Tak vám všem děkuji a admina bych poprosi o zamknutí.Asi všude pochpili,že nemám na zbytečné překrmování opice a proto už mi ani neodpověděli.Dle mého názoru nejlepší přístup je v BMW Bratislava.Na začátku tohoto vlákna jsem si to tady chválil,ale bohužel asi nejsme všichni na stejné vlně.Je to moje první motorka,které je ještě v záruce.Nikdy jsem garanční prohlídky neřešil,tak mě některé přístupy a ceny firem překvapují.Na všech svých motorkách si dělám servis sám a vždy tomu tak bylo.V dobách kdy někteří z vás ještě nebyli ani na světě jsem si i motorky stavěl(trial).To že si necháváte mazat i stupačky u BMW svědčí o vašem přístupu k motorkám.Někdo má GS jako svůj velký sen a tak se k motorce i chová.No a někdo má GS jen proto,že neví kam s prachama a kolega podnikatel ji má taky,tak si ji koupím,ať jsem IN.Jo a ještě jedna věc.Když já prodávám motorku tak je vždy v lepším stavu než jsem ji koupil a nebojím se říct,že když ne v lepším jak z Německa,tak určitě ve srovnatelném.Moje motorky co jsem kdy prodal byly v takovém stavu,abych se nemusel obávat dalších setkání s novým majitelem.Poud to Miloš zamkne a někdo bude mít dotaz,připomínku,nebo mi bude chtít jen vynadat,tak prosím do PM
Upravil PavelDR dne 05.06.2012 13:10
Ber to tak že když máš motorku v záruce tak holt musis do orig. servisu pro razítko abys později mohl uplatnit záruční opravu kdyby se tí tam nedejbože něco vysralo. Tak to prostě chodí.
Existuje možná nějaký evropský předpis nebo co to je že bys snad do autorizovaného servisu nemusel ale já bych to asi neriskoval.
Je tu určitě spousta lidí co si servis dělá stejně jako ty. Snad to tu není jen samej podnikatel
a zamykat se nic nebude Pak napiš jak jsi dopadl.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Jsem smířenej s tím,že pojedu do BMW.Jen chci aby mi udělali jen to nejnutnější co je potřeba pro udržení záruky a za co nejnižší cenu.Proč se asi všude dělají na vše výběrová řízení?Vždy má jít o nejlepší podmínky pro obě strany.Nebo to si já,alespoň myslím.Některé názory mi na tomto fóru,ale bohužel i v celé naší společnosti připadají velice zvláštní.
Upravil PavelDR dne 05.06.2012 14:44
Výběrová řízení bych do toho vůbec netahal, to sis nevybral dobré přirovnání.
to by se ti ve finále mohlo hooodně prodražit
Nicméně chápu že hledáš rozumnou cenu.Já si svoje kačky taky cením . Jednou mě to podělaný razítko v servisce u auta ale docela zachránilo zadek.
Asi mě tu máte za pitomce,ale to je váš názor.V době kdy se jezdí tankovat a nakupovat potraviny do normálních zemí,které sousedí s naší,není problém servisovat tam i moto(pro upřesnění jedu 16.7. do Blavy).Nevím jestli mám pravdu,ale všichni co se tu divíte,že chce člověk šetřit svoje těžce vydělané peníze,jste určitě podnikatelé.Pokud podnikáte tak jak to vidím v okolí,je mi smutno nad touto zemí.Přeji aby vám zůstali ještě nějací zákaznici.Je to poslední a vše co jsem do tohoto vlákna chtěl napsat.Pro dotčené - mám PM a rád si obhájím co jsem tu napsal.Přeju hodně šťstných kilometrů všem bez rozdílu názorů.
Upravil PavelDR dne 22.08.2012 18:40
Tak ti teda nevím ale když máš na stroj za xxx set tisíc tak proč tady řešíš servis s rozdílem dvou tisíc když navíc ten rozdíl projedeš když budeš cestovat jinam nehledě na to že máš v pytli celý den. Pokud chceš záruku tak bohužel atorizovanej servis navštívit budeš muset a myslím že tvé prohlášení o podnikatelích není na místě, jsme přece tržní ekonomika a ceny jsou jaké jsou s tím nic nenaděláš, taky by jsi asi nešel pracovat za 50kč na hod. jen proto že o tobě někdo bude tvrdit že za 60kč na hod. si drahej nebo že je to tak lepší ale pro koho? Nicméně s tebou souhlasím že ceny za servisní práce jsou malinko dražší při poměru že za ty ceny mám servisní prohlídku na auto taktéž s výměnou filtrů a vyčistěním klimatizace atd.
Pak dej vědět jak jsi dopadl a kde jsi teda nakonec byl servisovat ju.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Je mi podivný ten výrazný rozdíl ceny ve Vídni... I Regensburg má cenu srovnatelnou s ostatními a je to v Německu, nikoliv ve východním bloku...
Z mého pohledu - pokud jsi ze Znojma - bych asi řešil servis buď Brno, Blavu nebo Vídeň - kamkoliv jinam to bude časově a i finančně náročnější.
Vzhledem ke kvalitě servisů v CZ (a potažmo SK?) bych asi u stroje v záruce preferoval Německo nebo v tvém případě Rakousko. Byl jsem kdysi v servisu v Praze (ještě než to byl Invelt), nyní bych v případě potřeby autorizovaného servisu jel do Drážďan - cenu bych neřešil - předpokládám, že Drážďany by nakonec byly levnější než Praha...
Jestli jedeš do Blavy, tak ti držím palce, abys byl spokojen a vše bylo OK.
BMW GS = stroj na radost
buboGS napsal:
Je mi podivný ten výrazný rozdíl ceny ve Vídni... I Regensburg má cenu srovnatelnou s ostatními a je to v Německu, nikoliv ve východním bloku...
co je na tom divneho?
vzdyt se pokazde jednalo o JINY stroj s JINOU historii a JINEHO zakaznika.
ty cisla imho nutne brat s rezervou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PavelDR napsal:
Tak ještě jednou.Já to razítko chci taky,ale ne za jakuokoliv cenu
Moje zjištěni:
....
Píše, že je to jeho zjištění - předpokládám tedy, že Honzovi do Vídně zavolal a řekl, co chce na motorce udělat.
Pokud realizoval výběrové řízení na základě údajů od jiných subjektů, pak by to celé pozbývalo samozřejmě smysl. Tedy pokud nevybírá servis třeba pro Hradní stráž - ale to dle jeho reakcí nepředpokládám
Upravil buboGS dne 05.06.2012 19:43
BMW GS = stroj na radost
Jo ještě bych do těch servisů zavolal, jestli tam nemají náhodou nějaké jeté doplňky případně náhradní díly, co by ještě šly použít.....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Asi mě tu máte za pitomce,ale to je váš názor.V době kdy se jezdí tankovat a nakupovat potraviny do normálních zemí,které sousedí s naší,není problém servisovat tam i moto(pro upřesnění jedu do Blavy).Nevím jestli mám pravdu na servisních úkonech a všechny dle ,ale všichni co se tu divíte,že chce člověk šetřit svoje těžce vydělané peníze,jste určitě podnikatelé.Pokud podnikáte tak jak to vidím v okolí,je mi smutno nad touto zemí.Přeji aby vám zůstali ještě nějací zákaznici.Je to poslední a vše co jsem do tohoto vlákna chtěl napsat.Pro dotčené - mám PM a rád si obhájím co jsem tu napsal.Přeju hodně šťstných kilometrů všem bez rozdílu názorů.
tak:
1) Hmoto v Bratislavě je FMoto
2) myslím že servisu tam se opravdu bát nemusíš . Francuz je zkušený mechanik a ani já bych se nebál mu motorku svěřit ba naopak.. Co se týče FMota, celkově za sebe můžu jen a jen doporučit..
3) co se týče přirovnání o podnikatelích, myslím, že je zrovna v tomto případě dosti nešťastné.. Ale je to věc názoru a myšlenkových pochodů, naopak to momůže ostatním si utvořit názor na tebe
4) teď ti tady popíšu takový případ a můžeme spočítat ušetřené peníze když je tak těžké to pochopit..
Ber to jako tak že jsem měl na starosti jeden motocykl.. Byl to motocykl velmi drahý, značky německé - BMWéééé. Motocykl byl nový.. I nebylo šetřeno na servisních úkonech a všechny pravidelně prováděny v autorizovaných servisech. Když říkám všechny, tak říkám všechny.. I to včetně promazání pružiny stojanu, protože i to je úkon, který se dle norem BMW musí při servisní prohlídce udělat.. (tvoje narážka je proto nevhodná). Motocykl jezdil a jezdil a i na novém motocyklu se občas něco porouchá - to se prostě může stát. Pravidelně servisovat a občas něco opravit jsem nechal. Udělal bych si to sám, ale protože "trošku" znám systém BMW, kdepak kdepak a vždy s motocyklem jel do BMW.. No i po záruce jsem jel do servisu BMW a protože se mi některé zvuky nelíbily, při zakázce jsem na ně upozornil.. No a rok a půl po záruce najednou lup a nešla zařadit trojka.. Motorka najeto cca 54.000 km.. A tak jsem zase jel do BMwéééé. No a co se nestalo, přístup byl velmi zajímavý.. První otázka: ukažte nám servisní knížku. Pak následovala kontrola servisních úkonů tam, kde se motorka servisovala - co přesně se tam dělalo za úkony, jaké byly požadavky v zakázce.. Po kontrole těchto informací mi bylo nabídnuto toto řešení:
výměna celé převodovky na kulanci 100% - pro tebe to vysvětlím: je to tak, že BMwéééé mi díky stoprocentní servisní historii a pravidelném servisu u BMW dealera zaplatilo 100% ceny převodovky (budeš se divit, v té době to bylo cca 64.000,- Kč bez DPHáááááá), já jsem zaplatil jen za práci..
zopakuji že motorka byla 3 a půl roku stará a měla najeto přes 54.000km.. dnes má motorka hodně přes 100.000 km a šlape jak hodiny..
mám spočítat kdo vydělal víc?? ale všichni jezděj do autorizovanejch servisů jen proto aby byli IN.. A i když když jsem nebyl ještě na světě když ty jsi stavěl motorky, neznamená to, že mě ve škole nenaučili počítat. Možná ale by to počítání v tvém věku chtělo trochu oživit.. Sám jsi řekl že chceš ušetřit peníze, zapřemýšlej o tom, jestli jsi tak bohatý, aby jsis mohl kupovat levné věci..
Upravil jezek dne 05.06.2012 20:15
Nazdar mas cislo na Honzu z vidne? JA taky resimkam jet na servis a zatim jsem domluvenej v Inveltu ale az za mesic a pul jelikoz budu tou dobou v Praze na masine a zrovna to vychazi na kontrolu, tak nevim zda resit tu viden, ale nezda se mi ten cenovej rozdil
PavelDR napsal:
Tak vám všem děkuji a admina bych poprosi o zamknutí.Asi všude pochpili,že nemám na zbytečné překrmování opice a proto už mi ani neodpověděli.Dle mého názoru nejlepší přístup je v BMW Bratislava.Na začátku tohoto vlákna jsem si to tady chválil,ale bohužel asi nejsme všichni na stejné vlně.Je to moje první motorka,které je ještě v záruce.Nikdy jsem garanční prohlídky neřešil,tak mě některé přístupy a ceny firem překvapují.Na všech svých motorkách si dělám servis sám a vždy tomu tak bylo.V dobách kdy někteří z vás ještě nebyli ani na světě jsem si i motorky stavěl(trial).To že si necháváte mazat i stupačky u BMW svědčí o vašem přístupu k motorkám.Někdo má GS jako svůj velký sen a tak se k motorce i chová.No a někdo má GS jen proto,že neví kam s prachama a kolega podnikatel ji má taky,tak si ji koupím,ať jsem IN.Jo a ještě jedna věc.Když já prodávám motorku tak je vždy v lepším stavu než jsem ji koupil a nebojím se říct,že když ne v lepším jak z Německa,tak určitě ve srovnatelném.Moje motorky co jsem kdy prodal byly v takovém stavu,abych se nemusel obávat dalších setkání s novým majitelem.Poud to Miloš zamkne a někdo bude mít dotaz,připomínku,nebo mi bude chtít jen vynadat,tak prosím do PM
Ahoj, plně s tebou souhlasím. Taky jsem nikdy nemusel řešit servisky ve značkovém servisu. A když jsem teď na jaře za servisku v 1000km nechal v Inveltu 4000 Kč tak jsem šel taky do kolen. 1700 Kč za hodinu práce - sakra to je luxus.Teď jak si psal že na 30000 km servisku ti napsali asi 5400 Kč. Tak tomu se mi nechce zase ani věřit - že je to takhle levné.
Mne napriklad odišla baterie na snimači tlaku vzduchu na zadnom kolese.
Samotna bateria stoji necele euro, ale vymenit je potrebne cely snimac za 120 Eur.
To je už dosť nepomer aj pre tých čo majú na BMW motorku, či?
Upravil Hroch dne 05.06.2012 22:57
radšej budem piť v malej krčme ako pracovať vo veľkej fabrike
A od toho jsou ty záruky, pokud ji ještě v záruce máš. Jen pro příklad, měl jsem Mercedes E rok 2004 a v něm byly SBC brzdy. Samo že se mi to SBC vyjebalo jako každýmu protože má omezenou životnost, auto bylo po záruce dva roky a najeto 200tis. km. Díky tomu že bylo pravidelně servisované v Originál servise a to i po záruce tak mi Mercedes uznal v rámci kulance SBC jednotku za bratru 50tis. kaček a já platil jen výměnu a montážní materiál jako šroubky atd. s cenou 4500vč.DPH
Tak jaké z toho plyne ponaučení? Vše zlé je pro něco dobré
Upravil LukyGs dne 05.06.2012 23:08
http://www.zednic... http://luky2.rajc...