akce Autec, pro nekoho mozna klasika, pro me ovsem novinka:
Takze psal jsem jim nekolik mesciu, ze mam zajem, ze bych se svezl, koupil, kdy uz bude, kolik stoji, atd. Zkratka bych rekl, ze jsem vypadal jako kupec. Asi tomu tak nebylo, protoze na opetovny dotaz kdy uz budou, kdyz cela Evropa a USA uz jezdej, mi bylo receno, ze bylo nekolik kusu, ale bylo to rozprodano mezi kamarady vedeni Autecu. Neda se rict, ze bych to nedokazal pochopit, vazne to chapu, ze jestli si nekdo u nich koupil uz 10ks sedmickovejch Baworu, tak ma asi prednost, ale tak nejak jsem proste ztratil chut to od nich koupit. Pry kdyz se zapisu na poradnik, tak mozna prosinec... To ne hosi, je mi lito, ale jdu jinam...
BMW R1150GS MY02
Jinak potom co jsme zjistili servisní intervaly na G450X, jsem se rozhodl a koupil osvědčené WR450F...
Upravil TomasTT dne 08.10.2008 12:20
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jo, jo, když do těžkého terénu, tak moto na to dělané......loni jsem uprostřed pole v tomhle lepivém bahně zjistil, že jsem jel na rezervu...pěkně jsem se potom zapotil, než jsem ji tam odsud dostal...
Tome, to te naockoval Milan ne? :-) Taky mi rikal, ze mam misto G450X koupit WR, nevim, zatim u me vyhrava nakup G650X, chci na ty motorce do toho terenu i dojet, aniz bych to musel vozit jen na privesu...
BMW R1150GS MY02
No nejen Milan a spol. Jezdil jsem na tom v Tunisu a u Martina Macka párkrát v horách, je to příjemné. G450X bude určitě taky ale tahle nabídka byla za skělou cenu, máme na to okamžitě velké nádrže (i na model s hliníkovým rámem) a případně se z toho dá celkem snadno udělat rallye stroj. Přitom to jde nakopnout nohou a je to konstrukčně primitivní. U toho G nikdo neví, co bude dělat to ložisko přední rozety v ose, jak moc to bude odcházet a hlavně ty motohodiny jsou docela přísný. Je to motorka spíš na závodění a ne na běžné enduro ježdění. G650 je už o hodně větší a těžší a bude s ní míň zábavy proti 450 na blbnutí. Asi výrazně lepší na nějaké přesuny ale já nechci motorku na které se dojede po ose do Tater.. Na to je 650 jednoznačně nejlepší volba. Já mám na tyhle účely svojí 1150 (rozdíl proti 650 zase není tak drastický) a tak volba 450 je myslím OK.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
to Tom: ve Tvém případě dobrá volba...teď jsem se vrátil z KTM, potřeboval jsem nový hrneček na kafe, ale neměli...:-(...okukoval jsem zase nové EXC a bude jen otázka času, než bude doma...nutně ji potřebuji ke štěstí ...když ji porovnám se svým modelem 2003, tak ten generační rozdíl je zatraceně znát...
Panove ja vim, ze 450 by byla na blbnuti lepsi, ale bojim se tech motohodin, je jedno jestli BMW, KTM nebo Yamaha...Rikam si, ze rozdil 650 a 1150: predni kolo, -100kg, atd je prece zasadni ne? Predstava, ze abych se na 450 svezl a musel to nejdriv hodit na prives a nekm s tim odjet me prijde starsna
BMW R1150GS MY02
to Johny: potom bych voli 690 Enduro ve verzi R model 2009 - vyšší zdvihy a drobné změny oproti obyč enduru, rozhodně lepší než Géčko s nešvary svého podvozku
JohnyT napsal:
Panove muzete nekdo doporucit dealera v Nemecku, se kterym mate dobre zkusenosti pri nakupu nove moto?
... BMW Motorrad Karl Maier v Neufinsingu u Mnichova. Fajn chlap (4x mistr sveta na ploche draze) a je na trhu uz 25 let v kuse.. Znam se s nima uz 3 roky a nejake zname k nim uz dotahl a spokojenost...
Vjetrnik napsal:
do G650 bych nešel ani za nic.......už jen kvůli chvále toho jejich vzduchového tlumiče...
jak říkám, 690 Enduro R
Covece ty jsi velky odpurce G650 X vid! Rad bych o tech nesvarech docela rad vedel
Jo a jel si nekdy na X? Nemyslim pet minut pred motosalonem po asfaltu, ale aspon 100 km
v terenu... ?
to Remarko: já vzývám buď GS Adventure na longtrips a na řádědí EXC...nejel jsem na tom, je to kategorie, která mne nerajcuje...je to příliš kompromisní, ani ryba, ani rak....a o zadním vzduchovém tlumiči jsem četl jen samé "pozitivní" kritiky...
Vjetrnik napsal:
KTM 690 Enduro R - 46,3kW, 64Nm, 275-275mm, 138,5kg
versus
BMW G650 Xchallenge - 39kW, 60Nm, 270-270mm, 144kg
Vykon na papire je paradni, ale i kdyz ma 690 o nejaky ten konik vic,
tam 650 od Rotaxu taha lepe ve spodni casti otacek. V terenu je to urcite
vhodnejsi. Teda aspon pro me.
Vjetrnik napsal:
KTM 690 Enduro R - 46,3kW, 64Nm, 275-275mm, 138,5kg
versus
BMW G650 Xchallenge - 39kW, 60Nm, 270-270mm, 144kg
Ono je nekolik faktoru, v zasade by se dle meho dalo rict, ze to jsou stejne motorky, alespon dle typu, segmentu atd. Nemam predsudky typu tuhle znacku bych nikdy a tak. Snazim se si poridit motorku, se kterou do terenu i dojedu, ne jen na privesu, ktera nebude mit servis po motohodinach a kterou mi taky kurnik nekdo bude chtit prodat. Autec uz uhanim zase nekolik dni at mi poslou nabidku... tri pracovni dny pryc a nic. FlashTeam mi to poslou obratem...
O vzduchove tlumici na BMW jsem slysel krtiku jen od ultimativnich MX jezdcu, ostatni chvali jeho pohodli a jistotu v offroadu, takze nezatracovat, vse na svete ma sve misto
BMW R1150GS MY02
Vjetrnik napsal:
KTM 690 Enduro R - 46,3kW, 64Nm, 275-275mm, 138,5kg
versus
BMW G650 Xchallenge - 39kW, 60Nm, 270-270mm, 144kg
Ono je nekolik faktoru, v zasade by se dle meho dalo rict, ze to jsou stejne motorky, alespon dle typu, segmentu atd. Nemam predsudky typu tuhle znacku bych nikdy a tak. Snazim se si poridit motorku, se kterou do terenu i dojedu, ne jen na privesu, ktera nebude mit servis po motohodinach a kterou mi taky kurnik nekdo bude chtit prodat. Autec uz uhanim zase nekolik dni at mi poslou nabidku... tri pracovni dny pryc a nic. FlashTeam mi to poslou obratem...
O vzduchove tlumici na BMW jsem slysel krtiku jen od ultimativnich MX jezdcu, ostatni chvali jeho pohodli a jistotu v offroadu, takze nezatracovat, vse na svete ma sve misto
Poslal jsem ti jeden kontakt na BMW prodejce. Mrkni do vzkazu....