milanosor napsal:
Caute, davali jste nekdo na maly GS rozebiratelnou retezovou spojku?
Ano, mám na Dakaru už druhou řetězovku.
Takze vsechno drzi bez problemu? Vim ze je to jen do nejakych koni, ale ve finale na CRF 450 jsme taky davali jen sponky a tam je namahani jeste vetsi.
Co jsi poridil za sadu? RK nebo DID? Dival jsem se na motoretezy.cz a maji nejaky akce. Retezovky kole 2-2,5tis.
Bude to na moto pro moji drahou polovicku, takze pomer zubu zachovam jako origos.
Upravil milanosor dne 23.03.2015 08:32
I pád na hubu je pohyb kupředu
@Milan
Ano dával. Nalétal jsem na nich 50.000km Šoto, polňačky, normální cesty a úplně bez problému
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Cekal jsem prave kdo se ozve se ztratou sponky Ja ztratil jedinkrat a to na krosce 250. Ale neplechu to udelalo slusnou.....
I pád na hubu je pohyb kupředu
Původní řetěz na manželčiné F650GS byl na sponku, už z Německa Mnichova s 15000 Km takže asi původní.
Já už jsem tam pak další nýtoval, protože tam, kde jsem kupoval řetězovky, půjčovali i nýtovačku.
milanosor napsal:
Cekal jsem prave kdo se ozve se ztratou sponky Ja ztratil jedinkrat a to na krosce 250. Ale neplechu to udelalo slusnou.....
Hoši , myslím že není co řešit. při tomto výkonu úplně stačí spojka. Ale nesmí být nijak poškozená a vytahaná. Vždy dávám novou. Nikdy se mi nestalo , že by se mi řetěz roztrhl, a to už jezdím nějaké ty roky. Je pravda , že jsem nikdy neměl motorku s větším výkonem jak 50kW.
No mě jednou řetěz ulít asi s 5000km najetejma. Ale je jen moje tušení, že tam byla spojka, protože jsem nikde nenašel ten nejtovanej kus. Ale ať tak nebo tak, udělalo mi to na motu paseku, tak od tý doby už radši jen zanejtovat..
Do it my way...
Ahojky, včera jsem koupil řetězovou sadu 52O DID a kolečka JT SPROCKET. Dnes to jdu vyměnit a koukám jak blázen. Originál kolečka a to jak primár tak sekundární jsou mnohem silnější než tato náhrada. Navíc primární kolečko má po obvodu na obou stranách nějakou gumu, která je tam nalisovaná a nejde sundat. Tak se mi zdá, že se pořád čím dál víc šetří nebo co. Kupoval jsem na Motořetězy.cz jak se tady doporučuje. Řetěz je super, ale ty kolečka mě tedy zklamaly. Máte někdo nějaké podobné zkušenosti. Přemýšlím, že to primární kolečko ponechám a zadní rozetu tedy vyměním, ale jak jsem řekl. Oproti těm originálům je to minimálně o 1mm slabší materiál. Tak nevím.
To je sice hezký, že jsi to tu už řešil, ale neřekl jsi, jak si to vyřešil. Já jsem si objednal ty lepší kolečka a je mi to houby platný. Takže řešení asi neexistuje. Možná mě ještě napadá řešit to v originálu. Prostě se mi zdá, že se dneska všechno ojebává. Omlouvám se za ten výraz, ale jinak to nevidím. Já to vyřešil tak, že jsem primární kolečko ponechal a rozetu v zadu vyměnil. Tak uvidíme jak dlouho to vydrží. A další věc je, že ta spojka je taky jiná než měl původní řetěz. Tam jsem žádnou spojku nenašel. Všechny články stejný. Plyne z toho to, že použili čepy a ty tam prostě nalisovali do článků. Asi tak.
Kali tam má řetěz CZ a kola JT. Na kolech žadná guma . Najel hafo a opotřebení téměř žádný.
Používá olejové přimazávání.
Čas strávený na BMW GS se do života nepočítá!