Přesně o tom to je ,pak můžeš umět jezdit jak Coma a je ti to k ničemu když ti při doteku jen špičkama podjede bota na štěrku a mr..eš sebou před zahrádkou plnou lidí na zem
je to HODNE o cviku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Přesně o tom to je ,pak můžeš umět jezdit jak Coma a je ti to k ničemu když ti při doteku jen špičkama podjede bota na štěrku a mr..eš sebou před zahrádkou plnou lidí na zem
je to HODNE o cviku...
Myslíš to jak rychle z té země vyskočíš a zvedneš motorku že
Jasně že jo,mě se to teda ješťe nestalo ale dovedu se do toho vžít .
Přesně o tom to je ,pak můžeš umět jezdit jak Coma a je ti to k ničemu když ti při doteku jen špičkama podjede bota na štěrku a mr..eš sebou před zahrádkou plnou lidí na zem
je to HODNE o cviku...
Myslíš to jak rychle z té země vyskočíš a zvedneš motorku že
Jasně že jo,mě se to teda ješťe nestalo ale dovedu se do toho vžít .
cim vic mam najeto.. tim min se mi tohle stava.
Druhy vysvetleni je, ze jsem cim dal tlustsi a tim padem mam moto o to niz
---
ne vazne... pokud dosahne clovek fakt blbe, je to samozrejme otravny.. na druhou stranu se motorka da vetsinou nastelovat tak, ze dosahnes v poho.. proste TY rikas motorce co ma delat, jak si zacne delat co chce a to i pri maly rychlosti, neco je spatne.
---
jinak naposledy jsem lezel loni pri proslapnuti do poradny diry pred Izr. ambasadou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No například ted bez sníženého sedla mám problém s couváním prakticky i na rovině ... otravný to je, ale to je o zvyk, stejně tak jako švihem tu mrchu dostat z bočního stojánku do svislé polohy, pokud je hodně naklopená bokem.
/Flare
Flare napsal:
No například ted bez sníženého sedla mám problém s couváním prakticky i na rovině ... otravný to je, ale to je o zvyk, stejně tak jako švihem tu mrchu dostat z bočního stojánku do svislé polohy, pokud je hodně naklopená bokem.
hele asi takhle.. prvni pulrok jsem padal (pri manipulaci) celkem dost...
druhy pulrok trochu.
Druhy rok jeste min...
treti rok fakt uz jen obcas...
---
zaver: neni to z daleka jen motorkou
Upravil hicks dne 22.05.2012 18:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Druhy vysvetleni je, ze jsem cim dal tlustsi a tim padem mam moto o to niz
---
...ano Bé je správně...podle toho co jsme viděli v sobotu, jsi dost dlouho v objemovém treninku...nechceš se vrhnout na sumo, měl bys tam šanci uspět "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Druhy vysvetleni je, ze jsem cim dal tlustsi a tim padem mam moto o to niz
---
...ano Bé je správně...podle toho co jsme viděli v sobotu, jsi dost dlouho v objemovém treninku...nechceš se vrhnout na sumo, měl bys tam šanci uspět
ty delas jako kdyby se na tobe vek nepodepisoval 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
uvazoval jsme o tom jelikoz vim co to je kdyz vam zniceho nic prasken pneu a to na prednim kole je to mazec a kdyz zrovna jedete cca 60km/h po lesni ceste je to mazec
Nic neradikalizuju... Valentinovy Karoo t určitě necpu, ale proste jsem zjistil, ze na silnici držej krasne a přitom sou milionkrát pohodlnější než klasická silniční guma...Tractive fakt funguje
Asi jsi měl na mysli ultraseal ne? ale nevím jestli jde použít i do duší.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
f800gs napsal:
Nic neradikalizuju... Valentinovy Karoo t určitě necpu, ale proste jsem zjistil, ze na silnici držej krasne a přitom sou milionkrát pohodlnější než klasická silniční guma...
zapominas na hlucnost, trochu horsi klopeni, rychlejsi ubytek pri vyssi rychlosti, nedejboze s poradnym nakladem, vyssi jizdni odpory atd...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
f800gs napsal:
Nic neradikalizuju... Valentinovy Karoo t určitě necpu, ale proste jsem zjistil, ze na silnici držej krasne a přitom sou milionkrát pohodlnější než klasická silniční guma...
zapominas na hlucnost, trochu horsi klopeni, rychlejsi ubytek pri vyssi rychlosti, nedejboze s poradnym nakladem, vyssi jizdni odpory atd...
Hlucny jsou min nez Scouty, zrejme e07 atd... Klopit jdou krasne, pri vyssi rychlosti a predpisovym nafoukani mizi porad uplne stejne, jako kdyz na nich jezdis kolem komina. Kdyz jsme jeli spolu jugosku, vis dobre, kolik tam bylo presunovych dalnic, k tomu Nockalm, Vrsic, zpatky GG a na zadku jsem dal 5, na predku 10. Samo ze pro nekoho s najezdem 40 za rok je 8 zadnich gum dost, ale uz pro mne s 20ti za rok a to za to stoji. Mnohem vetsi univerzalita i pohodli. Navic jsou levnejsi nez silnicni gumy a kdyz rozpocitam ten rozdil v cene na km, tak je to min, nez kdyz budu jezdit pomaleji, aby to zralo o pul litru mene, nebo vyhledaval levny pumpy (coz taky nedelam).
Ja proste musim s Petrem souhlasit.
Maiali nel Fango!
5 tis na zadku není moc. Kolik to foukas ? 2,30 ? F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
f800gs napsal:
Nic neradikalizuju... Valentinovy Karoo t určitě necpu, ale proste jsem zjistil, ze na silnici držej krasne a přitom sou milionkrát pohodlnější než klasická silniční guma...
zapominas na hlucnost, trochu horsi klopeni, rychlejsi ubytek pri vyssi rychlosti, nedejboze s poradnym nakladem, vyssi jizdni odpory atd...
Hlucny jsou min nez Scouty, zrejme e07 atd... Klopit jdou krasne, pri vyssi rychlosti a predpisovym nafoukani mizi porad uplne stejne, jako kdyz na nich jezdis kolem komina. Kdyz jsme jeli spolu jugosku, vis dobre, kolik tam bylo presunovych dalnic, k tomu Nockalm, Vrsic, zpatky GG a na zadku jsem dal 5, na predku 10. Samo ze pro nekoho s najezdem 40 za rok je 8 zadnich gum dost, ale uz pro mne s 20ti za rok a to za to stoji. Mnohem vetsi univerzalita i pohodli. Navic jsou levnejsi nez silnicni gumy a kdyz rozpocitam ten rozdil v cene na km, tak je to min, nez kdyz budu jezdit pomaleji, aby to zralo o pul litru mene, nebo vyhledaval levny pumpy (coz taky nedelam).
Ja proste musim s Petrem souhlasit.
tusil jsem, ze se ozves
kazdopadne ja fakt nevidim temer zadny duvod vyjma trochu diskutabilniho pohodli (horsi odezva widle), proc by si mel clovek, ktery OFF nejezdi kupovat spunty.
Specialne na ty 21ce tu kdekdo mluvil i o prodlouzeni brzdne drahy.
Jinak ja myslim, ze vydrz Karoo T vs. Tourance bude asi spis 1:3 nez 1:2... nemyslim, ze by to bylo hlavne o financich, spis kvuli te pakarne s prezouvanim.
+ tipl bych si, ze Karoo PRORAZIS snadneji, nez oceli vyztuzenou Tourancku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi jsi měl na mysli ultraseal ne? ale nevím jestli jde použít i do duší.
Nene,jde mi o nouyovou opravu dušové gumy bez demontáže ... což by mohlo stačit.
z toho webu:
"Slime originální balení pro MOTO obsahuje náplň pro bezdušové pneu. Je ale možno si dušovou náplň 237 ml objednat navíc společně se sadou. Výměnu bezdušového tmelu za dušový bohužel neprovádíme a výrobce originál MOTO sadu pro dušové pneu nedodává."
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2