokud člověk hodnotí skůtr s 10" kolečky, ano, to je jiná...většina větších skůtrů má kola 14" a větší
14 palcu je na mesto myslim zoufale malo.
Moje factorka ma 13 a je to malo.
Vjetrnik napsal:
...hypermotárd do města je praktický asi stejně jako R1...
tohle muze napsat fakt jen Vjetrnik... tak zrovna Peteruv hypouš ma zatah pekne od spoda a sedis na tom nomalne, narozdil od R1.
Takze tvrzenim, ze Hypermotard je do mesta to same, co R1, se jen zamotavas do svych nesmyslu.
Vjetrnik napsal:
...hmotnost velkých skůtrů je srovnatelná s motorkami, jen skůtry mají těžiště úplně jinde.
hmotnost velkych skutru vetsinou presahuje vahu nahacu a blizi se prerostlym endurum.
V kombinaci s malejma koleckama, pocitam, ze krouticim se ramem, nic moc vybavou... to je ... fantastickej stroj pro tebe.
Ty stejne poznas kulovy jak to jezdi, tak co resit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tohle muze napsat fakt jen Vjetrnik... tak zrovna Peteruv hypouš ma zatah pekne od spoda a sedis na tom nomalne, narozdil od R1.
Takze tvrzenim, ze Hypermotard je do mesta to same, co R1, se jen zamotavas do svych nesmyslu.
...jo, jo...na hypermotárdu máš stejně jako na R1 kam dát tašku s notebookem, když jde na jednání kde nechat přilbu, za nepřízně počasí jsi an tom dokonale krytý...je to prostě maximálně praktický stroj
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
tohle muze napsat fakt jen Vjetrnik... tak zrovna Peteruv hypouš ma zatah pekne od spoda a sedis na tom nomalne, narozdil od R1.
Takze tvrzenim, ze Hypermotard je do mesta to same, co R1, se jen zamotavas do svych nesmyslu.
...jo, jo...na hypermotárdu máš stejně jako na R1 kam dát tašku s notebookem, když jde na jednání kde nechat přilbu, za nepřízně počasí jsi an tom dokonale krytý...je to prostě maximálně praktický stroj
nejakej mensi topcase by se na HM snad dal dat...
kryti mas urcite lepsi na skutru, ale porad dostanes lekci od autobusu a nakladaku jedoucich pred tebou.
Takze jezdeni ve slusnejch hadrech v desti na motorce obecne nic extra.
---
to uz se mi libi vic tohle:
Upravil hicks dne 16.04.2012 11:11
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
"Pořiď do začátku Jawu 250. Když to přežije, už jí nic nepřekvapí Kdo jezdil Jawu ví. Kdo 350tku, víc se nadřel
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
No asi bych se tentokrát přidal na stranu Hickse . Na skutrech jsem jezdil dost , ovladatelnost na rozbité cestě hrůza,kolikrát to umí i pěkně zaskočit a přivodit nepříjemný chvíle, pokud se předpokládá nějaký padání v málé rychlost nebo na místě , tak se pořád svařuje a stříká spousta plastovejch bazmeků...
no a pokud se mladá paní má dostat k řazení asi bych to dal formou šoku hned od začátku, at´je to za náma
Skůtr není špatnej to ne , ale buď do města / rohlíkovej / nebo úplně něco jinýho na cestování a to asi ani jedno není to co hledají .
Upravil sved63 dne 16.04.2012 13:44
Tak třeba moje ségra začínala v 16 letech na XR 125 a hned po vydání řidičáku jela se mnou do Chorvatska a pak následovaly další podobné cesty v 18 letech přesedla na SLR 650 no a 21 letech podědila mojí Afriku a občas se sveze i na mém GSA
sved63 napsal:
Skůtr není špatnej to ne , ale buď do města / rohlíkovej / nebo úplně něco jinýho na cestování a to asi ani jedno není to hledjí .
mne taky oslovuje VYLOZENE lehkej, jako je napr. Factorka (akorat by mohla mit 125 motor)... a pak uz se to ve mne nejak prici.
Jediny, co se mi VZHLEDOVE libi je to novy sestikilo BMW.. to je proste stylovy ac to vazi zas jak GSA + MP3
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2