xHackerM napsal:
Zrovna dneska, když jsem jel dlouhou táhlou zatáčku, tak jsem si na tohle vlákno zpoměl a sledoval jsem chování motorky a fakt to jede jak střela a to mám přezuto od jara, takže lze říct, že nový gumy.
V čem je výhoda těchto helem v porovnání třeba s integrálkama? http://www.ls2hel...magma.html beru v poraz, že budou mít obě plexi samozřejmě
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
mám dotaz ohledně té nádobky na rámu pod seřizováním tvrdosti, jen mě zajímá od jakého ročníku se dávaly aby byly vydět, myslel jsem, že až od roku 04<, ale tady http://www.tipmot...dakar.html ta ho má venku a je to ročník nejspíš 03 má to nějak divně napsaný, tyhle se dělali do 03 nebo se pletu?
Umístění nádobky závisí na tom jesli má ABS nebo ne.Protože když má tak se tam ta nádobka nevejde a musí se dát ven na rám
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
chtěl bych obnovit téma. Mám problém kam umístit zásuvku na Dakar r.v. 2004. Chtěl bych někde na řidítka, či př. desku, ale jaksi nemám nápad. Řešil jste někdo stejnou situaci? Nabídnete foto svého řešení?
Zároveň řeším i uchycení navigace, takže pokud někdo poradí i s tím, budu moc rád.
Díky
Tam mam zasuvku namontovanou ja. Kabel jsem tahl podel bovdenu na druhou stranu riditek. Mel jsem strach, ze by se mi mohl casem ponicit kabel, kdybych jej tahl kolem olejove nadobky.
Omlouvam se za kvalitu fotky..
jarrii přiložený následující obrázek: