effa napsal:
Tak já mám taky něco. Říkám tomu Zmizení motorky na dálnici. Sypem si to takhle pěkně z Chorvatka, máme za sebou už asi 900 Km, je cca 23:00 kousek za Mnichovem na dálnici směr Praha. Levý pruh, 160-170 km za hodinu. Když tu mě začne znervozňovat kapcička co mám na klíčkách a ktrá se mi tak nějak divně třepotá před budíkama. Tak sem se rozhod s ní lehce hnout. Co čert nechtěl, kapsička mi hnula i s klíčkem, takže jsem si vypnul komplet moto. No nechtěl bych být tím řidičem co jel za mnou. V jeden okamžik je před ním mašina a ve druhej už ne. Zadkem bych přestříh ocelovej drát jak se mi stahnul. Takže rychle klíček do polohy On zmačkonut starter a naštěstí bramburek naskočil, světla se rozsvítila a jelo se dál. Jen batůžek z toho byl trochu vykolejenej ) Myšlenka na závěr: Když máte kapsičku na klíčky na klíčích (taková ta malá černá s logem BMW) tak s ní NIKDY za jízdy nehejbejte.
nejses jedinej, komu se to stalo.
ja jsem si takhle chcipnul motorku nekolikrat, Morabo tez, Vjetrnik tusim taky.
akorat pokud jses na rovine a nalozenej, staci myslim zmacknout spojku a ani zas az tak moc nezpomalujes.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dneska mi to chcíplo taky při prudkym zrychlení mezi autama na jižní spojce jelikož sem v tý samí chvíli zavřel plyn tak mi to ani nepřišlo spíš mě překvapilo že to najednou nebrzdí (mám posilovač)
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Dneska mi to chcíplo taky při prudkym zrychlení mezi autama na jižní spojce jelikož sem v tý samí chvíli zavřel plyn tak mi to ani nepřišlo spíš mě překvapilo že to najednou nebrzdí (mám posilovač)
jakoze samo od sebe, nebo jsi se taky hrabal v klicence?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nehrabal ale klíček se vypnul- už se mi to stalo asi po třetí.Když sem viděl že mi zhasnul displej tak mi to bylo hned jasný.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Nehrabal ale klíček se vypnul- už se mi to stalo asi po třetí.Když sem viděl že mi zhasnul displej tak mi to bylo hned jasný.
hm.. to muze bejt mistama trochu nebezpecny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo celkem jo když jedeš roztočenou dvojku a v tom to umře a jde téměř do plnejch brzd Šprajcuju si tu rakvičku s klíčkem mezi hrazdu ale někdy hold zapomenu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Jo celkem jo když jedeš roztočenou dvojku a v tom to umře a jde téměř do plnejch brzd Šprajcuju si tu rakvičku s klíčkem mezi hrazdu ale někdy hold zapomenu.
no hlavne kdyz potrebujes zmizet z nebezpecny situace... napr. najizdis na silnici do pruhu, kde uz jede auto...
tohle vynechavani cehokoliv je pekne o derzku
obcas mi to delala factorka a i auto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Za ty desítky let, co jezdím (hlavně autem), bylo těch 100 tisíc už X-krát.
Je to relativně pořád nic moc proti celoživotním profíkům za volantem.
Ale v rámci normálního neslužebního ježdění běžnýho občana jsou to myslím docela "poctivý" kilometry, který v běžným hustým provozu hlavně ve městě a po státních silnicích a okreskách přibývají pomaleji.
Nebylo to tedy např. při dennodenních jízdách po dálnici stošedesátkou, kdy kiláky a propálenej benzín naskakujou až nechutně rychle __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Za ty desítky let, co jezdím (hlavně autem), bylo těch 100 tisíc už X-krát.
Je to relativně pořád nic moc proti celoživotním profíkům za volantem.
Ale v rámci normálního neslužebního ježdění běžnýho občana jsou to myslím docela "poctivý" kilometry, který v běžným hustým provozu hlavně ve městě a po státních silnicích a okreskách přibývají pomaleji.
Nebylo to tedy např. při dennodenních jízdách po dálnici stošedesátkou, kdy kiláky a propálenej benzín naskakujou až nechutně rychle
no dobre
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2