Badu napsal:
no snad jí to přejde, když jsme jezdili spolu poprvé ještě na skůtru, tak se mě držela tak křečovitě, že jsem nemohl dýchat :cD. Viděl jsem jednu vytuněnou žluťku se zvýšeným kouřovým plexi od TT a dost se mi to líbilo, tak snad to bude ok. To nízký kouřový vypadá pěkně, ale moc nechrání....
Nemáš odkaz na foto 8kila s tím kouřovým od TT? nebo sem hoď tu tvoji až to tam budeš mít,taky o něm uvažuju ale asi o čirým nicméně chtěl bych to kouř. viděl na mašině
Badu napsal:
:c). Mimochodem, nemáte někdo na motorce rozšíření brzdového pedálu od TT? Docela se mi zdá ten pedál malej a příde mi, že kdyby tam bylo to rozšíření že by to bylo lepší, jistější. Když jsem se na to v TT ptal, tak mi řekli, že je to k ničemu.
Mám to rozšíření. Myslím že to není špatné.
Retezovka tak 20 max podle stylu ježdění.
Ještě jsem viděl zajímavé plexi puig. Dělají i kourove .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
schrek napsal:
jinak dotaz jak dlouho asi vydrzi retezovka cca , vim ze je to ruzny, ale nejakej prumer
hlidej nepravidelne vytahani... origo O-ring je celkem shit, necekej o moc vic nez 20 tisic.
---
na vymenu bud DID 525 ZVM2 nebo ted novej ZVMX, pripadne CZ 525 SDZ... to ed jezdim ja... je bozi... ovsem mam Scottoiler.
vse 116 clanku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Badu napsal:
:c). Mimochodem, nemáte někdo na motorce rozšíření brzdového pedálu od TT? Docela se mi zdá ten pedál malej a příde mi, že kdyby tam bylo to rozšíření že by to bylo lepší, jistější. Když jsem se na to v TT ptal, tak mi řekli, že je to k ničemu.
Mám to rozšíření. Myslím že to není špatné.
Retezovka tak 20 max podle stylu ježdění.
Ještě jsem viděl zajímavé plexi puig. Dělají i kourove .
akorat mi ten PUig prisel dost uzkej...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Badu napsal:
no snad jí to přejde, když jsme jezdili spolu poprvé ještě na skůtru, tak se mě držela tak křečovitě, že jsem nemohl dýchat :cD. Viděl jsem jednu vytuněnou žluťku se zvýšeným kouřovým plexi od TT a dost se mi to líbilo, tak snad to bude ok. To nízký kouřový vypadá pěkně, ale moc nechrání....
Nemáš odkaz na foto 8kila s tím kouřovým od TT? nebo sem hoď tu tvoji až to tam budeš mít,taky o něm uvažuju ale asi o čirým nicméně chtěl bych to kouř. viděl na mašině
Ahoj Kime, tenhle týpek má to kouřové plexi YouTube Video jinak ještě jeden člověk tady na foru ho má na F 650 GS twin a tam to vypadá fakt hodně dobře. Já ho budu mít namontovaný přespříští týden, tak ti pak dýžtak pošlu foto, když budeš chtít
Upravil swat dne 21.04.2012 20:07
Tak dneska ujeto asi 430Km Praha - Lipno - Praha. Krom toho, že byla potom už strašná kláda a svojí přítelkyni jsem rozmrazoval asi půl hodiny. Ale pak mi to nedalo a jel jsem to projet trochu ještě do ulic a lecos jsem pochopil. Ta motorka nemá ucukanej plyn to je jen ukrutně silnej motor :cD. Taky jsem zjistil že je jí moc dobře nad 5tis. otáček. Míň jsem řadil a užíval si každou rychlost, pecka :c), docela vytahaný ruce
Já jen 105km ale více méně po spojovackach mezi dedinama okolo přehrady Vír a pak k rybníku Suchý.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Badu napsal:
ochopil. Ta motorka nemá ucukanej plyn to je jen ukrutně silnej motor :cD. Taky jsem zjistil že je jí moc dobře nad 5tis. otáček. Míň jsem řadil a užíval si každou rychlost, pecka :c), docela vytahaný ruce
Kime, pak to sem dám
jj.. ucukanej plyn vadi hlavne zacatecnikum.
+
ze by ji bylo dobre nad 5 tisic mi teda neprislo.. tak cca 3 az 5 500...
---
pokud si chces uzit poradne hladneho prubehu bez cukani, porid Scottoiler (eSystem).. pripadne se staf v Karline na kaficko jak to vypada
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj Hicksi, jj jsem začátečník, ale už si zvykám. No zjistil jsem, že když ty rychlosti držím okolo 5ti tisíc a pak vemu ještě za plyn tak mě to pořádně nakopne a to se mi dost líbí :c). Popravdě ze začátku jsem s tím jezdil jak s dieselelem a moc jsem to nevytáčel. Ten Scottoiler asi budu kupovat, protože si nedokážu představit jak fůrt sám mažu řetěz. Do Karlína to mám kousek, tak se někdy stavím mrknout, ale celý příští týden je pro mě mrtvý, protože jsem na výstavě v Brně
Badu napsal:
jj, já se taky kloním ke klasice bez té elektroniky, jsou to peníze navíc a víc součástek co se může rozbít :c)
jenomze ta klasika bez elektroniky REAGUJE na teplotu a snad i atmosfericky tlak.
Takze to pokazde maze jinak...
Navic maze i na volnobeh atd...
nemyslim, ze by ta elektronicka verze byla nejak extra slozitejsi.. naopak je to celkem modularni a napr. za deste muzes snadne zmenit intenzitu mazani.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Badu napsal:
Ahoj Hicksi, jj jsem začátečník, ale už si zvykám. No zjistil jsem, že když ty rychlosti držím okolo 5ti tisíc a pak vemu ještě za plyn tak mě to pořádně nakopne a to se mi dost líbí :c). Popravdě ze začátku jsem s tím jezdil jak s dieselelem a moc jsem to nevytáčel. Ten Scottoiler asi budu kupovat, protože si nedokážu představit jak fůrt sám mažu řetěz. Do Karlína to mám kousek, tak se někdy stavím mrknout, ale celý příští týden je pro mě mrtvý, protože jsem na výstavě v Brně
jinak jasne, ze to tahne i nad 5 tisic.. akorat vic vibraci atd...
---
jasne, jsme tam furt, akorat dej vedet predem urcite...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
AHoj, no nechce se mi zas do toho dávat 7klacků, možná bych byl spokojenej bez tý elektroniky taky. Uvidím, ještě si to nechám projít hlavou než to koupím. Dneska jsem to už protáhl docela slušným terénem, jel jsem opatrně a naštěstí se v tom mokru nevymáz. Fakt mě to začíná bavit, je to brutální motorka a užívám si jí :c)
Badu napsal:
AHoj, no nechce se mi zas do toho dávat 7klacků, možná bych byl spokojenej bez tý elektroniky taky. Uvidím, ještě si to nechám projít hlavou než to koupím. Dneska jsem to už protáhl docela slušným terénem, jel jsem opatrně a naštěstí se v tom mokru nevymáz. Fakt mě to začíná bavit, je to brutální motorka a užívám si jí :c)
no ja uz se zaprisahnul, ze uz ani km bez Scotta.. je to ZASADNI rozdil.
7k sice neni uplne malo, ale kdyz si vezmes kolik stoji origo rozeta, slusnej retez a kolecko, mas to za skoro jednu sadu zpatky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to jo no, jsem taky pro scottoiler, ale ten bez té elektroniky stojí myslím jen 3ku. A když pojedzu někam do tepla, tak myslím, na tom scottoileru se to dá mechanicky nastavit, ne?
no ja uz se zaprisahnul, ze uz ani km bez Scotta.. je to ZASADNI rozdil.
Muzes mi roct, jak je ten zasadni rozdil?? Chapu namazanej retez a nenamazanej retez je rozdil. Jestli ho mazu sam, nebo to za mne dela pristroj nemuze mit podle me vliv na jizdni vlastnosti jak tady od tebe uz po nekolikaty ctu
Aktualne 1250 GSA HP
Badu napsal:
to jo no, jsem taky pro scottoiler, ale ten bez té elektroniky stojí myslím jen 3ku. A když pojedzu někam do tepla, tak myslím, na tom scottoileru se to dá mechanicky nastavit, ne?
jj.. ale pripocti jeste cca 750 za LubeTube...
urcite se to da nasavit, jen se s tim musis s*at.. pocitat za jak dlouho to kapne atd..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2